教育王國
標題: 更新系統,點解仲差過以前? [打印本頁]
作者: LV77 時間: 07-7-4 23:48 標題: 更新系統,點解仲差過以前?
版主:
點解bk更新系統後,仲差過以前
以前發表完,click去 "觀看賬號" 就可以睇到自己曾經發表過
topic
: 但而家都唔知點搵 :tongue: 要用成十分鐘先搵返個topic,
仲要一路搵,一路顯示" 你有新口訊......... " 但其實無新口訊既,
激死
投訴...投訴 .. 好唔方便呀 
作者: lam.mammy 時間: 07-7-5 01:05
我都覺得新係統差咗, 好多野無咗, 以前可以選地區, 之後會顯示該區的學校, 再進入討論.
之前可以選擇從最新或最舊閱覽所發表的內容, 現在無咗
:tongue: :tongue: :tongue:
作者: Beeruma 時間: 07-7-5 01:45
Agreed!
The new system is very poor!!
Can we change back to the old system???
作者: fling 時間: 07-7-5 09:30
好唔掂呀.......發表完的文章重睇唔返呀.
LV77
你睇唔睇到自己在聖小最新發表的文章呀? 我睇唔到呀, 我地係咪要開過新標題再接落去呀?? 會唔會文章太多, 用晒D位呀?
我發現到在右上角有個"收藏本版 | 我的話題"的 icon, click 我的話題再入去"我的回覆"可找回新版後所發言的回應文章, click "我的主題" 可找回新版後所發的新主題......
作者: Mrssslui 時間: 07-7-5 09:33
好係新不如舊,搞到我都冇咩興趣入嚟睇,呢幾日,我真係上少咗好多時間.
作者: sadsam 時間: 07-7-5 09:37
原文章由 Beeruma 於 07-7-5 01:45 發表 
Agreed!
The new system is very poor!!
Can we change back to the old system???
X 2

作者: kerobobo 時間: 07-7-5 09:51
而家真係好唔方便,入左討論區後,顯示出來係最早個版,唔同之前係最新近個post,我都好唔慣,冇哂興趣.
作者: Cyrus123 時間: 07-7-5 10:30
我估受"閱讀權限100"所限,我發覺唔開新part唔得!原文章由 fling 於 07-7-5 09:30 發表 
好唔掂呀.......發表完的文章重睇唔返呀.
LV77
你睇唔睇到自己在聖小最新發表的文章呀? 我睇唔到呀, 我地係咪要開過新標題再接落去呀?? 會唔會文章太多, 用晒D位呀?
我發現到在右上角有個"收藏本版 | 我 ...
作者: G-Ma 時間: 07-7-5 11:29
請問點quote番人地嘅文章呀?
作者: fling 時間: 07-7-5 12:25
G-Ma,
按右上角的 "回覆" 就quote番人地嘅文章架啦......
原文章由 G-Ma 於 07-7-5 11:29 AM 發表 
請問點quote番人地嘅文章呀?
作者: fling 時間: 07-7-5 12:26
sorry, 係左上角才對
原文章由 fling 於 07-7-5 12:25 PM 發表 
G-Ma,
按右上角的 "回覆" 就quote番人地嘅文章架啦......
作者: kyliema2006 時間: 07-7-5 12:30
為何每次入到thread內,均以最舊的文章排列,請問如何將新發表文章放在頂頂呢?
作者: 召藥師 時間: 07-7-5 12:40
好奇怪,有d人ge內容一出香港字就冇哂野睇,另外有個大問題係,我係出面明明睇到'農圃道官小家長請進'最後發言係諾姨薯薯,但係入到去又睇唔到,我再留言都係睇唔到......
仲有,click入去'Hello xxx!'入面都睇唔到最近發表的主題,點攪呀?要click入我的主題和回覆度先睇到5條,仲要係有問題唔正確ge。

作者: daisysiu 時間: 07-7-5 12:50
點解個logo睇吾番,以前個版面清楚好多,可否改回以前一樣
作者: cheque 時間: 07-7-5 13:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LV77 時間: 07-7-5 14:16
Hi all mom,
你地先click ”小學雜談” ,在 ”小學雜談”廣告閃閃下條
bar 位右方見到 ”收藏本版 ” 及 ”我的話題”,click入我的話題,就可以搵到曾經發表過既文章
作者: G-Ma 時間: 07-7-5 14:16
Hi Fling,
Thank you very much!!
原文章由 fling 於 07-7-5 12:26 發表 
sorry, 係左上角才對
作者: fling 時間: 07-7-5 14:33
I also cannot find the previous act from the "觀看賬號" , can anyone can tell me how to find them.
係小學雜談, 兩個廣告中間的右上角位置 (什麼激光美白治療和有幅男仔相的banner廣告中間), 那裏有 "收藏本版| 我的話題",
按"我的話題"就可找回經新版面發表過的文章啦按"我的回覆"就找新版後回應過的文章
點解個logo睇吾番,以前個版面清楚好多,可否改回以前一樣
重新再改一次個logo啦, 我都係咁至睇得返
[最後發言係諾姨薯薯,但係入到去又睇唔到,我再留言都係睇唔到......
/quote]
係呀, 等吓啦, 可能明天出現返架啦.....我都等咗一日一夜才出現返D留言呀.
[quote]好奇怪,有d人ge內容一出香港字就冇哂野睇
我都係, 特別係一打標點符號, 所以字都無晒, 要打完句子再返轉頭打標點....
為何每次入到thread內,均以最舊的文章排列,請問如何將新發表文章放在頂頂呢?
我都想知?? 好唔方便呀......:tongue:
作者: 1429 時間: 07-7-5 15:25
thx much fling, i am very upset this week, cause i waste much time to find back the post..... it makes me sick.!!!
原文章由 fling 於 07-7-5 14:33 發表 
係小學雜談, 兩個廣告中間的右上角位置 (什麼激光美白治療和有幅男仔相的banner廣告中間), 那裏有 "收藏本版| 我的話題",
按"我的話題"就可找回經新版面發表過的文章啦按"我的回覆"就找新版後回應過的文章 ...
作者: zoeskf312 時間: 07-7-8 18:13 標題: 更新系統,點解仲差過以前
我找了3日也找不到聖家小學 kowloon city,
整理了2天才更新了賬號......
點解咁艱
原文章由 1429 於 07-7-5 15:25 發表 
thx much fling, i am very upset this week, cause i waste much time to find back the post..... it makes me sick.!!!
作者: corliss_yu 時間: 07-7-8 19:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: norakyng 時間: 07-7-8 22:19
Yes, I like the old one, can change back to old system ???
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |