教育王國

標題: 借地址(41網) [打印本頁]

作者: 一休    時間: 07-7-9 11:07     標題: 借地址(41網)

聽講check得好嚴, 究意會checko物文件呀, 好煩, 唔知報唔報借返
作者: estherxx    時間: 07-7-9 11:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 一休    時間: 07-7-9 13:41

咁知唔知有冇人被捉到呀?

原文章由 estherxx 於 07-7-9 11:55 發表
剛剛那年度, 新聞都有報導有關 #41區借地址情況。
我o念你都唔好"博"

但報小一時, 係要連同住址証明 (水, 電, 煤)選其一便可

作者: aylau    時間: 07-7-9 13:57

如小朋友係女仔,你地覺得搬去31校網(St. Mary), 定去41網好呢?邊一邊會勝算高啲呢?


住址証明用租單得吾得?
作者: estherxx    時間: 07-7-9 14:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kwan    時間: 07-7-9 14:57

今年我都認好幾個都係借人地址抽41網喎, 又冇聽話CHECK得好嚴喎!

原文章由 estherxx 於 07-7-9 14:41 發表
佢無公布數字, 不過話在調查中。好似知道 41區的大約人口, 低收到成 7xx 人申請, 超出幾十倍, 所以有可疑!

作者: x'mas    時間: 07-7-9 15:09

If for girl 梗係34校網啦, 有聖羅撒同協恩, 起碼多一間大抽獎!!!

[quote]原文章由 aylau 於 07-7-9 13:57 發表
如小朋友係女仔,你地覺得搬去31校網(St. Mary), 定去41網好呢?邊一邊會勝算高啲呢?
作者: estherxx    時間: 07-7-9 15:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 一休    時間: 07-7-9 15:33

咁仲借唔借地址好呀!:cry:

老師話今年有學生o係第一輪抽到Maryknoll, 但後來都無讀到, 佢好隱晦話係check到佢借地址, 唉! 如果唔借地址, 囡囡得20分, 好難入到Maryknoll, 依家真係人生交
作者: owenmami    時間: 07-7-9 16:05

係真人真事!
有人第一round抽到Maryknoll,以為執到,連打底私校個offer都放棄o左。
後來被人拉上emd問話,之後乜都冇!
如果你有20分,你一定是catholic or 舊生,請自重。
(又因有很多人最後被揭發而要嘔番個位出來,如果你是舊生,可能叩門都好大機會!)
作者: christf    時間: 07-7-9 16:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chanhao    時間: 07-7-9 17:06

一休,
咁緊要o既事梗係自己決定啦, 去搜集多d資料, edb係咪真係楂正o黎做, 可以睇下佢地回應audit o既態度就知道. 有d問題o係forum好難得到準確答案, 尤其係有利益衝突時.

[ 本文章最後由 chanhao 於 07-7-9 22:45 編輯 ]
作者: estherxx    時間: 07-7-9 18:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5