教育王國
標題: 小三插班(想轉去靈糧), 有無mami可以比d意見 ??? [打印本頁]
作者: BonnieKam 時間: 07-7-4 20:40 標題: 小三插班(想轉去靈糧), 有無mami可以比d意見 ???
我個仔喺本身果間的成績算中上, 全級160考40幾, 但硬係次次衰在比英文拉低(總是65~70, 無法突破), 補習老師話係本身呢間學校d英文試卷題目有問題(同區內其它相比), 佢話我個仔英文其實唔係真係咁差. 咁會對我個仔不利, 如果再係咁落去會影晌佢出年3年班呈分試, 所以佢建議我試下轉"靈糧", 我好煩呀, 請問有無媽咪可以比d意見我呀 ? 唔該晒呀 !!!
作者: nonowong 時間: 07-7-5 23:10
Hello Bonnie Kam,
我地又見啦, 記唔記得我呀 ?
真係 "橋" 囡囡係靈糧今年升小三, 你話囝囝想轉去靈糧的原因是甚麼 ? 要睇下佢之前讀邊間小學 ? 如果係想讀間淺d既, 我個人認為靈糧d課程都唔淺, 囡囡剛剛派左部份三年級既新書, 我淨係睇佢本英文書都嚇死 (佢地今年轉左本教科書), 心諗四年級就唔知自己教唔教到啦 ! 有人話一二年要攞90分以上好易, 但三年級開始就要考小朋友既真功夫啦, 我睇完囡囡d新書之後就真係信, 又比二年級深左好多, 課文又長生字又多, 唉 !
我個人認為靈糧係一間幾好既學校, 至少囡囡暫時都好鐘意返學, 老師同校長都好好, 好肯同你傾小朋友既野, 同埋好錫d學生, 呢點已經好重要啦 !
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |