教育王國
標題: 38網的家長,妳會點選小一呢? [打印本頁]
作者: 瀅瀅媽咪 時間: 07-7-5 10:16 標題: 38網的家長,妳會點選小一呢?
hi,
我女明年會讀小一, 今年要選學校, 請問住38區的家長會點簡呀? 有冇心儀的小學呀! 38網好似得6間左右小學呢? 聽聞只有2間叫做好, 但有一間08年會搬, 是否少了一間抽呢?
有冇今年讀小一的家長, 請比d意見.
thk
作者: 瀅瀅媽咪 時間: 07-7-5 16:38
Hi, 有冇人可以答我呀!
原文章由 瀅瀅媽咪 於 07-7-5 10:16 發表 
hi,
我女明年會讀小一, 今年要選學校, 請問住38區的家長會點簡呀? 有冇心儀的小學呀! 38網好似得6間左右小學呢? 聽聞只有2間叫做好, 但有一間08年會搬, 是否少了一間抽呢?
有冇今年讀小一的家長, 請比d意見 ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |