教育王國
標題: 吾知點樣入返去大圍聖心小學個topic? [打印本頁]
作者: Win0501 時間: 07-7-3 15:59 標題: 吾知點樣入返去大圍聖心小學個topic?
help
help 
作者: honeybeemom 時間: 07-7-3 16:33 標題: 吾知點樣入返去大圍聖心小學個topic?
我在討論區中向下拉,在小學雜談,找黃大仙區 - 聖心小學先入到,因最初大圍聖心無玷小學給大?放了在黃大仙區.他與黃大仙的聖心小學混淆了.
原文章由 Win0501 於 07-7-3 15:59 發表 
help
help
作者: chuchu2006 時間: 07-7-3 17:00
點解我post左幾次都唔見o既?
作者: chuchu2006 時間: 07-7-3 17:01
點解係度post又得?
都係用同一方法嗜
作者: honeybeemom 時間: 07-7-3 17:46
另一方法post了一次,便可click在頂上個人名稱,再之後click入回覆便可找回post過的文章.
不過新板真的比以前差,唔好用,難看.
作者: chuchu2006 時間: 07-7-4 11:22
都係唔得, 救命呀
作者: G-Ma 時間: 07-7-4 11:41
我都係搵唔番我地學校個topic, 究竟點搵架??
作者: honeybeemom 時間: 07-7-4 12:05
試吓直接click入以下的網址睇吓得唔得.記住入了去,記得把個topic放在我的收藏,之後每次click入賬號名稱兩次如我 Hello honeybeemom,內有我的主題和回覆, 我的收藏等,再click入我的收藏,便可找回我地學校個topic.
http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=409816
原文章由 G-Ma 於 07-7-4 11:41 發表 
我都係搵唔番我地學校個topic, 究竟點搵架??
[ 本文章最後由 honeybeemom 於 07-7-4 18:48 編輯 ]
作者: G-Ma 時間: 07-7-4 12:44
終於都搵番啦, 不過放係d咁難搵嘅地方, 新會員都唔會識搵, 實在係太唔方便.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |