教育王國
標題: 跑馬地寶血小學 [打印本頁]
作者: lucasluka 時間: 07-7-5 22:58 標題: 跑馬地寶血小學
呢間學校如何?
作者: 已刪除用戶 時間: 07-7-5 23:05
一般唔係首選, 放3,4位都唔怕!
原文章由 lucasluka 於 07-7-5 22:58 發表 
呢間學校如何?
作者: lucasluka 時間: 07-7-5 23:09
你知不知寶血好還是中西區聖彼得好?
作者: YongXin 時間: 07-7-5 23:16
我见你成日问,又無人睬你。呢度無0羊宝小家长既。
我自己係宝小畢業既,1976年读小一
。读得好好,年年全级考第一,中一派位去0左St Paul's Convent,又读得好好,然後入港大。。。(下删100字)
0甘你问我宝小好唔好?一间平实有爱心既学校啰!校风好,中文程度一定好好, 派位好好,有实力既学生会得到好好既训练。校舍就细0的舊0的。也不是一般人講既“名校“。
我好感激宝小既栽培,给我打好基础(尤其中文)。
原文章由 lucasluka 於 07-7-5 22:58 發表 
呢間學校如何?
[ 本文章最後由 YongXin 於 07-7-5 23:19 編輯 ]
作者: lucasluka 時間: 07-7-5 23:30
聽問現在好似唔係咁好你知唔知?你又知不知聖彼得如何?
作者: YongXin 時間: 07-7-5 23:49
唔好聽来聽去。你可上宝小網自己研究:
http://www.preciousbloodhv.edu.hk/ 学校应该有小一讲座,親身去聽下见下,就唔洗估估下啰!
另外一间我唔懂。
原文章由 lucasluka 於 07-7-5 23:30 發表 
聽問現在好似唔係咁好你知唔知?你又知不知聖彼得如何?
作者: lucasluka 時間: 07-7-6 00:01
唔該,我己經上咗去睇了,課外活動和派位都好似一般。原文章由 YongXin 於 07-7-5 23:49 發表 
唔好聽来聽去。你可上宝小網自己研究:
http://www.preciousbloodhv.edu.hk/ 学校应该有小一讲座,親身去聽下见下,就唔洗估估下啰!
另外一间我 ...
作者: lucasluka 時間: 07-7-6 00:34
有無邊個網多啲資料。原文章由 YongXin 於 07-7-5 23:49 發表 
唔好聽来聽去。你可上宝小網自己研究:
http://www.preciousbloodhv.edu.hk/ 学校应该有小一讲座,親身去聽下见下,就唔洗估估下啰!
另外一间我 ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |