教育王國

標題: 路德會聖馬太學校(秀茂坪) [打印本頁]

作者: 肥皂泡    時間: 07-7-7 11:41     標題: 路德會聖馬太學校(秀茂坪)

想請問有沒有讀路德會聖馬太學校(秀茂坪)的媽咪,本人想問吓這校小朋友學習情況,是否比兩間李兆強小學還申苦,教學屬傳统嗎?(功課/默書/TEST)

Thanks
作者: 小安迪    時間: 07-7-7 21:56

若果你的小朋友是:話頭醒尾...吸收力及記憶力特強的...又唔怕辛苦...又"come" 得比人鬧的話..入這間學校是無妨.因佢比觀塘區大多數的小學, 所學的比較多和深的.
作者: iloveyoub4    時間: 07-7-7 22:35

一定比兆強辛苦
連家長都會好辛苦
佢地係傳統教學既,
『聽聞』呢間學校好嚴
咩都罰一餐
仲有,你個小朋友一定要好好好醒目,
如果成績唔太好既話就
祝好運:(  

原文章由 小安迪 於 07-7-7 21:56 發表
若果你的小朋友是:話頭醒尾...吸收力及記憶力特強的...又唔怕辛苦...又"come" 得比人鬧的話..入這間學校是無妨.因佢比觀塘區大多數的小學, 所學的比較多和深的.

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-7-7 22:38 編輯 ]




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5