教育王國
標題: 小一生, 有什麼東西一定要買? [打印本頁]
作者: honghong_ma 時間: 07-7-5 13:01 標題: 小一生, 有什麼東西一定要買?
如題??
請指教

作者: BoBoCute 時間: 07-7-5 13:14
i want to know too.
school bag
water bottle
food box for tea snack
pencil case
color pencil
do P.1 students need to bring pencil sharpener or glue and scissors to school?
作者: YongXin 時間: 07-7-5 13:36
小一生, 有什麼東西一定要買?
買佢怕!
撈攪王. 樣樣買兩份比佢都可能會唔見0西!
我同事提我要整姓名原子印.
作者: 已刪除用戶 時間: 07-7-5 18:57
我女女學校送左一set原子印wor
好彩無買............
買咩呀.......
黑白鞋
冷氣褸
新書包
較剪膠水--要架!
顏色筆又無咩規定種類, 唔知你果間有無.....到時至買啦
檯墊&餐具set--食飯用, optional, 有就乾淨d
飯壺--雖然有得訂飯不過未必日日都arm食
合規格既頭飾髮夾
水壺--我自己就唔係好鐘意啜啜下果d, 因為好難洗.......有杯jump果d好d
鉛筆擦膠--唔想勞氣, 一早買定一打半打啦
蚊貼.花露水--十間學校九間都多蚊
名字貼
鉛筆機多數課室有
唸住咁多先!
呀, 仲有屋企! 電腦, printer, 相機, 所有有關cable, 過期報紙雜誌(隨時準備搵料交功課)
原文章由 YongXin 於 07-7-5 13:36 發表 
小一生, 有什麼東西一定要買?
買佢怕!
撈攪王. 樣樣買兩份比佢都可能會唔見0西!
我同事提我要整姓名原子印.
[ 本文章最後由 Charlotte_mom 於 07-7-5 19:00 編輯 ]
作者: 701003 時間: 07-7-5 19:29
書包,姓名貼紙(大、小size各一set),大名貼貼書本,細名貼貼文具,就算唔見咗,有人汁到都知俾返你
補品for媽咪
作者: phoebelamlam 時間: 07-7-5 20:49
間尺 - 半打
擦膠 - 打半
鉛筆 - 超過一百支
交"前"- 半打(唔記得點打
)
膠水 - 半打
筆代 - 2個
(暫時咁多先)
作者: 200012 時間: 07-7-5 20:55
點可提防小朋友遺失飯壺,又放吾到入書包,又坐校車
作者: 法子 時間: 07-7-5 21:23
必要:功課袋
作者: 匿名小天使 時間: 07-7-5 21:40
嗯...仲有
準備個碎銀包等佢學學習晌學校買小食..
雨具..
屋企買定些少folder裝notes同卷
釘書機、螢光筆、膠紙、夾仔、萬字夾等等都會有用...
包書膠就視乎個人..而家講環保..有d家長會唔包書
餐具除左一套正常..可以長期放多一套"大家樂", 有d老師唔帶餐具會寫手冊....
咁..當然要買校服...
作者: honghong_ma 時間: 07-7-5 22:00
嘩嘩!咁多野買!!!!!
作者: YongXin 時間: 07-7-5 22:23
每枝铅笔贴名,贴足一百个名?
。。。都系会唔见。。。哈哈!
原文章由 phoebelamlam 於 07-7-5 20:49 發表 
間尺 - 半打
擦膠 - 打半
鉛筆 - 超過一百支
交"前"- 半打(唔記得點打
)
膠水 - 半打
筆代 - 2個
(暫時咁多先)
作者: 已刪除用戶 時間: 07-7-5 22:28
哈哈哈, 我屋企真係有一大盒擦膠同鉛筆架!
可以防止火山爆發, 嘻嘻~~~
原文章由 YongXin 於 07-7-5 22:23 發表 
每枝铅笔贴名,贴足一百个名?
。。。都系会唔见。。。哈哈!
作者: 已刪除用戶 時間: 07-7-5 22:32
我個女有一個保暖袋, 可以放飯盒+餐具, 用大大個魔術貼開關, 手抽既
有hello kitty, melody及新幹線3個款, o係永安/西田有間好似sanrio既店舖有售(唔知咩martis之類, 不過唔係sanrio)
原文章由 200012 於 07-7-5 20:55 發表 
點可提防小朋友遺失飯壺,又放吾到入書包,又坐校車
作者: 已刪除用戶 時間: 07-7-5 23:22
呀, 突然唸起:
返學校八定冬天可以著咩褸, 如果勁凍可以著街買果d厚褸, 就要早d吼定, 尢其深藍色, 好快斷貨!
作者: 肥嘟媽 時間: 07-7-5 23:45
鉛筆要一百枝?好多呀,是否仍可用三角鉛筆?
另外,天氣凍時,可否穿羽絨?
作者: YanYan0116 時間: 07-7-5 23:47
原文章由 Charlotte_mom 於 07-7-5 18:57 發表 
檯墊
charlotte_mom
請問你買了什麼檯墊, 我都無idea.
作者: 200012 時間: 07-7-6 08:23
原文章由 Charlotte_mom 於 07-7-5 22:32 發表 
我個女有一個保暖袋, 可以放飯盒+餐具, 用大大個魔術貼開關, 手抽既
有hello kitty, melody及新幹線3個款, o係永安/西田有間好似sanrio既店舖有售(唔知咩martis之類, 不過唔係sanrio)
我就係怕佢成個袋吾見

作者: 已刪除用戶 時間: 07-7-6 11:27
旺角女人街8蚊張, 咩款都有
原文章由 YanYan0116 於 07-7-5 23:47 發表 
charlotte_mom
請問你買了什麼檯墊, 我都無idea.
作者: YanYan0116 時間: 07-7-6 12:43
原文章由 Charlotte_mom 於 07-7-6 11:27 發表 
旺角女人街8蚊張, 咩款都有
係膠or布, 是不是keep係學校.
thanks.
作者: 羊咩咩太太 時間: 07-7-6 13:15
亞囡今年升小二,總括這一學年,買得最多係擦膠,因為同學仔話好用,就問亞囡可以切半舊用嗎,或者唔知點解趺了落地就搵唔到;其他文具,例如筆和擦膠可以多買些,始終會消耗;而文具牌子我建議盡量實用為原則,有朋友買好靚既文具比小朋友用,開學一個星期已經唔見哂了.
作者: qqwong 時間: 07-7-6 13:21
哈哈~真係要入定咁多文具? 其實, 點解小朋友咁易唔見文具, 是否遺失或俾人偷左呀!? 我還吩咐囡囡升小後, 每天放學要收拾好文具才回家...睇見大家咁講, 似乎要入定貨喎!
作者: bbbrian 時間: 07-7-6 13:40
原文章由 肥嘟媽 於 07-7-5 23:45 發表 
鉛筆要一百枝?好多呀,是否仍可用三角鉛筆?
另外,天氣凍時,可否穿羽絨?
Hi, 肥嘟媽,
一整個學期,鉛筆可能真係會用上好多支, 不過唔一定要一次過買定, 除非會有好多discount 啦
,用唔完p2仲會用. 不個就真係唔好帶卡通文具, 多數唔見. 三角筆都應該可以用呱.
至於穿羽絨, 又真係要睇學校政策, 有d可以, 有d唔得.
作者: fishmum 時間: 07-7-6 14:19
可以考慮買貼衫 D labels (燙果種). 我個女試過唔見咗外套, 因為無名搵唔番! 之後我把所有校服同鞋都燙唒名, 無唔見啦
作者: claudi-mama 時間: 07-7-6 16:03
請問邊到可以買到燙的label
Many thanks
claudi-mama
原文章由 fishmum 於 07-7-6 14:19 發表 
可以考慮買貼衫 D labels (燙果種). 我個女試過唔見咗外套, 因為無名搵唔番! 之後我把所有校服同鞋都燙唒名, 無唔見啦
作者: Irene1121 時間: 07-7-6 16:20
Pls kindly tell us, I really want to know.
Where to buy & how much ? Many thanks !
原文章由 fishmum 於 07-7-6 14:19 發表 
可以考慮買貼衫 D labels (燙果種). 我個女試過唔見咗外套, 因為無名搵唔番! 之後我把所有校服同鞋都燙唒名, 無唔見啦
作者: phoebelamlam 時間: 07-7-6 19:46
原文章由 YongXin 於 07-7-5 22:23 發表 
每枝铅笔贴名,贴足一百个名?
。。。都系会唔见。。。哈哈!
因為開學最初都會貼下名,但係結果都係一樣唔見,
所以後來連個貼都慳番,一百支唔多呀,
因為佢一日最小都唔見一支,
試過一日比佢攞8支,唔見4支都試過呀

作者: 已刪除用戶 時間: 07-7-6 20:10
硬硬地, 好似一般硬皮膠folder咁厚................
仲有, 講錯左, 唔係女人街, 係花園街
原文章由 YanYan0116 於 07-7-6 12:43 發表 
係膠or布, 是不是keep係學校.
thanks.
作者: 已刪除用戶 時間: 07-7-6 20:12
我用呢間: https://www.stuckonyou.biz/hongkong/index.asp (左手邊揀clothing label-> iron on/sew on label), 不過實際上, 唔駛熨亦唔駛縫, 一貼就ok洗成年都唔甩!
注意: 可以選擇印中文名架
原文章由 claudi-mama 於 07-7-6 16:03 發表 
請問邊到可以買到燙的label
Many thanks
claudi-mama
[ 本文章最後由 Charlotte_mom 於 07-7-6 20:13 編輯 ]
作者: mamailoveu 時間: 07-7-8 17:01
This web is referred by baby-kingdom.
http://www.labelshophk.com/
原文章由 claudi-mama 於 07-7-6 16:03 發表 
請問邊到可以買到燙的label
Many thanks
claudi-mama
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |