教育王國

標題: 買咩書包好呀?? [打印本頁]

作者: BarneyJ    時間: 07-7-8 17:40     標題: 買咩書包好呀??

我囡囡上小學啦....想揀個好書包, 但好頭痛呀...
個個話SPI 好用, 但我睇過就覺得好重呀....
重有咩好介紹呢...各位....

幫幫忙呀...

BarneyJ

作者: Teresa    時間: 07-7-8 17:54

唔好話佢重, 其實咩左上身就會輕d, 因為佢地既承托力好d架.  

我仔用過SPI, 個包就好實淨, 用左2年 (每半年洗一次)都完好, 唯一就係咩帶越咩越薄兼變形, 唔知係我唔好彩買到個係咁定係其他原因.

之後轉用Dr. Kong,平平地$199, 用左大半年, 又幾好, 比得上SPI.  到而家為止冇變形.

其實我都買多左一個chiropak (學校做promotion買既), 未用, 冇comment比到.
作者: yeeli    時間: 07-7-8 17:55

原文章由 BarneyJ 於 07-7-8 17:40 發表
我囡囡上小學啦....想揀個好書包, 但好頭痛呀...
個個話SPI 好用, 但我睇過就覺得好重呀....
重有咩好介紹呢...各位....

幫幫忙呀...

BarneyJ


我都係買咗SPI
其實護脊書包都係攞上手好重,但咩上背就唔覺架
作者: 法子    時間: 07-7-8 17:57

我女用緊spi,黎緊會用chiropak

原文章由 Teresa 於 07-7-8 17:54 發表
唔好話佢重, 其實咩左上身就會輕d, 因為佢地既承托力好d架.  

我仔用過SPI, 個包就好實淨, 用左2年 (每半年洗一次)都完好, 唯一就係咩帶越咩越薄兼變形, 唔知係我唔好彩買到個係咁定係其他原因.

之後轉用 ...

作者: BarneyJ    時間: 07-7-8 19:40

chiropak好嗎??





原文章由 法子 於 07-7-8 17:57 發表
我女用緊spi,黎緊會用chiropak

作者: 杰杰媽媽    時間: 07-7-8 21:36

我終於搵得返呢隻書包賣啦!
最後係SPI既維修部問到.不過佢L SIZE得返RED,     L SIZE$198,S SIZE$169.全部得返唔係好多貨咋.
買左個L SIZE俾個仔後年用,宜家呢個仲好新,用多一年先.仲買到真係好開心.個書包大個左都係1LB多少少.
我仲幫幾個FD買左,TOTAL買左6個ops:" />


但呢個書包唔岩好多書既學校用

[ 本文章最後由 杰杰媽媽 於 07-7-8 22:07 編輯 ]
作者: MaxYen    時間: 07-7-8 21:58

請問 SPI 維修部在那裹? 電話號碼?
作者: 杰杰媽媽    時間: 07-7-8 22:00

http://www.spi.com.hk/
作者: 法子    時間: 07-7-8 22:13

手感輕過spi,不過仲未開始用,未可作比較

原文章由 BarneyJ 於 07-7-8 19:40 發表
chiropak好嗎??

作者: MaxYen    時間: 07-7-8 22:38

杰杰媽咪:

多謝你的資料,想問多少少,這個書包是否有側袋可放水壺?你說這書包適合不太多書的學生,請問小一生是否適合?應該買大碼或細碼?是否要上維修中心買?請提供意見。
作者: 00adafan    時間: 07-7-8 22:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 00adafan    時間: 07-7-8 22:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 杰杰媽媽    時間: 07-7-8 22:46

s size先有
作者: 00adafan    時間: 07-7-8 22:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 00adafan    時間: 07-7-8 22:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 杰杰媽媽    時間: 07-7-8 22:51

2邊有網袋,但只可以放400ml水樽,大得制會跌.我仔學校每天唔係帶好多書就好好用,佢唔計簿,書一日帶8本左右.買大細睇個小朋友高唔高大,我仔得120m,用s岩岩好.直接上維修中心買就得.



原文章由 MaxYen 於 07-7-8 22:38 發表
杰杰媽咪:

多謝你的資料,想問多少少,這個書包是否有側袋可放水壺?你說這書包適合不太多書的學生,請問小一生是否適合?應該買大碼或細碼?是否要上?請提供意見。

作者: 杰杰媽媽    時間: 07-7-8 22:54

拉鍊可以law返去spi整ga,$60,2week有得law返,我都要law去整,俾個衰仔整到唔係好順.我唔舍得掉lor.真係好難搵到個又平又好睇,又正既書包


原文章由 00adafan 於 07-7-8 22:50 發表
現在有沒有s size?
我本身有一個,但壞了拉鏈!

[ 本文章最後由 杰杰媽媽 於 07-7-8 22:56 編輯 ]
作者: 杰杰媽媽    時間: 07-7-8 22:59

各位最好打左上去有冇貨先上去
作者: jjd    時間: 07-7-9 03:21

原文章由 杰杰媽媽 於 07-7-8 22:51 發表
2邊有網袋,但只可以放400ml水樽,大得制會跌.我仔學校每天唔係帶好多書就好好用,佢唔計簿,書一日帶8本左右.買大細睇個小朋友高唔高大,我仔得120m,用s岩岩好.直接上維修中心買就得.


咁有無separate partition 放 lunchbox 呀?
作者: 杰杰媽媽    時間: 07-7-9 11:28

冇.....佢total得3個拉鍊位+2個網袋(好細).佢地好少人帶lunchbox,有都用手抽袋.唔會放係書包啦,咁dirty.



原文章由 jjd 於 07-7-9 03:21 發表


咁有無separate partition 放 lunchbox 呀?  

作者: MaxYen    時間: 07-7-9 16:22

杰杰媽媽:

我打去維修部問過,哥哥話這個書包有兩款,同價錢,同是護脊,外型都一樣,不過貼背位一個是微彎,另一個是直的,比微彎的重 D。請問你買了那一款?
作者: vanyau    時間: 07-7-9 17:30

原文章由 MaxYen 於 07-7-9 16:22 發表
杰杰媽媽:

我打去維修部問過,哥哥話這個書包有兩款,同價錢,同是護脊,外型都一樣,不過貼背位一個是微彎,另一個是直的,比微彎的重 D。請問你買了那一款?


點解買書包,要打電話去維修部問呢?

作者: TTMA    時間: 07-7-9 17:48

邊到有spi 書包買呢 ?

ttma
作者: 杰杰媽媽    時間: 07-7-9 18:30

你講個個係會重過我個 ga,佢當年呢個款出左3種,但最輕係我個隻.


原文章由 MaxYen 於 07-7-9 16:22 發表
杰杰媽媽:

我打去維修部問過,哥哥話這個書包有兩款,同價錢,同是護脊,外型都一樣,不過貼背位一個是微彎,另一個是直的,比微彎的重 D。請問你買了那一款?

作者: kcafa    時間: 07-7-11 12:09     標題: 書包

why 你們說的spi咁平,我係第二個topit見到其他人又說要成五,六百?不過真是很煩,又怕buy錯,所以hope各位提供多些意見.謝謝.
作者: TwinsMother    時間: 07-7-11 13:22

原文章由 TTMA 於 07-7-9 17:48 發表
邊到有spi 書包買呢 ?

ttma


上這個網址睇地址.
http://www.spi.com.hk/
作者: BBHim    時間: 07-7-11 13:29

我地講緊是舊款的特價SPI書包, 門市已沒有得賣, 現只有SPI倉有.......即時維修中心......




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5