教育王國
標題: 梨木樹天主教小學 [打印本頁]
作者: vivian9870 時間: 07-7-3 18:38 標題: 梨木樹天主教小學
我個仔派咗去梨木樹天主教小學. D人話呢間學校校風好差,好多黑社會.e ga都唔知點做.考荃灣天主教小學又考唔到.D人話潮洲小學都好好.請比D意見. Thanks
作者: kiukiuleung 時間: 07-7-3 21:11
Dear vivian9870,
講真吖潮洲好似麻麻地,因為上次叩門路經該校便順道入去門下有冇叩門位,但去到校務處主任瑥咗10分鐘才找到一張1/4張size的小便條,叫我立即帶註册証註册即時有位,無順面試.
作者: bnene 時間: 07-7-4 10:30
原文章由 vivian9870 於 07-7-3 18:38 發表 
我個仔派咗去梨木樹天主教小學. D人話呢間學校校風好差,好多黑社會.e ga都唔知點做.考荃灣天主教小學又考唔到.D人話潮洲小學都好好.請比D意見. Thanks
梨天小應該是梨木樹三家小學裡較好的了。派位情況都可以的!現在真的變差了嗎?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |