教育王國

標題: 油塘小學家長站 - part 28 [打印本頁]

作者: hoganmama    時間: 07-7-3 13:46     標題: 油塘小學家長站 - part 28

開個新先得, calling calling
作者: hoganmama    時間: 07-7-3 13:48

雪文,

我明明見你係part 27發表左, 我唔見你個post gei???


原文章由 hoganmama 於 07-7-3 13:46 發表
開個新先得, calling calling

作者: 雪文    時間: 07-7-3 13:58

我都係呀, 玩唔掂, 頭都大
作者: hoganmama    時間: 07-7-3 14:03

但係part28 reply無問題wor, 睇到wor

原文章由 雪文 於 07-7-3 13:58 發表
我都係呀, 玩唔掂, 頭都大

作者: 雪文    時間: 07-7-3 14:06

佢咁玩法, 好影響我上BK的興趣
作者: hoganmama    時間: 07-7-3 14:08

我都係咁話
原文章由 雪文 於 07-7-3 14:06 發表
佢咁玩法, 好影響我上BK的興趣

作者: 雪文    時間: 07-7-3 14:13

頭暈, 希望出面多D人吵, 會俾返個舊版來.
作者: 雪文    時間: 07-7-3 14:16

唔玩BK, 玩MSN啦
作者: yw    時間: 07-7-3 14:20


點玩架
作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 14:44

我剛剛先返來!!
bk個新版唔多掂呀.
作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 14:48

我女就星期六發燒睇醫生, 我又係要睇, 咳到個人cc下.:(
作者: yw    時間: 07-7-3 14:51

come,

我星期四出發啦,
我買左本「胡慧沖曼谷好路數」,
遲d借你睇!!!


新版好唔掂
作者: 雪文    時間: 07-7-3 14:53

come,真係慘啦.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 14:48 發表
我女就星期六發燒睇醫生, 我又係要睇, 咳到個人cc下.:(

作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 14:54

yw: 好呀, 唔該你,

你一家人玩得happy d 啦!
作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 14:56

睇醫生睇左成300大元, 放假都無去邊, 只係尋晚去左睇史力加!


原文章由 雪文 於 07-7-3 14:53 發表
come,真係慘啦.

作者: hoganmama    時間: 07-7-3 15:00

come

無事嗎?

我就尋日去左佐敦谷游水, 原來唔駛$ wor
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 14:56 發表
睇醫生睇左成300大元, 放假都無去邊, 只係尋晚去左睇史力加!

作者: 雪文    時間: 07-7-3 15:00

係呀, 祝你哋有個愉快的假期:)

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 14:54 發表
yw: 好呀, 唔該你,

你一家人玩得happy d 啦!

作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 15:02

我而家仲咳同喉嚨痛, 好彩我女星期日已經無事啦!:D
乜2/7都唔駛錢咩? 多唔多人呀???

原文章由 hoganmama 於 07-7-3 15:00 發表
come

無事嗎?

我就尋日去左佐敦谷游水, 原來唔駛$ wor  

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-7-3 15:04 編輯 ]
作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 15:03

雪文: 你lee個假期點過呀? happy嗎????
我老公1/7-2/7都要返工呀.
作者: hoganmama    時間: 07-7-3 15:04

超多ar, 我都係去到先知唔駛$咋, 我4點走, 門口仲排緊幾十人
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 15:02 發表
我而家都咳同喉嚨痛, 好彩我女星期日已經無事啦!:D
乜2/7都唔駛錢咩? 多唔多人呀???

作者: hoganmama    時間: 07-7-3 15:04

yw

play hard, buy hard ar
原文章由 yw 於 07-7-3 14:51 發表
come,

我星期四出發啦,
我買左本「胡慧沖曼谷好路數」,
遲d借你睇!!!


新版好唔掂

作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 15:05

嘩! 你游果段時間好晒喎, 有無落雨???



原文章由 hoganmama 於 07-7-3 15:04 發表
超多ar, 我都係去到先知唔駛$咋, 我4點走, 門口仲排緊幾十人

作者: hoganmama    時間: 07-7-3 15:07

晒ar, 我返緊屋企途中就落狗c la
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 15:05 發表
嘩! 你游果段時間好晒喎, 有無落雨???

作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 15:08

雪文: 多謝你的印花!
作者: 雪文    時間: 07-7-3 15:10

請問而家去酒店飲, 要俾幾多人情呀?

[ 本文章最後由 雪文 於 07-7-3 15:11 編輯 ]
作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 15:13

幾年前去, 唔算friend~~~$500.00

原文章由 雪文 於 07-7-3 15:10 發表
請問而家去酒店飲, 要俾幾多人情呀?

作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-7-3 15:14

原文章由 雪文 於 07-7-3 15:10 發表
請問而家去酒店飲, 要俾幾多人情呀?


我回來啦
作者: hoganmama    時間: 07-7-3 15:15

睇下friendfriend la, friend gei $500, friend gei 很難講bor
原文章由 雪文 於 07-7-3 15:10 發表
請問而家去酒店飲, 要俾幾多人情呀?

作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-7-3 15:15

原文章由 雪文 於 07-7-3 15:10 發表
請問而家去酒店飲, 要俾幾多人情呀?


$800, 四月去左一次柏寧酒店
作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 15:18

我而家想將剛剛回應我文字在最top(升/降幕???), 應該點攪呀?
作者: hoganmama    時間: 07-7-3 15:27

你意思一入黎睇最後一個post? Sorry, 唔得wor

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 15:18 發表
我而家想將剛剛回應我文字在最top(升/降幕???), 應該點攪呀?

作者: 雪文    時間: 07-7-3 15:30

仲想等BK變返以前再講.

呢到睇到眼花

講吓我呢幾日的行程 :

30/6 10點半同亞囡上深圳, 1點鐘到咗華僑城, 二個人去到京香樓點咗葫蘆瓜豬肉餃子 (very good) + 玉米餅.

下午全家人去剪頭髮, 晚飯去咗重慶小館, 叫咗個活魚火鍋, 小辣都辣到出火, 我哋點咗一條2斤9的大魚, 魚好鮮好滑, 好好味. 我同老公吃咗有二斤, 公公婆婆加埋有9兩.  仲咗叫炒芛, 好爽, 好味.
xx锅巴, 又very good.  我仲叫咗口水雞半隻 + 粉皮, 呢二樣唔掂. 二支啤酒+二個飯 埋單先 $123.-, 老公係咁叫平
二個小朋友吃永和的磁飯搞掂.  

吃完去咗walmart行, 亞仔就坐係到睇書, 行完先去揾返佢.

公公買咗雙喜牌的羽毛球拍一對 $88.-, 燕子牌球一打 $24.5加埋茶葉等雜物, 買咗 3xx


原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 15:03 發表
雪文: 你lee個假期點過呀? happy嗎????
我老公1/7-2/7都要返工呀.

作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 15:32

真係新不如舊!!!


原文章由 hoganmama 於 07-7-3 15:27 發表
你意思一入黎睇最後一個post? Sorry, 唔得wor

作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 15:33

雪文: 原本我都想尋日剪, 不過食左藥水個人好攰, 唔想郁無去到.
作者: 雪文    時間: 07-7-3 15:38

1/7 早上一家人去永和吃豆漿 + 油條 +磁飯, 亞仔亞女超鍾意吃, 各吃一大份.

之後我約咗BK 深圳吃喝玩樂的二位网友去咗褔民文具玩具批發市場. 11點半去到, 行到2點半.  我就收穫好大, 買到無晒現金仲要同人借錢.

係呢到順便多謝個二位网友, 一個sharon, 另一個亞切, 拖住二個女女陪我行足全程, 小朋友又好合作唔扭計.

買咗好多好多嘢不能盡講, 最開心買到雨衣, 亞仔買咗spiderman, 亞囡買咗kitty, 有書包位, 好靚. 25元一套
作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 15:48

SHOPPING真係太開心啦, 深圳有無落雨呀???


原文章由 雪文 於 07-7-3 15:38 發表
1/7 早上一家人去永和吃豆漿 + 油條 +磁飯, 亞仔亞女超鍾意吃, 各吃一大份.

之後我約咗BK 深圳吃喝玩樂的二位网友去咗褔民文具玩具批發市場. 11點半去到, 行到2點半.  我就收穫好大, 買到無晒現 ...

作者: 雪文    時間: 07-7-3 15:49

之後我哋去咗毛家飯店, 點咗四個菜, 一個涼拌野菜, 一個清炒南瓜苗(唔知點解變咗脆肉瓜絲), 一個茶油雞, 一個糯米雞 + 三個飯.
埋單 $128:loveliness:

之後我又去咗面點王買咗醬骨架 $18 + 龍須菜 $6.0 返去諗住俾老公和仔女吃. 結果返到屋企仔女睡晒, 全部俾我老公一個人吃咗, 佢話好味.

我就慘囉, 可能太焗, 我未返到屋企就病咗, 頭好痛又想嘔. 返到去吃完葯就睡足二小時仲未好.

睡醒都撐住陪佢三個去吃飯, 又去返京香樓.  點咗涼拌西紅柿, 酸淄土豆絲, 半隻片皮鴨(呢個唔掂), 羊肉水餃, 千層餅.

吃完再行walmart, 因午飯時飲咗麥茶, 好好味, 我就去walmart買咗一盒, $16.8有16包, 一包可沖1lt咁多, 我仲未試.

之後想買人哋話好好味的伊利牛奶雪條, 係walmart只見到家庭裝, 走出來7.1又無, 結果無試到.
作者: 雪文    時間: 07-7-3 15:50

30/6好大雨
1/7少少啦
2/7好好天

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 15:48 發表
SHOPPING真係太開心啦, 深圳有無落雨呀???

作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 15:55

你去左行街, 咁你老公同仔女落樓下公園玩????


作者: 雪文    時間: 07-7-3 15:57

昨日早上10點同仔女睇咗"寶葫蘆的秘密"呢出動畫片. http://ent.people.com.cn/BIG5/8222/42057/85733/5849268.html

好有教育意義, 唔知香港到時有無得睇.

睇完就去咗海景酒店飲茶, 又係好好味的點心, 好平的價錢.

4點返到香港.

我又好赲.
作者: 雪文    時間: 07-7-3 15:58

我爸媽個早返咗香港.

我老公同仔女留係屋企, 我對仔女唔知點解返咗去鍾意玩積木, 玩足三天.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 15:55 發表
你去左行街, 咁你老公同仔女落樓下公園玩????


作者: 雪文    時間: 07-7-3 15:59

唔該.  咁我都要俾呢個數, 我老細嫁女

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-3 15:15 發表


$800, 四月去左一次柏寧酒店

作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 16:03

lee個假期合晒你心意啦, 又飲又食又shopping!!!


原文章由 雪文 於 07-7-3 15:57 發表
昨日早上10點同仔女睇咗"寶葫蘆的秘密"呢出動畫片. http://ent.people.com.cn/BIG5/8222/42057/85733/5849268.html

好有教育意義, 唔知香港到時有無得睇.

睇完就去咗海景酒店飲茶, 又係好好味 ...

作者: 雪文    時間: 07-7-3 16:05

唔使客氣.

各位有無萬O印花, 有的話俾comecome啦.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 15:08 發表
雪文: 多謝你的印花!

作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 16:06

又大出血!


原文章由 雪文 於 07-7-3 15:59 發表
唔該.  咁我都要俾呢個數, 我老細嫁女

作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 16:07

夾埋你果16個, 我仲欠一個咋!!!

原文章由 雪文 於 07-7-3 16:05 發表
唔使客氣.

各位有無萬O印花, 有的話俾comecome啦.

作者: 雪文    時間: 07-7-3 16:08

係呀. 係可惜天公不美, 我連泳衣都帶埋, 無得去玩水.

come, 又見唔到有軍曹DVD, 買唔到俾晴晴.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 16:03 發表
lee個假期合晒你心意啦, 又飲又食又shopping!!!

作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 16:12

原本你諗住去邊度游水架? 長隆?
dvd~~而家可能唔再出啦!

原文章由 雪文 於 07-7-3 16:08 發表
係呀. 係可惜天公不美, 我連泳衣都帶埋, 無得去玩水.

come, 又見唔到有軍曹DVD, 買唔到俾晴晴.

作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-7-3 16:18

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 16:07 發表
夾埋你果16個, 我仲欠一個咋!!!


我有2個喎
作者: 雪文    時間: 07-7-3 16:20

唔係, 係諗住去歡樂谷的瑪亞水世界. 近近地囉.


原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 16:12 發表
原本你諗住去邊度游水架? 長隆?
dvd~~而家可能唔再出啦!

作者: 雪文    時間: 07-7-3 16:23

各位, 我下午茶開餐先

原文章由 雪文 於 07-7-3 16:20 發表
唔係, 係諗住去歡樂谷的瑪亞水世界. 近近地囉.

作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 16:26

如果你無用, 咁下次你比我丫! thank

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-3 16:18 發表


我有2個喎

作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 16:27

咁happy!!!:loveliness:


原文章由 雪文 於 07-7-3 16:23 發表
各位, 我下午茶開餐先

作者: 雪文    時間: 07-7-3 16:31

油脾 + 豆冰

我老豆同亞仔去咗游水, 今晚我諗住唔煮, 煮個米粉搞掂佢二兄妹.


原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 16:27 發表
咁happy!!!:loveliness:

作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 16:32

咁你同你媽食乜??? 老公又ot????

原文章由 雪文 於 07-7-3 16:31 發表
油脾 + 豆冰

我老豆同亞仔去咗游水, 今晚我諗住唔煮, 煮個米粉搞掂佢二兄妹.

作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-7-3 16:32

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 16:26 發表
如果你無用, 咁下次你比我丫! thank


NO PROBLEM, 朝早見到, 就比你啦:loveliness:
作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 16:34

查實我而家都好想食百力滋, 因口淡淡, 但又咳都cc下!

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-7-3 16:37 編輯 ]
作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-7-3 16:34

原文章由 雪文 於 07-7-3 16:31 發表
油脾 + 豆冰


又話要減肥, 成日食埋D咁肥既野
我都食件多士就算
作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 16:36

ok!
(乜原來發表要over 10個字架喎)

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-3 16:32 發表


NO PROBLEM, 朝早見到, 就比你啦:loveliness:

作者: 雪文    時間: 07-7-3 16:37

我媽今日唔過來呀, 老公又OT.
我諗住唔吃囉

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 16:32 發表
咁你同你媽食乜??? 老公又ot????

作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-7-3 16:39

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 16:34 發表
查實我而家都好想食百力滋, 因口淡淡, 但又咳都cc下!


食粒喉糖算啦.....
作者: 雪文    時間: 07-7-3 16:40

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 16:36 發表
ok!
(乜原來發表要over 10個字架喎)

作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 16:40

oic!! 咁你而家食左, 今晚唔駛食都得啦.

原文章由 雪文 於 07-7-3 16:37 發表
我媽今日唔過來呀, 老公又OT.
我諗住唔吃囉

作者: 雪文    時間: 07-7-3 16:43

明天亞囡學校放假一天, 好唔好請病假一天帶佢二兄妹去海記玩水睇樂樂呢 ?

有無人一齊呀
作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 16:44

我老公今朝幾大意, 佢出門口時順手扔垃圾, 咁垃圾房要用key開, 佢扔完垃圾就走左, 成"抽"key就咁插左係垃圾房度門度, 之後佢食食下早餐(離開左tko區)打電話黎問我管理處個電話, 打去叫職員上我層樓度睇睇, 點知"抽"key真係仲係度, 好彩發現得快咋, 如果唔係比人取左就c啦!!!!
作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 16:45

又貪玩!!!!!!!

原文章由 雪文 於 07-7-3 16:43 發表
明天亞囡學校放假一天, 好唔好請病假一天帶佢二兄妹去海記玩水睇樂樂呢 ?

有無人一齊呀

作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-7-3 16:47

原文章由 雪文 於 07-7-3 16:43 發表
明天亞囡學校放假一天, 好唔好請病假一天帶佢二兄妹去海記玩水睇樂樂呢 ?

有無人一齊呀


大皓皓唔洗返學咩??
作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-7-3 16:49

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 16:44 發表
我老公今朝幾大意, 佢出門口時順手扔垃圾, 咁垃圾房要用key開, 佢扔完垃圾就走左, 成"抽"key就咁插左係垃圾房度門度, 之後佢食食下早餐(離開左tko區)打電話黎問我管理處個電話, 打去叫職員上我層樓度睇睇, 點知 ...


好彩咋 唔洗要換個哂屋企把鎖
作者: 雪文    時間: 07-7-3 16:49

只是可能, 想咁解:loveliness:

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 16:45 發表
又貪玩!!!!!!!

作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 16:56

我都諗緊換唔換鎖好, 怕比人取左去配呀.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-3 16:49 發表


好彩咋 唔洗要換個哂屋企把鎖

作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 16:58

唔好成日請假啦, 遲d暑假先啦.:D

原文章由 雪文 於 07-7-3 16:49 發表
只是可能, 想咁解:loveliness:

作者: 雪文    時間: 07-7-3 17:01

係呀, 成頭汗.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-3 16:49 發表


好彩咋 唔洗要換個哂屋企把鎖

作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 17:03

雪文, 你而家係唔係度架, 我成日都見倒你"離線"嘅?????

原文章由 雪文 於 07-7-3 17:01 發表
係呀, 成頭汗.

作者: yuetmama    時間: 07-7-3 17:07

Just suceed to login in BK now....how come new look gei.....seems not very user friendly wow.....I like the old one more.........
作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 17:08

今日過得好快, 而家又5:10pm
作者: yuetmama    時間: 07-7-3 17:08

try try sin
作者: 雪文    時間: 07-7-3 17:08

唔係呀, 我一直係到.


原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 17:03 發表
雪文, 你而家係唔係度架, 我成日都見倒你"離線"嘅?????

作者: 雪文    時間: 07-7-3 17:11

返半日, 11點10分放學.
下午先去囉, 反正有年票.
明天人唔會多嘛.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-3 16:47 發表


大皓皓唔洗返學咩??

作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 17:17

放咁早.....咁不如你地玩返日啦. 我以為你要同亞仔請假添!

原文章由 雪文 於 07-7-3 17:11 發表
返半日, 11點10分放學.
下午先去囉, 反正有年票.
明天人唔會多嘛.

作者: 雪文    時間: 07-7-3 17:19

:loveliness:
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 17:17 發表
放咁早.....咁不如你地玩返日啦. 我以為你要同亞仔請假添!

作者: 雪文    時間: 07-7-3 17:20

yuetma,我都眼花.

原文章由 yuetmama 於 07-7-3 17:08 發表
try try sin

作者: come爸嘩    時間: 07-7-3 17:24

今日個人都仲好攰好攰.
作者: 雪文    時間: 07-7-3 17:28

comecome, 你唔舒服嘛, 休息多D啦.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 17:24 發表
今日個人都仲好攰好攰.

作者: 雪文    時間: 07-7-3 17:28

閃啦, 返家接女.
作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-7-3 17:29

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 17:17 發表
放咁早.....咁不如你地玩返日啦. 我以為你要同亞仔請假添!


都好早放學喎, 細皓皓而家都放12點半
作者: 雪文    時間: 07-7-3 19:25

係屋企上, 字變大咗, 但都仲係唔會用.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-3 17:29 發表


都好早放學喎, 細皓皓而家都放12點半

作者: hermanpapa    時間: 07-7-3 19:40

BK搞乜?
作者: come爸嘩    時間: 07-7-4 09:19

morning!!

Up返上黎先, 去到第6-7頁先搵得返個topic!!!!
作者: 雪文    時間: 07-7-4 09:24

早晨
今日個天玩我, 唉...............

我返到公司啦.


原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 09:19 發表
morning!!

Up返上黎先, 去到第6-7頁先搵得返個topic!!!!

作者: come爸嘩    時間: 07-7-4 09:29

玩你 ? 點解??


原文章由 雪文 於 07-7-4 09:24 發表
早晨
今日個天玩我, 唉...............

我返到公司啦.

作者: 雪文    時間: 07-7-4 09:31

起身佢落雨, 搞到我急急call公公過來油塘.  結果半小時後放晴, 咁公公都出咗門囉.

唉........

原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 09:29 發表
玩你 ? 點解??

作者: yuetmama    時間: 07-7-4 09:33

Good morning!

use bigger font sin, easier to read!


作者: come爸嘩    時間: 07-7-4 09:35

你call公公過來做乜架?????


原文章由 雪文 於 07-7-4 09:31 發表
起身佢落雨, 搞到我急急call公公過來油塘.  結果半小時後放晴, 咁公公都出咗門囉.

唉........

作者: 雪文    時間: 07-7-4 09:37

係呀, 呢到個個C9都唔想用神上网

原文章由 yuetmama 於 07-7-4 09:33 發表
Good morning!

use bigger font sin, easier to read!

作者: yuetmama    時間: 07-7-4 09:38

,

I met the heavy rain this morning too.....my leg & shoes got wet ar :-|

Thanks for the music book, will inform yw to pick up for me first.....but bk is crazy now & block our topic of Hokkaido ar

yw,

Are you here, pls help to pick the P1 Longman Music Book for me ar, pass to me later, thanks ~ thanks ~ thanks ~

作者: 雪文    時間: 07-7-4 09:38

我囡放假, 要人湊.  我仔要人接放學.

下雨我唔去海洋公園, 要返工啦.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 09:35 發表
你call公公過來做乜架?????

作者: 雪文    時間: 07-7-4 09:40

yuetma, yw明天開始她的泰國之旅, 下星期先啦.

原文章由 yuetmama 於 07-7-4 09:38 發表


Thanks for the music book, will inform yw to pick up for me first.....but bk is crazy now & block our topi ...

作者: yuetmama    時間: 07-7-4 09:40

Agreed :

SIM to work sin

原文章由 雪文 於 07-7-4 09:37 發表
係呀, 呢到個個C9都唔想用神上网

作者: 雪文    時間: 07-7-4 09:43

Yuetma,你哋要新part呀, 因超過 1000個回應就可以回應, 但睇唔到.  
作者: come爸嘩    時間: 07-7-4 09:44

原來係咁!!!



原文章由 雪文 於 07-7-4 09:38 發表
我囡放假, 要人湊.  我仔要人接放學.

下雨我唔去海洋公園, 要返工啦.





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5