教育王國

標題: 有無人叩門九龍塘官立收到通知?? [打印本頁]

作者: luiluibb    時間: 07-7-4 19:00     標題: 有無人叩門九龍塘官立收到通知??

有無人叩門九龍塘官立收到通知??
作者: luiluibb    時間: 07-7-5 01:13

有無人知呢??




原文章由 luiluibb 於 07-7-4 19:00 發表
有無人叩門九龍塘官立收到通知??

作者: cnc    時間: 07-7-5 09:38

上星期收到信話無得interview,衰左啦
作者: luiluibb    時間: 07-7-5 11:24     標題: 有冇人收到"九龍塘官立"通知叩門成功收左??

咁知唔知有冇人已經收到面試後成功收左ge通知??因小女面試左但仍未收到消息,好心急!
作者: AK_Fans    時間: 07-7-5 14:35

我個fd個女昨日收到通知,叩門成功了
作者: luiluibb    時間: 07-7-5 14:52

Thanks AK_Fans!

咁佢係收到信還是電話通知呢??




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5