教育王國

標題: 今日個仔派左成績表…好唔開心… [打印本頁]

作者: 小時候    時間: 07-7-4 22:48     標題: 今日個仔派左成績表…好唔開心…

今日個仔派左成績表,成績勁退步,我好唔開心呀!
佢讀緊小一,全級有16x人,佢只係考5x,上次佢都可以考到1x,今次真係退步得好緊要,睇到成績表既時候我都嚇一跳,真係估唔到咁差架…
作者: yyin    時間: 07-7-4 23:17

原文章由 小時候 於 07-7-4 22:48 發表
今日個仔派左成績表,成績勁退步,我好唔開心呀!
佢讀緊小一,全級有16x人,佢只係考5x,上次佢都可以考到1x,今次真係退步得好緊要,睇到成績表既時候我都嚇一跳,真係估唔到咁差架…



唉......我都係呢......我仔派完卷返來話中,英,常都唔合格呢......真激氣.....但都冇辦法啦....都考完洛.....為由明年再努力啦...你都唔好唔開心啦...小朋友有時唔係唔識...但又唔知點解發揮唔到.
作者: 830mama    時間: 07-7-4 23:37

我個仔又是小1, 我明天才取成績表, 不過所知的應該幾好.

小朋友是這樣的,就算同他溫得好熟, 到考試時就一片空白, 唯有平時勤d 同他溫習.
作者: 可口可樂    時間: 07-7-5 01:57

我囝囝下星期先派成續成,唔知考成點呢
但今次數學同常識就剛剛合格,上次考這兩科都有80分以上呀
數學係囝囝最勁這科,都考得64分

你都唔好唔開心啦,下次大家再次努力啦
作者: 701003    時間: 07-7-5 09:36

唔好 啦,佢咁細個,要追返上去有大把機會!!我個死仔上次exam考全級8X,以前係十名之內,我仲大打擊啦!我only同個仔講話知佢完全無溫書,下次請佢盡力,點知佢期尾exam科科都過90,由佢經歷下失敗,佢就識追求進步啦
作者: Terry280905    時間: 07-7-5 11:36

原文章由 小時候 於 07-7-4 22:48 發表
今日個仔派左成績表,成績勁退步,我好唔開心呀!
佢讀緊小一,全級有16x人,佢只係考5x,上次佢都可以考到1x,今次真係退步得好緊要,睇到成績表既時候我都嚇一跳,真係估唔到咁差架…


Hi, 小時候,

我想問 : 全級有16x人,佢係考5x, 平均分是多少 ?
上次佢都可以考到1x, 平均分又是多少 ?
如果是差不多, 就不要唔開心呀!

Terry280905
作者: 法子    時間: 07-7-5 11:50

唔好唔開心啦,下次再次努力啦:-| :-|
作者: Pulmma    時間: 07-7-5 12:52

唔好唔開心啦! 我仲慘!

我個儍豬, 有日老師打比我, 沒氣咁同我講: 你個女的程度, 功課, 上堂表現等等, 點計都係首五名內, 但唔知點解, 次次測驗考試都唔理想.  原因係她一見張測驗考試巻就唔想做, 你話點會考得好?!

你話激唔激氣!
作者: 小時候    時間: 07-7-5 22:29

Terry280905,

我個仔上次考1x既時候,平均分係92,今次考5x平均分就只得85,其實佢今次考試主科普遍都有90分,真係唔明點解名次會咁低…自從收到呢份成績表之後,我都冇晒心機…好down呀我…
作者: 5354    時間: 07-7-5 23:02

唔好用名次去睇啦,平均分85分都好叻仔呀@@
作者: Fisherhall    時間: 07-7-5 23:19

我現在才感到"家長之苦". 我個仔本來數學都不錯, 但今次final冇讀題目, 佢唔明題目, 咁就肥咗la, 晴天霹靂, 下星期才派成績表, 我都唔知幾擔心
作者: Terry280905    時間: 07-7-6 09:28

原文章由 小時候 於 07-7-5 22:29 發表
Terry280905,

我個仔上次考1x既時候,平均分係92,今次考5x平均分就只得85,其實佢今次考試主科普遍都有90分,真係唔明點解名次會咁低…自從收到呢份成績表之後,我都冇晒心機…好down呀我…

小時候,

就係囌, 我個仔同您個仔情況差不多 : 91分,考4x;
89分,考6x; 可能是平時Dictition, 考Oral & Listening of Chinese & English 時高時low, therefore, I hope he can keep the
average mark on this level (80 or above), that is great!

Don't be unhappy! Take it easy! 一起努力,加油!
作者: Terry280905    時間: 07-7-6 09:30

原文章由 5354 於 07-7-5 23:02 發表
唔好用名次去睇啦,平均分85分都好叻仔呀@@



Fisherhall,


Totally agree!

Sorry! To: 5354 才對!

[ 本文章最後由 Terry280905 於 07-7-6 09:36 編輯 ]
作者: yuki123lam    時間: 07-7-6 13:47

我仔仔上次平均分 91...幾都已經考 80 ~ 90 , 今次成績仲差左好多, 真係唔知下個禮拜派成績表會係點
作者: ChristyBBmama    時間: 07-7-6 13:55

如果主科普遍都有90分, 咁邊有問題呢, 係學校計分既方法影響名次
作者: fishmum    時間: 07-7-6 14:02

我覺得你哋D小朋友好叻! 我個女成績無咁好, 但我都無話佢, 因為佢都有比心機, 畢竟小朋友需要我哋比信心佢呀!:
作者: 揚莉煒媽咪    時間: 07-7-6 14:07

未收到細仔成績表已知一定勁差
所以都無咩話開唔開心
望唔好再有新低點就算喇:-|
今日收到大仔班主任老師電話
話大仔今次成績大有進步
仲有獎學金
即時心情靚番哂
0.5分可能已經退後10幾位
最緊要睇成績
我覺得你小朋友好叻
咪唔開心

[ 本文章最後由 揚莉煒媽咪 於 07-7-6 14:09 編輯 ]
作者: Mrs.Wong    時間: 07-7-6 15:32

原文章由 小時候 於 07-7-4 22:48 發表
今日個仔派左成績表,成績勁退步,我好唔開心呀!
佢讀緊小一,全級有16x人,佢只係考5x,上次佢都可以考到1x,今次真係退步得好緊要,睇到成績表既時候我都嚇一跳,真係估唔到咁差架…


唔好唔開心! 8x分已經好好! 可能下學期d卷深d, 而上學期未適應的小朋友勁谷後發力, 此消彼長, 名次才低些.
作者: 小時候    時間: 07-7-6 15:43

多謝晒各位!
而家係學校派成績表既時候,希望大家既小朋友都有滿意既成績啦!:) :)




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5