教育王國

標題: 版主:我嘗試回覆topic, 但一按發表, 就搵唔番個回覆.... [打印本頁]

作者: CSW    時間: 07-7-5 13:39     標題: 版主:我嘗試回覆topic, 但一按發表, 就搵唔番個回覆....

奇怪, 我已按「發表文章」幾次, 但都見不到自己既回覆在forum上...., 但「 馬灣基慧小學」個topic又係我最後update個bor....個系統有d問題!

定係因為呢個topic已經太多了呢? 是否意味我地要開過個topic呢?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5