教育王國
標題: 有無人知聖家(九龍塘)個 TOPIC 去左邊? [打印本頁]
作者: pullip 時間: 07-7-3 23:27 標題: 有無人知聖家(九龍塘)個 TOPIC 去左邊?
如題。 係咪以後開唔番以前傾開的地方?
作者: cheungll 時間: 07-7-4 00:06
原文章由 pullip 於 07-7-3 23:27 發表 
如題。 係咪以後開唔番以前傾開的地方?
更正了
Please click here:
嘉諾撒聖家學校(九龍塘)
[ 本文章最後由 cheungll 於 07-7-4 10:15 編輯 ]
作者: 綽盈媽咪 時間: 07-7-4 08:55
原文章由 pullip 於 07-7-3 23:27 發表 
如題。 係咪以後開唔番以前傾開的地方?
search都search唔到, 只係出error. 我地係唔係要開個個topic呢?
作者: id00288 時間: 07-7-4 10:04
Dear all
在這裡:

http://discuz.baby-kingdom.com/forumdisplay.php?fid=178
不過,我在裏面看不到新發表的文章,
唔好用

[ 本文章最後由 id00288 於 07-7-4 10:22 編輯 ]
作者: daichoigo 時間: 07-7-4 10:42 標題: 聖家九龍城
我都係揾唔到聖家九龍城係邊呀, 有無人知道呀?
作者: paulasl 時間: 07-7-4 10:47
可以按討論區, 然後向下找, 那裡可找到全部討論區的
作者: 綽盈媽咪 時間: 07-7-4 17:17
原文章由 daichoigo 於 07-7-4 10:42 發表 
我都係揾唔到聖家九龍城係邊呀, 有無人知道呀?
CLICK:
http://discuz.baby-kingdom.com/forumdisplay.php?fid=304
作者: zoeskf312 時間: 07-7-8 22:19
Tks 綽盈媽咪
我找了三天
原文章由 綽盈媽咪 於 07-7-4 17:17 發表 
CLICK:
http://discuz.baby-kingdom.com/forumdisplay.php?fid=304
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |