教育王國
標題: 馬頭涌官立小學(紅磡灣) [打印本頁]
作者: mnlight 時間: 07-7-3 21:27 標題: 馬頭涌官立小學(紅磡灣)
紅馬小升中比例唔知係點, 我個女考到入去紅馬小.唔知好定唔好呢?
作者: jemm 時間: 07-7-3 21:39
如果你所指的是馬頭涌官小(紅磡灣), 整體上Band 1 的%就不大清楚, 但去年在其校刊登載入英中的大概有68%, 即全小六共5班的160人 中, 大約有3班108 人入英中(當然包括自行報考及统一派位的官津、直資及私校)。在官津小學中是不錯的, 所以它在35網中算是名校, 很多家長以它為首選。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |