教育王國

標題: 有否家長會去今年 書展 ? 會買d咩野比仔仔囡囡? [打印本頁]

作者: lambar    時間: 07-7-5 15:54     標題: 有否家長會去今年 書展 ? 會買d咩野比仔仔囡囡?

書展會係18-24/7係會展舉行, 大家會唔會去? 你地會買d咩野呀? 仔仔今年升小一, 有冇推介課外書或練習?
作者: dorachantkc    時間: 07-7-5 16:47

都應該會.. 好似每次書展都會有折扣... 可以入貨買d平練習, 又或者係圖書咁...


原文章由 lambar 於 07-7-5 15:54 發表
書展會係18-24/7係會展舉行, 大家會唔會去? 你地會買d咩野呀? 仔仔今年升小一, 有冇推介課外書或練習?

作者: leschelems    時間: 07-7-5 17:37

對呀!買書有折扣。不過,如果只是八折,就不算便宜。我通常都找實質折扣是五或六折的攤位。

原文章由 dorachantkc 於 07-7-5 16:47 發表
都應該會.. 好似每次書展都會有折扣... 可以入貨買d平練習, 又或者係圖書咁...

作者: 200012    時間: 07-7-5 17:47

原文章由 lambar 於 07-7-5 15:54 發表
書展會係18-24/7係會展舉行, 大家會唔會去? 你地會買d咩野呀? 仔仔今年升小一, 有冇推介課外書或練習?
我都係升小一我都會去




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5