教育王國

標題: 有人收我la [打印本頁]

作者: kiukiuleung    時間: 07-7-3 13:34     標題: 有人收我la

dear all,
終於放下心頭巨石,亦很多謝各位家長提供意見,我小朋友终於有好學校收.明天註册係荃灣海霸官小
作者: hoganmama    時間: 07-7-3 13:36

恭喜恭喜

原文章由 kiukiuleung 於 07-7-3 13:34 發表
dear all,
終於放下心頭巨石,亦很多謝各位家長提供意見,我小朋友终於有好學校收.明天註册係荃灣海霸官小

作者: 一家三口    時間: 07-7-3 13:38

原文章由 hoganmama 於 07-7-3 13:36 發表
恭喜恭喜




作者: baekdoosan    時間: 07-7-3 14:06

congratulations! :loveliness:
作者: kiukiuleung    時間: 07-7-3 15:50

Dear all,

Thanks a lot!!!
作者: leo168    時間: 07-7-3 17:28

Congratulations!
作者: 小天子    時間: 07-7-3 19:12

Congratulations
作者: mscheung628    時間: 07-7-3 20:49

恭喜晒
作者: baba3506    時間: 07-7-3 21:11

辛苦了一個月,再次展現笑容。
衷心恭喜您
作者: qqqqqq49    時間: 07-7-3 23:37     標題: 幾時收的

學校幾多點比電話通知你?
作者: kiukiuleung    時間: 07-7-4 00:36

Dearqqqqqq49,
是早上,你決定未牙?
作者: Lovely媽咪    時間: 07-7-4 09:14

恭喜晒,我仔仔下年都三年級la,你好彩呀,校長會退休,9月會有新校長,希望會有好既轉變
作者: kiukiuleung    時間: 07-7-4 10:42

Dear all,
嗰校長好似好好人,我亞媽帶個仔面試,佢話校長好nice,原來該校長會退休,唔知好彩定可惜:-| :-| :-| :-| :-|
原文章由 Lovely媽咪 於 07-7-4 09:14 發表
恭喜晒,我仔仔下年都三年級la,你好彩呀,校長會退休,9月會有新校長,希望會有好既轉變

作者: Yingmom    時間: 07-7-4 12:00

恭喜晒!可以放下心頭大石了
作者: gorettiyip    時間: 07-7-4 14:06

原文章由 kiukiuleung 於 07-7-4 10:42 發表
Dear all,
嗰校長好似好好人,我亞媽帶個仔面試,佢話校長好nice,原來該校長會退休,唔知好彩定可惜:-| :-| :-| :-| :-|



恭喜
作者: christina    時間: 07-7-4 16:28

恭喜: : :
作者: pinkykei200    時間: 07-7-4 20:30


原文章由 Yingmom 於 07-7-4 12:00 發表
恭喜晒!可以放下心頭大石了

作者: wing_miu    時間: 07-7-4 21:02

:loveliness:
作者: 大媽嵐    時間: 07-7-4 22:59

恭熹:



原文章由 kiukiuleung 於 07-7-3 13:34 發表
dear all,
終於放下心頭巨石,亦很多謝各位家長提供意見,我小朋友终於有好學校收.明天註册係荃灣海霸官小





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5