教育王國
標題: 買咩書包好呀?? [打印本頁]
作者: BarneyJ 時間: 07-7-8 17:40 標題: 買咩書包好呀??
我囡囡上小學啦....想揀個好書包, 但好頭痛呀...
個個話SPI 好用, 但我睇過就覺得好重呀....
重有咩好介紹呢...各位....
幫幫忙呀...
BarneyJ
作者: Teresa 時間: 07-7-8 17:54
唔好話佢重, 其實咩左上身就會輕d, 因為佢地既承托力好d架.
我仔用過SPI, 個包就好實淨, 用左2年 (每半年洗一次)都完好, 唯一就係咩帶越咩越薄兼變形, 唔知係我唔好彩買到個係咁定係其他原因.
之後轉用Dr. Kong,平平地$199, 用左大半年, 又幾好, 比得上SPI. 到而家為止冇變形.
其實我都買多左一個chiropak (學校做promotion買既), 未用, 冇comment比到.
作者: yeeli 時間: 07-7-8 17:55
原文章由 BarneyJ 於 07-7-8 17:40 發表 
我囡囡上小學啦....想揀個好書包, 但好頭痛呀...
個個話SPI 好用, 但我睇過就覺得好重呀....
重有咩好介紹呢...各位....
幫幫忙呀...
BarneyJ
我都係買咗SPI
其實護脊書包都係攞上手好重,但咩上背就唔覺架
作者: 法子 時間: 07-7-8 17:57
我女用緊spi,黎緊會用chiropak
原文章由 Teresa 於 07-7-8 17:54 發表 
唔好話佢重, 其實咩左上身就會輕d, 因為佢地既承托力好d架.
我仔用過SPI, 個包就好實淨, 用左2年 (每半年洗一次)都完好, 唯一就係咩帶越咩越薄兼變形, 唔知係我唔好彩買到個係咁定係其他原因.
之後轉用 ...
作者: BarneyJ 時間: 07-7-8 19:40
chiropak好嗎??
原文章由 法子 於 07-7-8 17:57 發表 
我女用緊spi,黎緊會用chiropak
作者: 杰杰媽媽 時間: 07-7-8 21:36
我終於搵得返呢隻書包賣啦!
最後係SPI既維修部問到.不過佢L SIZE得返RED, L SIZE$198,S SIZE$169.全部得返唔係好多貨咋.
買左個L SIZE俾個仔後年用,宜家呢個仲好新,用多一年先.仲買到真係好開心.個書包大個左都係1LB多少少.
我仲幫幾個FD買左,TOTAL買左6個
ops:" />

但呢個書包唔岩好多書既學校用
[ 本文章最後由 杰杰媽媽 於 07-7-8 22:07 編輯 ]
作者: MaxYen 時間: 07-7-8 21:58
請問 SPI 維修部在那裹? 電話號碼?
作者: 杰杰媽媽 時間: 07-7-8 22:00
http://www.spi.com.hk/
作者: 法子 時間: 07-7-8 22:13
手感輕過spi,不過仲未開始用,未可作比較
原文章由 BarneyJ 於 07-7-8 19:40 發表 
chiropak好嗎??
作者: MaxYen 時間: 07-7-8 22:38
杰杰媽咪:
多謝你的資料,想問多少少,這個書包是否有側袋可放水壺?你說這書包適合不太多書的學生,請問小一生是否適合?應該買大碼或細碼?是否要上維修中心買?請提供意見。
作者: 00adafan 時間: 07-7-8 22:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 00adafan 時間: 07-7-8 22:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 杰杰媽媽 時間: 07-7-8 22:46
s size先有
作者: 00adafan 時間: 07-7-8 22:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 00adafan 時間: 07-7-8 22:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 杰杰媽媽 時間: 07-7-8 22:51
2邊有網袋,但只可以放400ml水樽,大得制會跌.我仔學校每天唔係帶好多書就好好用,佢唔計簿,書一日帶8本左右.買大細睇個小朋友高唔高大,我仔得120m,用s岩岩好.直接上維修中心買就得.
原文章由 MaxYen 於 07-7-8 22:38 發表 
杰杰媽咪:
多謝你的資料,想問多少少,這個書包是否有側袋可放水壺?你說這書包適合不太多書的學生,請問小一生是否適合?應該買大碼或細碼?是否要上?請提供意見。
作者: 杰杰媽媽 時間: 07-7-8 22:54
拉鍊可以law返去spi整ga,$60,2week有得law返,我都要law去整,俾個衰仔整到唔係好順.我唔舍得掉lor.真係好難搵到個又平又好睇,又正既書包
原文章由 00adafan 於 07-7-8 22:50 發表 
現在有沒有s size?
我本身有一個,但壞了拉鏈!
[ 本文章最後由 杰杰媽媽 於 07-7-8 22:56 編輯 ]
作者: 杰杰媽媽 時間: 07-7-8 22:59
各位最好打左上去有冇貨先上去
作者: jjd 時間: 07-7-9 03:21
原文章由 杰杰媽媽 於 07-7-8 22:51 發表 
2邊有網袋,但只可以放400ml水樽,大得制會跌.我仔學校每天唔係帶好多書就好好用,佢唔計簿,書一日帶8本左右.買大細睇個小朋友高唔高大,我仔得120m,用s岩岩好.直接上維修中心買就得.
咁有無separate partition 放 lunchbox 呀?
作者: 杰杰媽媽 時間: 07-7-9 11:28
冇.....佢total得3個拉鍊位+2個網袋(好細).佢地好少人帶lunchbox,有都用手抽袋.唔會放係書包啦,咁dirty.
原文章由 jjd 於 07-7-9 03:21 發表 
咁有無separate partition 放 lunchbox 呀?
作者: MaxYen 時間: 07-7-9 16:22
杰杰媽媽:
我打去維修部問過,哥哥話這個書包有兩款,同價錢,同是護脊,外型都一樣,不過貼背位一個是微彎,另一個是直的,比微彎的重 D。請問你買了那一款?
作者: vanyau 時間: 07-7-9 17:30
原文章由 MaxYen 於 07-7-9 16:22 發表 
杰杰媽媽:
我打去維修部問過,哥哥話這個書包有兩款,同價錢,同是護脊,外型都一樣,不過貼背位一個是微彎,另一個是直的,比微彎的重 D。請問你買了那一款?
點解買書包,要打電話去維修部問呢?



作者: TTMA 時間: 07-7-9 17:48
邊到有spi 書包買呢 ?
ttma
作者: 杰杰媽媽 時間: 07-7-9 18:30
你講個個係會重過我個 ga,佢當年呢個款出左3種,但最輕係我個隻.
原文章由 MaxYen 於 07-7-9 16:22 發表 
杰杰媽媽:
我打去維修部問過,哥哥話這個書包有兩款,同價錢,同是護脊,外型都一樣,不過貼背位一個是微彎,另一個是直的,比微彎的重 D。請問你買了那一款?
作者: kcafa 時間: 07-7-11 12:09 標題: 書包
why 你們說的spi咁平,我係第二個topit見到其他人又說要成五,六百?不過真是很煩,又怕buy錯,所以hope各位提供多些意見.謝謝.
作者: TwinsMother 時間: 07-7-11 13:22
原文章由 TTMA 於 07-7-9 17:48 發表 
邊到有spi 書包買呢 ?
ttma
上這個網址睇地址.
http://www.spi.com.hk/
作者: BBHim 時間: 07-7-11 13:29
我地講緊是舊款的特價SPI書包, 門市已沒有得賣, 現只有SPI倉有.......即時維修中心......
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |