教育王國
標題: 各位升小一會買幾多套校服比小朋友? [打印本頁]
作者: 常在坤 時間: 07-7-8 23:45 標題: 各位升小一會買幾多套校服比小朋友?
7月14日要買校服比仔仔所以唔知買幾多套好?
作者: CHERRYCHUMS 時間: 07-7-9 00:37
原文章由 常在坤 於 07-7-8 23:45 發表 
7月14日要買校服比仔仔所以唔知買幾多套好?
建議兩套校服, 一套運動服, 最緊要買大啲,驚暑假後高咗唔啱!:loveliness:
作者: abccheung 時間: 07-7-9 03:12
夏天:
平日2套 (因考試期間,係日日着)
運動服:2套 (有時活動係連續着,洗唔切)
外套:2件 (如果白色就好易烏糟)
冬天:
校褸1件
平日2套 (因考試期間,係日日着)
運動服:2套 (有時活動係連續着,洗唔切)
我就係咁!
作者: 健朗媽咪 時間: 07-7-9 08:01
夏天:
平日2套
運動服:1套
外套:1件
背心: 1件
唔駛買得太多, 因為佢地大得好快, 好快就唔啱著
作者: 414928 時間: 07-7-9 10:09
校服2套,運動服1套,外套1件,買大少少就可以,因為如果小朋友自理唔太好(食飯時常弄髒衣服),明年都要再買過。
作者: chichima33 時間: 07-7-9 10:11
夏天/冬天:
平日2套
運動服:2/3套 (一星期有3天P.E)有一套是大一碼的
Jacket/背心:1件
校褸1件 (參加校內典禮或校外表演用得著)
作者: anson_01 時間: 07-7-9 11:45
原文章由 常在坤 於 07-7-8 23:45 發表 
7月14日要買校服比仔仔所以唔知買幾多套好?
hello,
Summer:
i perefer school uniform 2pcs &
sport uniform 1pcs, OK la
作者: ydoris 時間: 07-7-9 12:43
平日服2套,考試同考試後係日日著.體育服都係2套,因為有時有d function係一定要著體育服既.落幾日雨又會吾乾wor~外套一件ok.不過買一套係just fit大好少,一套係大一個碼.咁吾使換親要換2套,可以一套一套加大個碼去買.小朋友會突然長高好多...個時買都買吾切架..
[ 本文章最後由 ydoris 於 07-7-9 12:44 編輯 ]
作者: 常在坤 時間: 07-7-9 14:29
各位唔該晒意見我念我會每樣買兩套,有一個問題我想問大家因我見到張簿費單話要買埋八達通卡套既?:idea: 我念住比小朋友搭校車所以我唔明要買黎做乜,同埋除左校服、書簿、書包文具之外仲要買咩架?
作者: ydoris 時間: 07-7-9 14:39
可能佢學校已經參加左校園通計劃.用佢來點名同交費lor~~好方便架,不過吾好入咁多錢入去,因為有d小朋友好精會叫同學用張卡買野俾佢飲架..我個女試過.同埋交費後去地鐵等check番個交易.我個女試過交左2次費..重覆扣錢,無錢都照扣wor~我一add value佢即刻扣番個數..
要買定好多鉛筆同擦膠lor~~成日吾見.水樽,食物袋..雨傘/雨衣.咩野都貼個名上去...連八達通都要貼個名...
[ 本文章最後由 ydoris 於 07-7-9 14:43 編輯 ]
作者: 常在坤 時間: 07-7-9 14:50
原文章由 ydoris 於 07-7-9 14:39 發表 
可能佢學校已經參加左校園通計劃.用佢來點名同交費lor~~好方便架,不過吾好入咁多錢入去,因為有d小朋友好精會叫同學用張卡買野俾佢飲架..我個女試過.同埋交費後去地鐵等check番個交易.我個女試過交左2次費..重覆 ...
我見到淨係買個膠套
作者: ydoris 時間: 07-7-9 15:56
係架,張八達通係你自己架,俾個no佢登記架,學校有無俾通告你填?可能係家長會度先講lor~我個女間學校係一返到去,好似d大公司咁架,人人掛住張八達通,背面係學生証同校車証.頸繩印晒學校名,都幾型下架.但係吾見左就幾煩啦..
作者: TinaWu 時間: 07-7-9 17:00
原文章由 常在坤 於 07-7-8 23:45 發表 
7月14日要買校服比仔仔所以唔知買幾多套好?
i will buy 2 sets each!
作者: ada29 時間: 07-7-9 22:46
原文章由 TinaWu 於 07-7-9 17:00 發表 
i will buy 2 sets each!
校服及運動服各兩套比較好,如果天氣唔好都有得替換嘛
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |