教育王國
標題: Reading kids 用家教學分享 [打印本頁]
作者: HoneySeeSee 時間: 07-7-7 11:26 標題: Reading kids 用家教學分享
Reading kids 用家或未來用家教學分享 :
各位用家, 可否一起分享如何利用此刊物 ....
(其他如想知如何訂購的,請到 http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1032549&extra=page%3D1&page=1 ,訂後,請上來一起分享)
分享用法心得,學習難處,竅門,進度,成效 等 ....
<<<Reading kids 要求小朋友 '自學' : 我小朋友就暫時未得,因好多字唔識自己睇,要我讀比佢聽,佢才明白,雖然答案正確,但應不算 '自學'.....
<<< 制定時間學習,要求每天1x-2x分鐘 : 我小朋友暫時未做到,因阿媽'我' 經常唔記得叫佢做 (用了1星期)
用了長時間的用家,有沒有心得分享 ?
作者: HoneySeeSee 時間: 07-7-9 13:15
請問 :
我小朋友做了分level test,被安排用level 2, 但我想由level 1 開始, 有無人知得唔得? 又或同時做level 1 和 level 2得唔得 ?
(打去中心又無人聽)
作者: Karinachu 時間: 07-7-9 16:30
我女女被安排做level III, 但她9月才讀小一. 後來我打tel要求他們改了level I.
原文章由 HoneySeeSee 於 07-7-9 13:15 發表 
請問 :
我小朋友做了分level test,被安排用level 2, 但我想由level 1 開始, 有無人知得唔得? 又或同時做level 1 和 level 2得唔得 ?
(打去中心又無人聽)
作者: katiekma 時間: 07-7-9 17:00
Hi ,
請問點樣做 test , 我剛訂了, 佢地寄了?期書給我。跟着我應該點做呢?
原文章由 HoneySeeSee 於 07-7-9 13:15 發表 
請問 :
我小朋友做了分level test,被安排用level 2, 但我想由level 1 開始, 有無人知得唔得? 又或同時做level 1 和 level 2得唔得 ?
(打去中心又無人聽)
作者: stefan_mum 時間: 07-7-9 18:56
用家分享, 我將放係其他post的分享, group埋係e個post討論 方便大家睇
以下是 yoghut的分享 (copy from the post http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1032549&extra=page%3D3&page=1###)
Yoghut女 =Level 1
由第一期開始訂,看緊第14期。
有時多功課時跟不了進度,但我會記位邊版無做到
係得閒時做番...
學校英文考試保持係三名內
學校生字比賽(1年級)拿第三名 (2個第3名)
: 
以下是我的分享
我已經收到最新1期啦 13期是我訂的第1期
比想像中好 因為實物比網上的試閱號更多公仔更多野學
學習進度:
stefan仔 = level 1
stefan仔對這本書的公仔幾有興趣 而我暫時每日只叫佢做娛樂的形式睇下同間中串下生字 先熟習下
我想下個星期開始就會跟足readingkids的指示做
遲d上黎再交代下星期
大家的進度又如何?
作者: stefan_mum 時間: 07-7-9 19:01
你的小朋友幾大呀?
我的小朋友都暫時未自學到 要我係側邊指導下 我一唔係度佢就無咁有心機睇 要我陪住佢 .. 始終仲細
仲有個問題係 我唔想佢成日掛住睇電視果d卡通 - - 希望訂e本公仔書佢會有改善
作者: stefan_mum 時間: 07-7-9 19:05
yoghut,
想請教下你 你囡囡英文考內成績咁好,, 有點心得?
stefan仔比較唔鐘意串字
你囡囡係用自學方式定你都要從旁指導架?
我有時太忙 都跟唔到進度 所以多數星期六日補番做少少
作者: stefan_mum 時間: 07-7-9 19:09
原文章由 katiekma 於 07-7-9 17:00 發表 
Hi ,
請問點樣做 test , 我剛訂了, 佢地寄了?期書給我。跟着我應該點做呢?
test你係指鑑定你小朋友咩level的test 定係每個星期的溫習test?
如果係指鑑定你小朋友咩level的test, 你只要上佢個網登記時佢會要求你做個test黎睇下你小朋友睇邊個level,
好似我的stefan仔係level 1 咁
作者: moseshsiao 時間: 07-7-9 19:28
你用 email 佢會好快幫你 set 好.. 並通知你 ...
原文章由 HoneySeeSee 於 07-7-9 13:15 發表 
請問 :
我小朋友做了分level test,被安排用level 2, 但我想由level 1 開始, 有無人知得唔得? 又或同時做level 1 和 level 2得唔得 ?
(打去中心又無人聽)
作者: moseshsiao 時間: 07-7-9 19:32
我個仔 由 issue 1 到現在 issue 14... 每次都逼佢串熟 d 字 同教佢點讀... 現在佢自動自覺.. 唔使我講... 我由佢自已安排閱讀.. 如當日唔得閒.. 佢會第日或星期六讀番...
你地呢?
作者: goldenage 時間: 07-7-10 12:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HoneySeeSee 時間: 07-7-13 11:03
stefan_mum,
你的小朋友幾大呀? 今年K.3 升 P.1 (妳有沒有要他黙生字? 我有呀,level 1 每期得3個生字,都ok..... )
現在放暑假,她真的好似太悠閒了,我驚她如果無持續黙字,到開學p.1適應不到.
13期的p.6-7 - 作文句形學習 - 有70% :她自己可以解比我聽, 其餘 30% : 我讀比她聽, (她聽得明,但字不會看), 即從旁指導是有必要的.
P.S : 一定不可以經常掛住睇電視, 30mins 已好足夠,真的會沉迷的, 我小朋友只不果有一次星期六睇好長時間(我估計)電視,(在
袓父家鄰居家中), 回家後, 便識得背當天幾點做甚麼卡通,經常問可不可以睇,又不可以不讓她看,她會說xx有電視看,我為何不能看?
商議後,解釋後,她選看'比卡超'....

[ 本文章最後由 HoneySeeSee 於 07-7-13 11:06 編輯 ]
作者: HoneySeeSee 時間: 07-7-18 09:26
請問 :
本星期看第15期,是否不能看回第14期或之前幾期的網上教學資料 ?

作者: October 時間: 07-7-18 16:01
我小朋友是LEVEL 1, 叫她串字真慘, 即時會串到, 但過後一定忘記, 你們的小朋友怎樣?
OCTOBER
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |