教育王國
標題: 急!求對啟思小學意見 [打印本頁]
作者: DoDoHo 時間: 07-7-6 13:53 標題: 急!求對啟思小學意見
小朋友因派位不理想 :cry: :cry: , 現只有啟思小學(牛津道), 可否給點對此校之意見 ??
作者: LA 時間: 07-7-6 14:59
What info u want to know? we have a topic 啓思小學附屬幼稚園(九龍塘牛津道)(Part 2) in 談幼稚園. A few of us will hv kids study in P1 this Sep. And some got kids studying there already. U can post your questions there for quicker response.
http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1046193&extra=page%3D1
原文章由 DoDoHo 於 07-7-6 13:53 發表 
小朋友因派位不理想 :cry: :cry: , 現只有啟思小學(牛津道), 可否給點對此校之意見 ??
[ 本文章最後由 LA 於 07-7-6 15:08 編輯 ]
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |