教育王國

標題: 代朋友問:妹想報姐小學,姐巳畢業,咁仲有無10分? [打印本頁]

作者: fionlai60    時間: 07-7-8 16:45     標題: 代朋友問:妹想報姐小學,姐巳畢業,咁仲有無10分?

如果妹妹想報番家姐的小學,但家姐巳畢左業.咁仲有無10分呢?
作者: HY412    時間: 07-7-8 17:06

~ 係有分架 ::" />:
父/母或兄/姊為該小學的畢業生(10分)


~ 可參考此網址 : http://www.life.mingpao.com/htm/primary2006/cfm/content.cfm?Path=tips/tips1.htm

原文章由 fionlai60 於 07-7-8 16:45 發表
如果妹妹想報番家姐的小學,但家姐巳畢左業.咁仲有無10分呢?

[ 本文章最後由 HY412 於 07-7-8 19:49 編輯 ]




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5