教育王國
標題: 慈雲山小學 校網#45 [打印本頁]
作者: tht1305 時間: 07-7-4 00:20 標題: 慈雲山小學 校網#45
各位家長:
我想知道應怎樣去選擇合適小學??? 應注意重點???
請提供以下慈雲山小學那間較好.
1. 嘉諾撒(新蒲剛)
2. 聖文德天主教 (鳳德村)
3. 保良局錦泰
有沒有其他學校校網#45提供一下參考??? 謝謝
KY
作者: PoYi723 時間: 07-7-4 01:01
慈雲山天主教也好似不錯
作者: hongkongpiglet 時間: 07-7-4 17:03
錦泰應該不錯!!
本人是錦泰前校(保良局四小上午校)畢業生, 聽聞二十多年前的老師還在新校任教....
另外好處是有直屬學位到張永慶中學
原文章由 tht1305 於 07-7-4 00:20 發表 
各位家長:
我想知道應怎樣去選擇合適小學??? 應注意重點???
請提供以下慈雲山小學那間較好.
1. 嘉諾撒(新蒲剛)
2. 聖文德天主教 (鳳德村)
3. 保良局錦泰
有沒有其他學校校網#45提供一下參考 ...
作者: crazyandhappy 時間: 07-7-4 17:15
聽聞保良局的學校, 都係"吹谷型", 好多功課做. 係吾係真呢?
作者: 法子 時間: 07-7-4 20:10
原文章由 crazyandhappy 於 07-7-4 17:15 發表 
聽聞保良局的學校, 都係"吹谷型", 好多功課做. 係吾係真呢?
真!!
慈天校風唔好,
聖博德就唔錯
作者: TTMA 時間: 07-7-6 00:31
這區最好, 最多人想入是嘉諾撒(新蒲剛) & 保良局錦泰, 今年2間都有200幾人叩門, 保良局錦泰較吹谷, 多功課, 但有聯繫中學, 不是直屬中學, 嘉諾撒(新蒲剛)較活d, 元多化d, 但功課都不少呀!2間派band1率差不多, 慈雲山天主教也好似不錯, 但去叩門竟然不需要interview, 直接註冊便可以, 可能今年出生率較低la
, 不過2間學校interview的方式都大大不同, 錦泰考較學術性問題, 嘉諾撒問一d小朋友日常生活性的問題及先會談家長, 了解小朋友相處方式, 點handle 小朋友的問題, 及教育方式, 比較注重教育, 品德,
聖博德口碑不錯, 但這區我只會選這3間
my choice
1st 嘉諾撒(新蒲剛)
2nd保良局錦泰
3rd慈雲山天主教
ttma
作者: Giant 時間: 07-7-6 13:27
錦泰, 谷學生好勁, 行精英班制, 如果小朋友比較文靜同"受谷"的話應該唔錯。
慈天, 學業成績唔知, 只知操行真係...
親眼見過一個學生自己唔啱仲要當街罵個女人, 粗口流利到不得了, 仲話自己係跟邊個邊個添...
聖博德聽講唔錯, 不過跟慈天在隔離, 有點擔心會學壞, 一定要親身接送。
其實聖文德(鳳禮道)點呀?
作者: 法子 時間: 07-7-7 01:57
慈天真係
....除左校舍新,口啤校風都
的
聖博德,聖文德就ok
作者: winnieyahoo 時間: 07-7-7 10:59
小囡讀聖文德(鳳禮道). 以我所知小一有部份班用普通話教中文, 英文又會按能力分組, 功課又不太多,小朋友讀得很開心
: 學校又給予很多不同的機會予小朋友; 校長也很進取的,每天都會企喺門口迎接小朋友及家長, 家長如有什麼問題都可直接找學長, 不用特別預約. 近幾年升band1中學的學生也多了很多. 今天有些小朋友更到了星加坡交流. 總括而言, 校風及學校理念也算不錯, 值得考慮. 
作者: 雅汶媽媽 時間: 07-7-7 20:22
聖文德(鳳禮道)和可立你們選擇
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |