教育王國

標題: 嘉諾撒聖方濟各 vs 香港大坑真光小學 [打印本頁]

作者: Graces    時間: 07-7-9 12:27     標題: 嘉諾撒聖方濟各 vs 香港大坑真光小學

邊間好D,請指教!
作者: CuteCuteMa    時間: 07-7-13 12:41

Dear Grace,

當年我選了St. Francis', 其實兩者都是好學校, 但上中學的比率  St. Francis' 比真光高 , 另外St. Francis' 是津貼, 不用付學費.而且明年開始轉全日, 不過程度上St. Francis'是比真光深.英文水平相對比較好. 我的好兒今年升小五, 在這四年的學校生活中, 我覺得我沒有給她選擇錯.
作者: emiluihk    時間: 07-7-13 13:02

CuteCuteMa ,

      小女剛剛今年入左st. francis' 小一, 聽聞d 老師幾惡,
請問真有其事嗎 ? 番學會唔會好多限制 ? 又聽聞dictation
八十幾分都要打電話比家長傾偈 , 真的嗎 ? 可否發表吓你
對此校既感想 & 你女讀得開心嗎 ?
作者: CuteCuteMa    時間: 07-7-13 14:53

Dear emiluihk,

其實d 老師好好, 跟d 學生打成一片, 佢地小息時會去和老師談天, 學校生活都幾自活, 至於黙書好似兩次不合格要見家長, 四年級時(有兩班)可能黙書成績不理想, 如果不合格要留堂重黙直至沒有錯先可以放學. 我的女兒十分喜歡學校生活
作者: emiluihk    時間: 07-7-13 16:12

CuteCuteMa ,


       多謝你呀, 等我番去話番比囡囡聽先,
因爲佢考分班試嗰陣, 有個小朋友跌左好多
次筆, then 啊女話番比我知 個老師好惡咁
叫個小朋友唔好再跌, 再跌就收左佢 ...
我都解釋番比佢知 跌左咁多次 比我都嬲la,
而家有前輩話d 老師好人, 我要第一時間
話番比佢知先得 , 快d 抺走佢既第一印象 ...
真係好多謝你呀 。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5