教育王國

標題: 基愛小學.... 只會一招... 迫學生做補充..做補充...再做補充 [打印本頁]

作者: nnmum    時間: 07-7-4 22:44     標題: 基愛小學.... 只會一招... 迫學生做補充..做補充...再做補充

:tongue: 本人的女兒在基愛小學就讀五年級.... 眼見她每日做很多很多的補充. 但成績亦不見得有進步. 而且, 成績越來越退步.
她對學習的信心及興趣可說是完全失去..
眼見她這樣, 我的心痛極了.
難道只有不斷做補充及小測默書, 學生就能得益嗎?
而且, 這年, 學校轉成精英班制, 小女沒有入讀精英班, 已經見她這樣子了. 我相信在精英班中的學生, 更是透不過氣來.
香港的教育....真的令我心淡了. 可是, 沒有能力讓女兒到外國讀書呢..!!!!! 慘呀!
作者: 揚莉煒媽咪    時間: 07-7-4 23:08

小女都係讀小五
女話無乜補充做
係咪每班都唔同呢?
我女女每日差不多都做完功課先返屋企
你女女係咪入左精英班你唔知呀?
我女女話5D係精英班
原文章由 nnmum 於 07-7-4 22:44 發表
:tongue: 本人的女兒在基愛小學就讀五年級.... 眼見她每日做很多很多的補充. 但成績亦不見得有進步. 而且, 成績越來越退步.
她對學習的信心及興趣可說是完全失去..
眼見她這樣, 我的心痛極了.
難道只有不斷 ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5