教育王國

標題: 想請教大家:培正同英華,你會點揀? [打印本頁]

作者: babyhowie    時間: 07-7-4 14:55     標題: 想請教大家:培正同英華,你會點揀?

多謝分享,並請提出選該校o既睇法同原因!

唔該晒!

[ 本文章最後由 babyhowie 於 07-7-4 18:33 編輯 ]
作者: christina    時間: 07-7-4 15:10

英華-尤其是有兄+弟的家庭, 一條龍, 不用煩.

培正-如有妹妹跟, 因為英華是男校, 女仔入唔到架.
作者: babyhowie    時間: 07-7-4 15:17

原文章由 christina 於 07-7-4 15:10 發表
英華-尤其是有兄+弟的家庭, 一條龍, 不用煩.

培正-如有妹妹跟, 因為英華是男校, 女仔入唔到架.  


多謝你o既意見!
我個個係細仔(家姐請協恩,所以冇得跟),
等佢入埋小學,我就唔洗煩喇!
所以冇細佬妹跟尾。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5