教育王國
標題: 代朋友問:妹想報姐小學,姐巳畢業,咁仲有無10分? [打印本頁]
作者: fionlai60 時間: 07-7-8 16:45 標題: 代朋友問:妹想報姐小學,姐巳畢業,咁仲有無10分?
如果妹妹想報番家姐的小學,但家姐巳畢左業.咁仲有無10分呢?
作者: HY412 時間: 07-7-8 17:06
~ 係有分架
::" />:
~ 可參考此網址 : http://www.life.mingpao.com/htm/primary2006/cfm/content.cfm?Path=tips/tips1.htm
原文章由 fionlai60 於 07-7-8 16:45 發表 
如果妹妹想報番家姐的小學,但家姐巳畢左業.咁仲有無10分呢?
[ 本文章最後由 HY412 於 07-7-8 19:49 編輯 ]
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |