教育王國

標題: 有無人派(新蒲崗)嘉諾撒小學????? [打印本頁]

作者: BarneyJ    時間: 07-7-8 17:10     標題: 有無人派(新蒲崗)嘉諾撒小學?????

間學校好唔好呀 !!!!

升中派位如何????????


作者: macylovemama    時間: 07-7-8 18:11

http://www.cps.edu.hk/school_info/secondaryschool_placesallocation/secondaryschool_placesallocation05_06.htm

圖表使用百份比,自己估下點計
作者: BarneyJ    時間: 07-7-8 19:23

唔該晒喎.....

咁, 你覺得呢間學校點呀??
讀唔讀得過呀...??
錦泰好d定呢間好呀??


barneyj


原文章由 macylovemama 於 07-7-8 18:11 發表
http://www.cps.edu.hk/school_info/secondaryschool_placesallocation/secondaryschool_placesallocation05_06.htm

圖表使用百份比,自己估下點計





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5