教育王國
標題: 請教選 小學 --九龍區 [打印本頁]
作者: lottelulu 時間: 07-7-5 14:39 標題: 請教選 小學 --九龍區
想請教, 如果亞女得 15分.
1st round 係咪 唔洗諗 油天 / st mary/marynoll/ 聖家 la...
聖羅撒, 瑪利諾神父 (九塘那間) 又好唔好呀 ?
報邊間私校好呀 ? 聽說, 陳守仁, 真光, 崇真 之外, 仲有冇邊間私校介紹 ?
有冇人知呢d 學校, 著重d 咩同教學係點 ?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |