教育王國
標題: Grade 5 Piano 2007/2008 你地小朋友彈邊首? [打印本頁]
作者: JJBBCC 時間: 07-7-7 21:24 標題: Grade 5 Piano 2007/2008 你地小朋友彈邊首?
我個女的老師話亞女手細, C part 選唔到?
A1
B1
C?
作者: leschelems 時間: 07-7-8 00:02
如果真的手掌太小,先練習其實兩部份,多等數月再作決定。如果到時仍然太小,唯有推遲考試日期。
原文章由 JJBBCC 於 07-7-7 21:24 發表 
我個女的老師話亞女手細, C part 選唔到?
A1
B1
C?
作者: JJBBCC 時間: 07-7-9 09:10
Thanks!
我個女升小四,彈到七度,八度掂到彈唔起
, 但老師話可以考五级
Scale已經OK! 亞女唔開心 - 老師話C part 選唔到
你地呢? 老師會想辨法!
原文章由 leschelems 於 07-7-8 00:02 發表 
如果真的手掌太小,先練習其實兩部份,多等數月再作決定。如果到時仍然太小,唯有推遲考試日期。
作者: km-parent 時間: 07-7-12 00:16
A2
B2 plus B1 (not yet decided)
C
作者: elainebell 時間: 07-7-12 02:58
亞仔報左11月考~
A1
B1
C4
亞仔隻手都係細彈唔到8度,但亞SIR話唔彈一個音都OK~~
PART C真係好難揀,我自己揀PART C第4首,要自己再買另一本書.
你地練到點呀? 我亞SIR上星期先剛剛教左PART B 最後個PART!
elainebell
作者: asinai 時間: 07-7-12 10:24
Hi,
我女都是升 p.4, also has small hands, but 指距較闊 & 鬆 (Miss 話), so 佢彈到八度. ....5 g 同這個有沒有關係---我女頗喜歡在 keyboards 上張開晒 d 手指看自己 touch 到幾多度...may be 叫你女女得閒多 d 伸張下佢 d手指.
我女彈A4, B3, C6.
我看有kids also 手細, 佢揀 C2, 你問下你 Miss ok 否?!....may be 佢要 match 埋巳選 list A & B d 風格.
BTW, 你女幾時考?
原文章由 JJBBCC 於 07-7-9 09:10 發表 
Thanks!
我個女升小四,彈到七度,八度掂到彈唔起
, 但老師話可以考五级
Scale已經OK! 亞女唔開心 - 老師話C part 選唔到
你地呢? 老師會想辨法!
[ 本文章最後由 asinai 於 07-7-12 10:40 編輯 ]
作者: asinai 時間: 07-7-12 10:28
Hi, elainbell,
我女巳教晒3首歌 (of course 重有好多 details 要執!), 反而 scale 未攪掂!
原文章由 elainebell 於 07-7-12 02:58 發表 
亞仔報左11月考~
A1
B1
C4
亞仔隻手都係細彈唔到8度,但亞SIR話唔彈一個音都OK~~
PART C真係好難揀,我自己揀PART C第4首,要自己再買另一本書.
你地練到點呀? 我亞SIR上星期先剛剛教左PART B 最後個PART! ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |