教育王國

標題: 如果係你你重讀唔讀這間學校 [打印本頁]

作者: 200yan    時間: 07-7-8 01:27     標題: 如果係你你重讀唔讀這間學校

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fong2005    時間: 07-7-8 01:49

高高在上校長
在校內有好學生, 也有壞學生, 選唔選該校要睇好多因素
作者: karenlyk    時間: 07-7-8 12:02

間學校本身好唔好先?雖然校長嘅行為的確.......


原文章由 200yan 於 07-7-8 01:27 發表
今日在學校排隊買校服時,見到兩個男性家長因為打占問題而在學校裏大打出手,而校長當時在附近,但無第一時間上前制止(可能因為女校長,但有位女老師/主任就好勇敢上前制止),而最後都要勞動警察哥哥到場了解才肯和平 ...


作者: popuimami    時間: 07-7-8 12:08

都真係大打折扣分, 睇吓自己係咪真係好想入去讀, 有無後備學校在手, 如果無的話, 都要讀住先, 觀察吓情況, 必要時明年轉校.
原文章由 karenlyk 於 07-7-8 12:02 發表
間學校本身好唔好先?雖然校長嘅行為的確.......

作者: penpen    時間: 07-7-8 13:10

請問係唔係大天呀??

原文章由 200yan 於 07-7-8 01:27 發表
今日在學校排隊買校服時,見到兩個男性家長因為打占問題而在學校裏大打出手,而校長當時在附近,但無第一時間上前制止(可能因為女校長,但有位女老師/主任就好勇敢上前制止),而最後都要勞動警察哥哥到場了解才肯和平 ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5