教育王國
標題: 有無人派(新蒲崗)嘉諾撒小學????? [打印本頁]
作者: BarneyJ 時間: 07-7-8 17:10 標題: 有無人派(新蒲崗)嘉諾撒小學?????
間學校好唔好呀 !!!!
升中派位如何????????

作者: macylovemama 時間: 07-7-8 18:11
http://www.cps.edu.hk/school_info/secondaryschool_placesallocation/secondaryschool_placesallocation05_06.htm
圖表使用百份比,自己估下點計

作者: BarneyJ 時間: 07-7-8 19:23
唔該晒喎.....
咁, 你覺得呢間學校點呀??
讀唔讀得過呀...??
錦泰好d定呢間好呀??
barneyj
原文章由 macylovemama 於 07-7-8 18:11 發表 
http://www.cps.edu.hk/school_info/secondaryschool_placesallocation/secondaryschool_placesallocation05_06.htm
圖表使用百份比,自己估下點計
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |