教育王國

標題: 40網既媽咪 - 入黎傾下 2 [打印本頁]

作者: 法子    時間: 07-7-4 22:21     標題: 40網既媽咪 - 入黎傾下 2

之前個topic post 唔到了,開了個新的

40網既媽咪 - 入黎傾下1
http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1014677&extra=page%3D8&page=1


========
yy13

其實40綱有很多選擇,你揀定了沒有?

法子

我同你都互不相識
但我對你係有印象
因為我舊年已經開始留意小學資料
亦都知道當初你係好鍾意sa
而後期亦都從另1 topic 知道你只係讀左半年就走
雖然我唔知道個事實
但我亦都感受到你o個份失望 (由好鍾意至唔讀)
所以sa 我都唔會考慮

[ 本文章最後由 法子 於 07-7-7 02:05 編輯 ]
作者: 法子    時間: 07-7-4 22:25

joycewong311,
你e+係味決定讀旅港呀?


法子,我都想講少少呀,就係我一心叩門,諗住呢間學校都不錯,但係真係有d失望law!! 事緣,我仔仔係就o黎要interview o個前幾日出水痘,於是我第一時間同個仔睇醫生la! 醫生話原來已經出了幾日,所以都唔係太厲害,於是我話比醫生知個仔過兩日要
interview ,佢就話寫張醫生紙比我比學校話已經 RECOVERY
LA!! 我都驚唔係咁好,於是打電話去學校問我地可以點做啦? 於是佢地話有醫生證明就可以la! 咁我咪同個仔去interview law,點知去到佢話唔得,又話驚傳染比佢地,ok,咁你地就唔好叫人地去啦,跟住過兩日,佢地話可以比我個仔再in,不過要醫生證明係康復ge!! 我又去睇醫生,又去拎張醫生紙law! 點知去到個日,佢地睇都無睇過張醫生紙ar!! 佢地見我個仔唔夠5分鐘就叫我地返屋企等通知!! 我當時真係想鬧佢呀!! 好采我住對面je,如果我住新界咪比佢地玩起!!! 係5分鐘ge 面試裡面,大家都知道結果啦!! 跟住就係落選喇!! 但係我覺得佢地如果係收滿左,就唔好係到玩
law!!因為係一個滿心期待ge 家長心目中,咁樣係好痛苦的!!!!

作者: 法子    時間: 07-7-4 22:31

各位媽咪,
大家都知我囡囡之前讀SA
大家BK 媽媽可作証,我何來抹黑”??


"你個女讀sa咁耐
你就一路係咁對bk媽咪抹黑間學校
真係好有問題囉"

===

揚莉煒媽咪,
你仔仔現在也在SA
我明白SA媽媽們的心情,
所以我說的, 也都是一些眼見實話.
我甚至很感激校牧,學生主任,班主任和你們一班SA媽媽點點滴滴在心頭
但究竟是不是一味子吹棒就是好; 說出問題就等於抹黑

媽媽自己思想思想吧……

如果我是如你所說認為學校唔重用女兒o者就離校,
這未免太容易失去一間好學校, 也太膚淺了.

我倆也是大人,一些私人因怨應該要懂得客觀處理
我也伴隨孩子一同長大了, 經歷多了, 也成長了~~很多事回頭想就像一場夢
還有上教會嗎? 希望你一直堅持啊
願你在信仰路上有所得著, 願主祝福你



緊係好多原因要轉校啦
你個女讀sa咁耐
你就一路係咁對bk媽咪抹黑間學校
真係好有問題囉
我覺得你轉校原因
係認為學校唔重用你女兒o者

作者: 法子    時間: 07-7-4 22:35

foog2005,
你女女在sa 好嗎?
我有好幾個朋友仍在sa,
一些高年級告知學校升國旗喎

hi~~

你們好, 我2個囡囡都係40網架, 交流吓!

作者: 揚莉煒媽咪    時間: 07-7-4 22:50

日久見人深
我在你身上也學會了
作者: joycewong311    時間: 07-7-4 22:58

原文章由 法子 於 07-7-4 22:25 發表
joycewong311,
你e+係味決定讀旅港呀?


法子,

我真係揀了旅港開平ar!!! 你有d o麥 o野意見ar!!  

重有我覺得你從來都無講過sa 的不是,而且已經係過去式,其實大家唔使再去計較啦!!

最重要大家都係想自己o既小朋友生活得健康快樂je!!
作者: 法子    時間: 07-7-4 23:56

心知大家"道不同",
我都盡量備免在此 引起不必要的爭吵.
也請你..盡量備免人身攻擊 及 無理的指責
"日久見人心"..."人心"如何,,,心照了


原文章由 揚莉煒媽咪 於 07-7-4 22:50 發表
日久見人深
我在你身上也學會了

作者: Kittymummy    時間: 07-7-5 00:04

担白講, 我又唔覺法子有講過d嘜. 只係其他家長不停咁問佢點解.
anyway, 算把拉. 好唔好就見仁見智, ok咪讀, 覺得間學校唔ok咁米鬼讀law.
作者: yy13    時間: 07-7-5 00:27

辛巴媽咪

唔該晒你呀
你仔仔係我仔仔既學兄黎架 (崇幼)
舊年同今年既bk崇幼小朋友
個個都入到理想小學
希望我黎緊都係啦
作者: yy13    時間: 07-7-5 00:34

其實每間學校都有自己既優惠同缺點
每個父母都係望子女成龍成鳳
邊間最適合自己小朋友讀
做父母最清楚
我就覺得最緊要小朋友讀得開心
讀得開心自然成績就會好
轉校唔1定係學校問題
如果讀得唔開心
早d轉另1間等小朋友快d再適應咪仲好
作者: joycewong311    時間: 07-7-5 00:40

我都有同感呀!!早d轉,小朋友易d適應ma!! 大人都要啦,何況係d 細佬仔 !!!:)
作者: yy13    時間: 07-7-5 00:44

joycewong311, 法子

我仔暑假後先升k3
所以舊年都開始耐唔耐睇下d資料
其實基福我有校友分
我依家仲15/16第1輪入唔入紙
我又想駁瑪利諾神父
但我又驚我仔讀唔掂 (假設咁好彩收左)
因聽聞功課/測考壓力幾大

另1方面
雖然我想讀津校
諗住慳到既$$$可以學其他野
但我又想幫阿仔搵間小班教學
1諗到依到
幾乎所有津校都唔駛諗
所以我多數會讀私校
作者: yy13    時間: 07-7-5 00:47

法子

你個UID係7
失敬, 失敬
作者: joycewong311    時間: 07-7-5 01:05

yy13,

你選基福係一個幾好的選擇,一來校舍大,二來佢係集合深水土步區聖公會d老師去開新校ga!! 所以應該d老師好有經驗law!!

其實,我同你諗法都幾似,都有諗過讀私校(崇真), 但後來考到旅港開平,d家長話都幾好,所以疊埋心水等個仔讀o下,睇佢鍾唔鍾意law!! (慳翻d錢,學o下其他o野)

仲有ar,你鍾意小班,其實天主教善導今年會開始係小班教學,你可以留意o下,不過校舍當然唔可以同千禧校舍比啦!! 但係我個人覺得軟件(老師質素,教學方針)重要過硬件law!! (校舍及其他設備)
作者: 法子    時間: 07-7-5 01:46

joycewong311,yy13

我唔係度講學校d野拉,免得又被針對...
hehe...係呀我個uid好前,我"老"架la~~
你地有冇用msn呀?你地可以pm我,我地msn傾計呀  

原文章由 yy13 於 07-7-5 00:47 發表
法子

你個UID係7
失敬, 失敬

[ 本文章最後由 法子 於 07-7-5 01:48 編輯 ]
作者: 揚莉煒媽咪    時間: 07-7-5 07:40

真正認識你後無再返教會啦
原文章由 法子 於 07-7-4 22:35 發表
還有上教會嗎? 希望你一直堅持啊

作者: fong2005    時間: 07-7-5 09:09

法子,

我囡在sa讀得好開心, 你囡囡點呀?????

各位媽媽,

其他媽媽說得非常對, 每間學校也各有長短處, 你鍾意這裏我不喜歡那裏, 其實我覺得在bk傾吓講吓好開心呀, 我身為2個女女的媽媽, 我都有好多壓力, 唔開心, 但每次見到2個女的笑臉, 我覺得幾辛苦都抵, 萬事以小朋友為先, 你地話係唔係!
作者: 法子    時間: 07-7-5 09:14

0既然你係要咁講野~冇法啦
真唔真正認識都無意思~
正所謂 人不犯我 我不犯人

原文章由 揚莉煒媽咪 於 07-7-5 07:40 發表
真正認識你後無再返教會啦

作者: 法子    時間: 07-7-5 10:13

fong2005,
我囡都好好,依家佢好投入好開心

SA星期六有團契喎,你有冇番呀?
一事還一事,雖然我囡轉左校,
不過身邊都有人讀緊,,sa的事我都知一二的.

其實每間學校都冇100%好的,,我覺得係咁,唔代表各人都覺得係
我喜歡的學校,,又一定有人唔喜歡
大家發表意見,,大家討論下,無問題...0岩傾咪一齊傾,唔0岩傾咪唔講law...
不是要下下"唱好 "
就唔會有人事事針對? 唉......


原文章由 fong2005 於 07-7-5 09:09 發表
法子,

我囡在sa讀得好開心, 你囡囡點呀?????

各位媽媽,

其他媽媽說得非常對, 每間學校也各有長短處, 你鍾意這裏我不喜歡那裏, 其實我覺得在bk傾吓講吓好開心呀, 我身為2個女女的媽媽, 我都 ...

[ 本文章最後由 法子 於 07-7-5 10:19 編輯 ]
作者: fong2005    時間: 07-7-5 14:30

法子,

好多謝你那麼明白事理, thx.:D
作者: yy13    時間: 07-7-5 16:08

joycewong311

其實我唔係信唔過學校
係信唔過我仔
佢專注力太差
語言表達唔掂
津校成3x人/班
坦白講
老師顧得幾多
到時我真係no eye see


原文章由 joycewong311 於 07-7-5 01:05 發表
yy13,

你選基福係一個幾好的選擇,一來校舍大,二來佢係集合深水土步區聖公會d老師去開新校ga!! 所以應該d老師好有經驗law!!

其實,我同你諗法都幾似,都有諗過讀私校(崇真), 但後來考到旅港開平,d家長話 ...

作者: 樂瑤媽    時間: 07-7-5 19:33

法子,

你好...我個女都係SA讀左一年啦....你而家轉左去邊讀呢?
可唔可以pm我咩事轉校呀?
作者: mic_mic    時間: 07-7-5 23:12

我係新手媽媽, 所以都唔知點算, 我住美孚, 應該係40網, 咁我有咩小學可以揀呢? 睇政府網頁又話深水土步區就=38同40網, 但有
作者: mic_mic    時間: 07-7-5 23:16

媽媽話我知唔係, 實情應該係點呢? 請幫幫忙~
(ps. 點解打極都係post後唔見左
作者: joycewong311    時間: 07-7-5 23:51

mic_mic,

你可以睇下呢個web-site,可能幫到你!!!

http://chsc.edb.hkedcity.net/primary/
作者: suki112    時間: 07-7-6 00:43

各位40網既媽咪,你地好:
好多媽咪都問法子關於聖安德烈學校的事,一開始法子話佢囡囡讀咗半年就轉校,唔係單一因為遠,而係有很多原因.但佢又無講原因,重有又話係一時盲目,當局者迷,還有這句令人心淡的話(如果學校係好既,佢遠遠都唔會轉校.)就係喱一句說話而令到好多媽咪唔會間學校唔好.好唔好唔可以聽一兩個人講就話唔好,當每位媽咪看到這些說話都唔會考慮入讀這校,法子;好野 高張 玩暗暗示 其實,毎間學校都要比時間去適應,何况係兩間校合併.各位請用眼睛去看,用時間去正明間學校係唔係禁差.身边都有朋友仔女係聖安德烈讀,話好開心:D :D
作者: 法子    時間: 07-7-6 01:51

新國民suki112,,

亦正如你所說,一間學校係點,唔係聽人"唱好",就叫做好..
好與否;觀點與角度吧~
況且我說是實話,如果遇到係好,真是遠遠都唔會走的~
我只是講講sa意見而已,已經被人話我"抹黑",又話我玩"暗示",什麼"好野, 高張".......

OK la~~我不說sa便是了....

各位媽媽自行判斷...

我知你很擁護SA的~各位媽媽知的了
各位媽媽一路都會留意sa的~~好吧,,你大可放心了

原文章由 suki112 於 07-7-6 00:43 發表

各位40網既媽咪,你地好:
好多媽咪都問法子關於聖安德烈學校的事,一開始法子話佢囡囡讀咗半年就轉校,唔係單一因為遠,而係有很多原因.但佢又無講原因,重有又話係一時盲目,當局者迷,還有這句令人心淡的話(如果學校係好既,佢遠遠都唔會轉校.)就係喱一句說話而令到好多媽咪唔會間學校唔好.好唔好唔可以聽一兩個人講就話唔好,當每位媽咪看到這些說話都唔會考慮入讀這校,法子;好野 高張 玩暗暗示 其實,毎間學校都要比時間去適應,何况係兩間校合併.各位請用眼睛去看,用時間去正明間學校係唔係禁差.身边都有朋友仔女係聖安德烈讀,話好開心:D :D

作者: 揚莉煒媽咪    時間: 07-7-6 10:40

某人:

你觀點角度都係認為班主任針對你個女
揀唔到做班長又唔鍾意
揀唔到入節奏樂又話針對
到轉校後在此topic說sa唔好
又話sa易入
你入到唔代表易入
sa小一收6班學生
當然易入過只收4/5班o既學校
你朋友同你一齊自選入sa
只收左你女女~無收你朋友~到大抽獎都係入唔到
你又唔講
每間學校小一學生大執位~我諗無乜家長唔知
作者: 長期糧尾    時間: 07-7-6 11:27

我只係路過, 睇到咁樣, 我一定唔會比我仔仔去讀sa. (因為有你地呢d家長!) 唔該你地d私人恩怨唔好放係到. 攪到好似去街市咁.


原文章由 揚莉煒媽咪 於 07-7-6 10:40 發表
某人:

你觀點角度都係認為班主任針對你個女
揀唔到做班長又唔鍾意
揀唔到入節奏樂又話針對
到轉校後在此topic說sa唔好
又話sa易入
你入到唔代表易入
sa小一收6班學生
當然易入過只收4/5班o既學校
你 ...

作者: 法子    時間: 07-7-6 11:48

唔需要某唔某人既,依度個個都知你同我講嫁la...

"你觀點角度都係認為班主任針對你個女
揀唔到做班長又唔鍾意
揀唔到入節奏樂又話針對"

針對?? 依家似乎係你針對住我喎..
你喜歡猜度,創作,,,,,隨你la,
冇人比自己更清楚自己的子女..
如果你認為係咁,我冇辦法.....

另外有位"sa轉校家長"都話sa唔難入嫁喎,
好似唔見你針對佢
係喎..你冇同佢"唔o岩"...
"某人"都唔係佢law,佢得仔仔之麻...

每間學校小一學生都大執位..
你一路覺得sa 好好,,,
咁就得喇...

最緊要大家找間自己合適的~


原文章由 揚莉煒媽咪 於 07-7-6 10:40 發表

某人:

你觀點角度都係認為班主任針對你個女
揀唔到做班長又唔鍾意
揀唔到入節奏樂又話針對
到轉校後在此topic說sa唔好
又話sa易入
你入到唔代表易入
sa小一收6班學生
當然易入過只收4/5班o既學校
你朋友同你一齊自選入sa
只收左你女女~無收你朋友~到大抽獎都係入唔到
你又唔講
每間學校小一學生大執位~我諗無乜家長唔知

作者: 揚莉煒媽咪    時間: 07-7-6 13:52

如果好似joycewong311咁
講出有乜原因失望及感受
我當然接受∼
但法子你用暗示~講d唔講d
令其他家長多疑~我覺得咁唔係咁好
法子∼你對學校有乜不滿請講出
作者: 法子    時間: 07-7-6 20:23

"你觀點角度都係認為班主任針對你個女
揀唔到做班長又唔鍾意
揀唔到入節奏樂又話針對"

咁我現在告訴大家,
一位SA小朋友,
sa時佢係班長,
sa時佢係節奏樂,
sa時老師仲好中意佢架....
不過..
個位小朋友同我一樣,讀左半年就轉校了!
咁你地話佢點解要走呢???
===

揚莉煒媽咪

"如果好似joycewong311咁
講出有乜原因失望及感受
我當然接受∼"

你的話講得咁好聽!!
你不是一來己話我是"抹黑"sa的嗎?!
如果好似joycewong,我唔知又會被你加上什麼罪名law...

"法子你用暗示~講d唔講d
令其他家長多疑~我覺得咁唔係咁好"

請問當你加罪於人時,你有冇覺得咁唔係咁好?!
我點解唔想咁直接講,係我覺得bk仲有你地班sa媽媽,
我講得直接好似唔係咁好啦....
我依家知道,根本直接又好;間接又好都係會比人用唔同藉口針對..
所以我決定唔會講!!!


我已早講,
其實每間學校都冇100%好的,100%差,
我覺得係咁,唔代表各人都覺得係
我喜歡的學校,,唔一定你喜歡
大家發表意見,,大家討論下,無問題...
0岩傾咪一齊傾,唔0岩傾咪唔講law...

講完~


原文章由 揚莉煒媽咪 於 07-7-6 13:52 發表
如果好似joycewong311咁
講出有乜原因失望及感受
我當然接受∼
但法子你用暗示~講d唔講d
令其他家長多疑~我覺得咁唔係咁好
法子∼你對學校有乜不滿請講出

作者: suki112    時間: 07-7-7 02:42

法子,長期糧尾:
我都係過路人,從來只看唔參加意見都有半年,亦都有上聖安德烈既網,對法子同揚莉焯媽咪既事略知.
我而家先加入講,係因為看到法子所講既,令到好多媽咪唔會喱間學校.而一班學校既校長、老師、主任、家長、同工一路以來盡心盡力為學生創造一間美好校園,但係我諗而家可能白費了.
我想請各位用個心去想一想,自從那些話後,有很多媽咪原對這間校既印像唔差.但係而家就......
作者: suki112    時間: 07-7-7 03:16

法子,長期糧尾:
我都係過路人,從來只看唔參加意見都有半年,亦都有上聖安德烈既網,對法子同揚莉焯媽咪既事略知.
我而家先加入講,係因為看到法子所講既,令到好多媽咪唔會喱間學校.而一班學校既校長、老師、主任、家長、同工一路以來盡心盡力為學生創造一間美好校園,但係我諗而家可能白費了.
我想請各位用個心去想一想,自從那些話後,有很多媽咪原對這間校
既印像唔差.但係而家就......
講真你地於心何忍,做人要朋良心,唔好人講你就信,要用眼去看.唔係要你一定話間校好,始終係要時間去正明.
法子,我亦唔係你口中所講那位很擁護SA媽咪,我諗你唔會了!我仔今年升中四好煩,同你一樣葵青青區.
長期糧尾,你都係路過,點解你話話(因為有你地呢啲家長,唔會比你仔仔讀SA.)你又唔會咗,第一法子唔係SA家長,第二呢到係40網唔係SA既媽咪網,而家係你攪到好似去街市咁,路過都禁激?好似有啲問題.
作者: 法子    時間: 07-7-7 11:48

我唔覺得有咩唔會~我只知如果一早就話"SA 好好SA 非常好SA 無得頂 "就唔會有唔會~~係咪?~
我都想請各位用個心去想一想,如果一間學校連普通討論;都話會對佢印像差0既....咁即係等於要一味"唱好"???

"我而家先加入講,係因為看到法子所講既,令到好多媽咪唔會喱間學校.而一班學校既校長、老師、主任、家長、同工一路以來盡心盡力為學生創造一間美好校園,但係我諗而家可能白費了.
我想請各位用個心去想一想,自從那些話後,有很多媽咪原對這間校
既印像唔差.但係而家就......"

如果發表意見,就令學校前功盡廢?
咁學校會重視家長之意見嗎?依間學校經得起風吹雨打嗎?

"法子,我亦唔係你口中所講那位很擁護SA媽咪,我諗你唔會了!我仔今年升中四好煩,同你一樣葵青青區."

我只係發表意見,沒想到意見一出,就被人"針對",
對"出言針對"之人又看法如何~如果你被人"針對"有咩感受~
擁護與否,,,, 大家都看到的~

大家做人真係要憑"良心"!




原文章由 suki112 於 07-7-7 03:16 發表

法子,長期糧尾:
我都係過路人,從來只看唔參加意見都有半年,亦都有上聖安德烈既網,對法子同揚莉焯媽咪既事略知.
我而家先加入講,係因為看到法子所講既,令到好多媽咪唔會喱間學校.而一班學校既校長、老師、主任、家長、同工一路以來盡心盡力為學生創造一間美好校園,但係我諗而家可能白費了.
我想請各位用個心去想一想,自從那些話後,有很多媽咪原對這間校
既印像唔差.但係而家就......
講真你地於心何忍,做人要朋良心,唔好人講你就信,要用眼去看.唔係要你一定話間校好,始終係要時間去正明.
法子,我亦唔係你口中所講那位很擁護SA媽咪,我諗你唔會了!我仔今年升中四好煩,同你一樣葵青青區.
長期糧尾,你都係路過,點解你話話(因為有你地呢啲家長,唔會比你仔仔讀SA.)你又唔會咗,第一法子唔係SA家長,第二呢到係40網唔係SA既媽咪網,而家係你攪到好似去街市咁,路過都禁激?好似有啲問題.

[ 本文章最後由 法子 於 07-7-7 11:55 編輯 ]
作者: 長期糧尾    時間: 07-7-7 15:41

suki112,

第一, 你唔好誤會. 我唔係法子, 亦都唔識佢....
我只係覺得呢個topic 係大家傾下40區學校, 唔係比你地d無謂人係到鬧交. 你都係過路人, 都唔明你地講完又講, 煩唔煩? 咁你都唔明我點解講"我唔會比我仔仔讀呢間學校, 因為有你地呢班家長" ?作為家長竟然公開在Internet鬧交, d家長都係咁. 都唔敢想像教出嚟d細路....



原文章由 suki112 於 07-7-7 03:16 發表
法子,長期糧尾:
我都係過路人,從來只看唔參加意見都有半年,亦都有上聖安德烈既網,對法子同揚莉焯媽咪既事略知.
我而家先加入講,係因為看到法子所講既,令到好多媽咪唔會喱間學校.而一班學校既校長、老師、主任 ...

作者: 揚莉煒媽咪    時間: 07-7-7 17:50

法子:
「咁我現在告訴大家,
一位SA小朋友,
sa時佢係班長,
sa時佢係節奏樂,
sa時老師仲好中意佢架....
不過..
個位小朋友同我一樣,讀左半年就轉校了!
咁你地話佢點解要走呢???」

我無估錯
呢位小朋友o既媽媽我同你都識
你明知人地點解要走
你要我o係度講我朋友點解要轉校∼即係要我出賣朋友
sorry∼我唔會

.................

你鍾意點講都好...我唔再回應

[ 本文章最後由 揚莉煒媽咪 於 07-7-7 17:51 編輯 ]
作者: 法子    時間: 07-7-7 22:19

你要出賣都係你0既事,與我何干?

依個重點係想讓人知道,
就算係唔係班長也好;係唔係節奏樂也好,老師中唔中意佢也好;
每個人都有每個人轉校0既原因,
佢0既原因未必係我0既原因,
間學校0岩我未必0岩你~

出賣?sorry...我唔會出賣朋友law~(包括錢)


原文章由 揚莉煒媽咪 於 07-7-7 17:50 發表
法子:
「咁我現在告訴大家,
一位SA小朋友,
sa時佢係班長,
sa時佢係節奏樂,
sa時老師仲好中意佢架....
不過..
個位小朋友同我一樣,讀左半年就轉校了!
咁你地話佢點解要走呢???」

我無估錯
呢位小朋友o既媽媽我同你都識
你明知人地點解要走
你要我o係度講我朋友點解要轉校∼即係要我出賣朋友
sorry∼我唔會

.................

你鍾意點講都好...我唔再回應

作者: suki112    時間: 07-7-9 00:11

長期糧尾:
第一,我無講過你同法子係同一人.
第二,你都識講呢個係大家傾既4O區,點解唔可以發表個人意見,同講句公道說話,原來新加入係到講話會比人話鬧交,咁以後重有人係到講?原來係要老臣子先無人話鬧交,OK,明白.
第三,我都無話係呢間校既家長,法子亦唔係呢間校既家長,你又張佢加入去,係唔係對間校唔公平,咁積係話佢教出黎既細路都有問題,似乎要鬧交既係你,我亦都唔敢想像你所教出黎既細路係點,如果有病就去看醫生啦,不知所為.
唉!以後都唔回應啦,你開心啦
作者: 長期糧尾    時間: 07-7-9 00:37

你自己由頭睇一次, 睇吓邊個揾交鬧先啦! 我都係發表個人意見, 叫佢兩個收聲, 係你鍾意答散.... 一隻手拍唔響.

原文章由 suki112 於 07-7-9 00:11 發表
長期糧尾:
第一,我無講過你同法子係同一人.
第二,你都識講呢個係大家傾既4O區,點解唔可以發表個人意見,同講句公道說話,原來新加入係到講話會比人話鬧交,咁以後重有人係到講?原來係要老臣子先無人話鬧交,OK, ...

作者: 長期糧尾    時間: 07-7-9 00:56

呢家D人真係無家教......


原文章由 suki112 於 07-7-9 00:11 發表
長期糧尾:
如果有病就去看醫生啦,不知所為.

作者: 法子    時間: 07-7-9 11:13

唉~0岩傾咪傾,
正所謂道不同;不相為謀




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5