教育王國
標題: ※禧年小學家長會NEW [打印本頁]
作者: 朱古力 時間: 07-7-3 16:55 標題: ※禧年小學家長會NEW
舊既唔知去左邊,依家開番個新既先.
:) :)
作者: qkhui 時間: 07-7-3 17:20
原文章由 朱古力 於 07-7-3 16:55 發表 
舊既唔知去左邊,依家開番個新既先.
:) :)
HI 你們好ar.. 我想問下有無家長有p1 o既大考考試卷ar? 我想看看是否真得很深, 因今年9月將要為仔仔選小學, 聽講禧年都幾深, 想看看有關資料.
我有靈量o既考試卷.. 都ok
作者: 朱古力 時間: 07-7-4 09:30
qkhui,
我囝囝九月先入讀呢間小學呀!所以無考試卷比你睇喎!
不過我買左書,我見佢既書和作業都非常簡單喎!幼稚園已學,
可能係過渡期等佢地容易d適應啦!
原文章由 qkhui 於 07-7-3 17:20 發表 
HI 你們好ar.. 我想問下有無家長有p1 o既大考考試卷ar? 我想看看是否真得很深, 因今年9月將要為仔仔選小學, 聽講禧年都幾深, 想看看有關資料.
我有靈量o既考試卷.. 都ok
作者: anson_01 時間: 07-7-4 10:13
原文章由 朱古力 於 07-7-4 09:30 發表 
qkhui,
我囝囝九月先入讀呢間小學呀!所以無考試卷比你睇喎!
不過我買左書,我見佢既書和作業都非常簡單喎!幼稚園已學,
可能係過渡期等佢地容易d適應啦!
hi chocolate,
i come back...................Anson
作者: qkhui 時間: 07-7-5 09:43
原文章由 朱古力 於 07-7-4 09:30 發表 
qkhui,
我囝囝九月先入讀呢間小學呀!所以無考試卷比你睇喎!
不過我買左書,我見佢既書和作業都非常簡單喎!幼稚園已學,
可能係過渡期等佢地容易d適應啦!
係ar.. 噉我唸都ok , 不是太難..
謝謝 !
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |