教育王國

標題: Sanrio書包 [打印本頁]

作者: Liu    時間: 07-7-7 22:26     標題: Sanrio書包

有冇媽咪買咗Sanrio書包? 書包幾輕身,放埋書又重唔重呢? 唔駛二百蚊,好唔好用呢?
作者: babysa    時間: 07-7-9 23:50

原文章由 Liu 於 07-7-7 22:26 發表
有冇媽咪買咗Sanrio書包? 書包幾輕身,放埋書又重唔重呢? 唔駛二百蚊,好唔好用呢?

我上年買左一個hello kitty,但係拉鍊扣好易鬆,我覺得唔係好用,所以今年我唔會再買呢個牌子
作者: kwok330    時間: 07-7-10 03:34

我覺好正...我買左最新個款仲輕...要$228....我買L size...都輕過Dr Kong S size 及 Seven L size....


原文章由 Liu 於 07-7-7 22:26 發表
有冇媽咪買咗Sanrio書包? 書包幾輕身,放埋書又重唔重呢? 唔駛二百蚊,好唔好用呢?

作者: 701003    時間: 07-7-10 08:59

我覺OK啦!但唔好買淺色 好難清潔!!平平哋,一年換一個,幾好呀!
作者: ydoris    時間: 07-7-10 09:15

ok 架,一年換一個,好過spi.我最近係冒險樂園換左一個,連199都慳番.
作者: 淡然    時間: 07-7-10 12:52

我地買左個話係理大護脊設計既sanrio,有冇人用過呢?
作者: sandylaw    時間: 07-7-10 12:54

我覺得幾好,夠大,夠輕
作者: ShanShan    時間: 07-7-10 13:12

原文章由 淡然 於 10/7/07 12:52 PM 發表
我地買左個話係理大護脊設計既sanrio,有冇人用過呢?


我哋都 想買呢隻比啊囡.  唔知有冇人用過好用呢?   
作者: emiluihk    時間: 07-7-10 13:22

我都睇過 呢個書包, 真係都幾輕, 又有可愛公仔
但聽聞呢個品牌唔係幾耐用 , usu. 得幾個月 ,
一年都唔到喎 ... 所以都係卻步 ...

請問有無人用過呢個牌子有較長壽命 ?
可否站出來替它重建信譽 ?!
作者: EmilyBB    時間: 07-7-10 14:53

emiluihk

我舊年都係買理大設計的sanrio書包(藍色的新幹線)給小兒,要3佰多元,好好用,一d問題都無呀!其實小兒用任何物件也很粗的,但個書包已用了成年,和新的沒有分別,當然我久不久也會用濕布抺一抺,九月又唔使再買。

舊年有一款sanrio書包係2佰幾的,比較軟身,和我買的那個有分別的。

EmilyBB

原文章由 emiluihk 於 07-7-10 13:22 發表
我都睇過 呢個書包, 真係都幾輕, 又有可愛公仔
但聽聞呢個品牌唔係幾耐用 , usu. 得幾個月 ,
一年都唔到喎 ... 所以都係卻步 ...

請問有無人用過呢個牌子有較長壽命 ?
可否站出來替它重建信譽 ?!

作者: 麟媽媽    時間: 07-7-10 15:06

書包本身輕唔代表上背一樣輕的,
亞仔小一時都係用呢D 卡通書包,
因為書包大但唔貼背,
書係書包入面浪浪吓,重心向後,
咁樣揹起上黎會重身好多既。
之後我買護脊書包比亞仔,
因為有背板同埋厚身,拎上手係重,
但揹上好貼背,亦有扣帶令重量重心向背,
放左好多書之後亞仔都唔覺得重。
最初亞仔唔肯既,因為無公仔又唔靚,
但佢試過真係好D,我又買左個Keroro 匙扣比佢,
tum 佢扣係書包一樣,最緊要對腰骨好D 嘛。
作者: bbqueen    時間: 07-7-10 15:20

原文章由 麟媽媽 於 07-7-10 15:06 發表
書包本身輕唔代表上背一樣輕的,
亞仔小一時都係用呢D 卡通書包,
因為書包大但唔貼背,
書係書包入面浪浪吓,重心向後,
咁樣揹起上黎會重身好多既。
之後我買護脊書包比亞仔,
因為有背板同埋厚身 ...


請問囝囝用繄邊個牌子? For p1 girl (this sept), Which one you recommend?  Really headache
作者: EmilyBB    時間: 07-7-10 15:25

麟媽媽

我買那款sanrio書包本身唔輕,d書放入去亦唔會"浪浪"吓,它還很貼背的,它都是護脊書包,有背板同埋厚身。所以我話同樣係sanrio書包,3佰幾和2佰幾係有分別的。

EmilyBB

[ 本文章最後由 EmilyBB 於 07-7-10 15:26 編輯 ]
作者: lillymarie    時間: 07-7-10 15:39

原文章由 淡然 於 07-7-10 12:52 發表
我地買左個話係理大護脊設計既sanrio,有冇人用過呢?

我小朋友用咗一年, 仲好新淨.
可能小朋友太瘦太細粒, 揹落覺得好重好大.
今年會買個輕少少的.
作者: 麟媽媽    時間: 07-7-10 15:45

我仔用Chiropak,好似人地D 爬山背囊咁既,
其實好似Lego 同埋Seven 都有護脊書包,
Seven 係最貴,成七至八百蚊,
Chiropak 平D,4百零蚊左右(中碼),Lego 都係咁上下。
最好同埋小朋友去試唔同既牌子,咁先知分別係邊,
上次放左3 本厚身電話簿比亞仔試,佢都話唔重,
不過真係要花時間tum 佢地,佢地始終想要公仔書包架。


原文章由 bbqueen 於 07-7-10 15:20 發表


請問囝囝用繄邊個牌子? For p1 girl (this sept), Which one you recommend?  Really headache

作者: emiluihk    時間: 07-7-10 16:23

哈哈哈 咁公仔呢樣野我又唔怕佢喎,
因為我一早落左藥話揀書包唔係淨係
揀公仔, 話比佢知好多aunties 都話
有公仔嗰d 書包好快爛唔實用  ...

作者: Hilouey    時間: 07-7-10 19:43

hii

我覺得 麻麻好用剩重2磅加埋書起碼5磅不值得買如果小朋友瘦書包不夠貼背,只畏公仔吸引小孩


hilouey
作者: angel朋友    時間: 07-7-11 12:26

hi 各位媽咪

我囡囡今年升小一, 我已經幫佢買左書包,
係sanrio-cinemo公仔兼護膌,
八折完, 佰六元, 價錢非常合理呀
我覺得攞起好輕, 放埋書都唔覺好重,
可以啦! 就算一年一個, 都無問題
我會頭二,三年比佢用這類型書包,
之後升小四睇情況
因為到時又大個囡左, 書又多又重左
唔好再用有公仔樣嘅書包
我會再考慮改用其它牌子
作者: 00adafan    時間: 07-7-11 12:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aileen    時間: 07-7-11 13:01

原文章由 angel朋友 於 07-7-11 12:26 發表
hi 各位媽咪

我囡囡今年升小一, 我已經幫佢買左書包,
係sanrio-cinemo公仔兼護膌,
八折完, 佰六元, 價錢非常合理呀
我覺得攞起好輕, 放埋書都唔覺好重,
可以啦! 就算一年一個, 都無問題
我會頭二 ...


Dear Angel,
Kindly advise where can I buy sanrio-cinemo 公仔兼護膌書包.

Many thanks,
作者: Liu    時間: 07-7-11 13:16

......delete

[ 本文章最後由 Liu 於 07-7-11 13:24 編輯 ]
作者: Liu    時間: 07-7-11 13:20

[quote]原文章由 angel朋友 於 07-7-11 12:26 發表
hi 各位媽咪

我囡囡今年升小一, 我已經幫佢買左書包,
係sanrio-cinemo公仔兼護膌,
八折完, 佰六元, 價錢非常合理呀
我覺得

Is that the blue one ? I also want to buy this for my daughter but my hubby said it looks like a kindergarten.
I found that there is another style for the same brand which is pure colour with a small cartoon in the corner.  It is a little bit larger than the old ones.
Btw, what is the difference between those $3XX and $200 for a sanrio school bag ?

[ 本文章最後由 Liu 於 07-7-11 13:25 編輯 ]
作者: BBHim    時間: 07-7-11 13:38

$339. 係寫明理工大學護x 書包(有個牌寫左), 書包內睇到有護x板.....所以重D, 有2.5磅......

$199. 就冇寫明係理工大學, 書包內都唔見有護x板, 所以呢款輕好多......而sales姐姐都話係護x書包......
作者: Liu    時間: 07-7-11 17:25

原文章由 BBHim 於 07-7-11 13:38 發表
$339. 係寫明理工大學護x 書包(有個牌寫左), 書包內睇到有護x板.....所以重D, 有2.5磅......

$199. 就冇寫明係理工大學, 書包內都唔見有護x板, 所以呢款輕好多......而sales姐姐都話係護x書包......


Thanks.
Do you think is it a need to buy the one designed by Poly U ?

Liu
作者: BBHim    時間: 07-7-11 18:52

其實我係喜歡 $199個書包的內外間隔, 及好輕.....

但最後買左個 $339既Thomas....

我個囝其實唔喜歡公仔書包, 但我見到$199個好輕又話護x, 米帶佢去睇law, 跟住又見到有另一款Thomas, 米問佢喜歡邊款law, 但..........真係........... 咁佢係選擇下揀左Thomas $339 (因佢都喜歡Thomas)既.

點知阿囝見到SPI 書包款(係D單張), 就話喜歡SPI多, 唔喜歡Thomas個護x書包la........所以個新Thomas書包都會唔用架啦.....



所以你問我都唔知點答你, 你最好到門市睇下先啦........
作者: TakTakMa    時間: 07-7-11 21:03

請問這個案sanrio書包在那裡買得到? 在於sanrio店有售嗎?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5