教育王國
標題: 有無人叩門九龍塘官立收到通知?? [打印本頁]
作者: luiluibb 時間: 07-7-4 19:00 標題: 有無人叩門九龍塘官立收到通知??
有無人叩門九龍塘官立收到通知??

作者: luiluibb 時間: 07-7-5 01:13
有無人知呢??
原文章由 luiluibb 於 07-7-4 19:00 發表 
有無人叩門九龍塘官立收到通知??
作者: cnc 時間: 07-7-5 09:38
上星期收到信話無得interview,衰左啦
作者: luiluibb 時間: 07-7-5 11:24 標題: 有冇人收到"九龍塘官立"通知叩門成功收左??
咁知唔知有冇人已經收到面試後成功收左ge通知??因小女面試左但仍未收到消息,好心急!
作者: AK_Fans 時間: 07-7-5 14:35
我個fd個女昨日收到通知,叩門成功了
作者: luiluibb 時間: 07-7-5 14:52
Thanks AK_Fans!
咁佢係收到信還是電話通知呢??
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |