教育王國
標題: 有否家長會去今年 書展 ? 會買d咩野比仔仔囡囡? [打印本頁]
作者: lambar 時間: 07-7-5 15:54 標題: 有否家長會去今年 書展 ? 會買d咩野比仔仔囡囡?
書展會係18-24/7係會展舉行, 大家會唔會去? 你地會買d咩野呀? 仔仔今年升小一, 有冇推介課外書或練習?
作者: dorachantkc 時間: 07-7-5 16:47
都應該會.. 好似每次書展都會有折扣... 可以入貨買d平練習, 又或者係圖書咁...
原文章由 lambar 於 07-7-5 15:54 發表 
書展會係18-24/7係會展舉行, 大家會唔會去? 你地會買d咩野呀? 仔仔今年升小一, 有冇推介課外書或練習?
作者: leschelems 時間: 07-7-5 17:37
對呀!買書有折扣。不過,如果只是八折,就不算便宜。我通常都找實質折扣是五或六折的攤位。
原文章由 dorachantkc 於 07-7-5 16:47 發表 
都應該會.. 好似每次書展都會有折扣... 可以入貨買d平練習, 又或者係圖書咁...
作者: 200012 時間: 07-7-5 17:47
原文章由 lambar 於 07-7-5 15:54 發表 
書展會係18-24/7係會展舉行, 大家會唔會去? 你地會買d咩野呀? 仔仔今年升小一, 有冇推介課外書或練習?
我都係升小一我都會去
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |