教育王國

標題: 【急問】「德信」同「華德」,您會讀邊間? [打印本頁]

作者: OKMummy    時間: 07-7-6 16:24     標題: 【急問】「德信」同「華德」,您會讀邊間?

各位請俾俾意見,唔該!
作者: 玉子    時間: 07-7-9 17:14

原文章由 OKMummy 於 07-7-6 16:24 發表
各位請俾俾意見,唔該!


你位小朋友是男定女,德信好似係男校(油尖區)華德係男女校(九龍城區)
作者: chansuifong    時間: 07-7-12 22:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thwong    時間: 07-7-18 00:20

Hi chansuifong,

知悉您的囡囡正在華德下午校就讀, 請問有否本年度 F.1 的派位資料?  

有多少人 or % 的學生升讀 bank 1 / bank 2 / bank 3 的中學?

在學校的 website 裹只 posted 出部份中學派位資料, 並沒有提及獲派的人數.  故此, 很希望有家長能夠提供有關資料.  

謝謝!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5