間學校本身好唔好先?雖然校長嘅行為的確....... |
原文章由 200yan 於 07-7-8 01:27 發表
今日在學校排隊買校服時,見到兩個男性家長因為打占問題而在學校裏大打出手,而校長當時在附近,但無第一時間上前制止(可能因為女校長,但有位女老師/主任就好勇敢上前制止),而最後都要勞動警察哥哥到場了解才肯和平 ...
原文章由 200yan 於 07-7-8 01:27 發表
今日在學校排隊買校服時,見到兩個男性家長因為打占問題而在學校裏大打出手,而校長當時在附近,但無第一時間上前制止(可能因為女校長,但有位女老師/主任就好勇敢上前制止),而最後都要勞動警察哥哥到場了解才肯和平 ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) | Powered by Discuz! X1.5 |