教育王國
標題: 想請教大家:培正同英華,你會點揀? [打印本頁]
作者: babyhowie 時間: 07-7-4 14:55 標題: 想請教大家:培正同英華,你會點揀?
多謝分享,並請提出選該校o既睇法同原因!
唔該晒!
[ 本文章最後由 babyhowie 於 07-7-4 18:33 編輯 ]
作者: christina 時間: 07-7-4 15:10
英華-尤其是有兄+弟的家庭, 一條龍, 不用煩.
培正-如有妹妹跟, 因為英華是男校, 女仔入唔到架.
作者: babyhowie 時間: 07-7-4 15:17
原文章由 christina 於 07-7-4 15:10 發表 
英華-尤其是有兄+弟的家庭, 一條龍, 不用煩.
培正-如有妹妹跟, 因為英華是男校, 女仔入唔到架.
多謝你o既意見!
我個個係細仔(家姐請協恩,所以冇得跟),
等佢入埋小學,我就唔洗煩喇!
所以冇細佬妹跟尾。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |