教育王國
標題: 有人收我la [打印本頁]
作者: kiukiuleung 時間: 07-7-3 13:34 標題: 有人收我la
dear all,
終於放下心頭巨石,亦很多謝各位家長提供意見,我小朋友终於有好學校收.明天註册係荃灣海霸官小

作者: hoganmama 時間: 07-7-3 13:36
恭喜恭喜
原文章由 kiukiuleung 於 07-7-3 13:34 發表 
dear all,
終於放下心頭巨石,亦很多謝各位家長提供意見,我小朋友终於有好學校收.明天註册係荃灣海霸官小
作者: 一家三口 時間: 07-7-3 13:38
原文章由 hoganmama 於 07-7-3 13:36 發表 
恭喜恭喜

作者: baekdoosan 時間: 07-7-3 14:06
congratulations! :loveliness:
作者: kiukiuleung 時間: 07-7-3 15:50
Dear all,
Thanks a lot!!!

作者: leo168 時間: 07-7-3 17:28
Congratulations!

作者: 小天子 時間: 07-7-3 19:12
Congratulations
作者: mscheung628 時間: 07-7-3 20:49
恭喜晒

作者: baba3506 時間: 07-7-3 21:11
辛苦了一個月,再次展現笑容。
衷心恭喜您
作者: qqqqqq49 時間: 07-7-3 23:37 標題: 幾時收的
學校幾多點比電話通知你?
作者: kiukiuleung 時間: 07-7-4 00:36
Dearqqqqqq49,
是早上,你決定未牙?
作者: Lovely媽咪 時間: 07-7-4 09:14
恭喜晒,我仔仔下年都三年級la,你好彩呀,校長會退休,9月會有新校長,希望會有好既轉變
作者: kiukiuleung 時間: 07-7-4 10:42
Dear all,
嗰校長好似好好人,我亞媽帶個仔面試,佢話校長好nice,原來該校長會退休,唔知好彩定可惜:-| :-| :-| :-| :-|
原文章由 Lovely媽咪 於 07-7-4 09:14 發表 
恭喜晒,我仔仔下年都三年級la,你好彩呀,校長會退休,9月會有新校長,希望會有好既轉變
作者: Yingmom 時間: 07-7-4 12:00
恭喜晒!可以放下心頭大石了
。
作者: gorettiyip 時間: 07-7-4 14:06
原文章由 kiukiuleung 於 07-7-4 10:42 發表 
Dear all,
嗰校長好似好好人,我亞媽帶個仔面試,佢話校長好nice,原來該校長會退休,唔知好彩定可惜:-| :-| :-| :-| :-|
恭喜
作者: christina 時間: 07-7-4 16:28
恭喜
:
:
:
作者: pinkykei200 時間: 07-7-4 20:30
原文章由 Yingmom 於 07-7-4 12:00 發表 
恭喜晒!可以放下心頭大石了
。
作者: wing_miu 時間: 07-7-4 21:02
:loveliness:
作者: 大媽嵐 時間: 07-7-4 22:59
恭熹
:
原文章由 kiukiuleung 於 07-7-3 13:34 發表 
dear all,
終於放下心頭巨石,亦很多謝各位家長提供意見,我小朋友终於有好學校收.明天註册係荃灣海霸官小
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |