用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 初中教育 老師問我如果唔罰抄,你會建議我罰咩? ...
查看: 19703|回覆: 27
go

老師問我如果唔罰抄,你會建議我罰咩? [複製鏈接]

Rank: 4


816
1#
發表於 16-12-3 09:18 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
小兒中一生,今日家長日,我同老師提議意發覺學生經常被罰抄書抄通告,我同意默書低分罰抄但不同意學生因欠交通吿/頑皮都被罰抄。覺得這樣抄法無聊兼無意義。

我寧願學生被罰清潔、做義工、無小息之類.....剛才老師問我你會點罰,我諗吓唔知其他人會不會贊同罰抄係一個好方法?



   0    0    0    1

Rank: 5Rank: 5


2283
2#
發表於 16-12-3 10:18 |只看該作者
我會問返老師, 點解一定要用懲罰去解決囉! 小朋友有邊個唔頑皮? 老師責任係教好學生而唔係諗方法去懲罰學生喎!
wallacemama

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


20786
3#
發表於 16-12-3 11:51 |只看該作者

回覆:老師問我如果唔罰抄,你會建議我罰咩?

本帖最後由 brother4 於 16-12-3 20:42 編輯






Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11133
4#
發表於 16-12-3 12:51 |只看該作者
重點應該着眼於改善同學欠交和頑皮問題吧?為何還放在不改善問題而引生問題呢?

Rank: 4


958
5#
發表於 16-12-3 15:04 |只看該作者
我覺得係責任問題,如果同學把老師給她們的事情做好,如交回通告,又何來有機會給老師罰抄呢!



Rank: 9Rank: 9Rank: 9


20786
6#
發表於 16-12-3 15:59 |只看該作者

回覆:老師問我如果唔罰抄,你會建議我罰咩?

本帖最後由 brother4 於 16-12-3 20:42 編輯

。。。



Rank: 4


816
7#
發表於 16-12-3 19:23 |只看該作者

回覆:brother4 的帖子

4哥,我諗你get錯我意思,問題不在於學習或成績而係老師罰同學方法只有罰抄。



Rank: 4


816
8#
發表於 16-12-3 19:31 |只看該作者

回覆:fooky-hk 的帖子

跟據我仔描述同學們被罰抄的原因有:欠交功課、同學一齊踏在發泡膠上蹦亂跳、欠交通告、欠帶書、默書唔合格等等



Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11133
9#
發表於 16-12-3 19:32 |只看該作者
控制範圍之內嘅事都未做好,但去諗點做控制範圍之外嘅事。。。

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


20786
10#
發表於 16-12-3 19:54 |只看該作者

回覆:fooky-hk 的帖子

本帖最後由 brother4 於 16-12-3 20:43 編輯





Rank: 9Rank: 9Rank: 9


20786
11#
發表於 16-12-3 19:55 |只看該作者

回覆:fooky-hk 的帖子

本帖最後由 brother4 於 16-12-3 20:43 編輯





Rank: 9Rank: 9Rank: 9


20786
12#
發表於 16-12-3 20:03 |只看該作者

回覆:Anniemun 的帖子

本帖最後由 brother4 於 16-12-3 20:43 編輯





Rank: 8Rank: 8


18638
13#
發表於 16-12-3 20:11 |只看該作者

引用:小兒中一生,今日家長日,我同老師提議意發

原帖由 fooky-hk 於 16-12-03 發表
小兒中一生,今日家長日,我同老師提議意發覺學生經常被罰抄書抄通告,我同意默書低分罰抄但不同意學生因欠 ...
最重要係點樣改善行為問題,而唔改善懲罰方法。 點解欠通告/功課?? 家長有冇提一提佢?? 每日自己檢查下手册/同書包係例行公事。



教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


22797
14#
發表於 16-12-3 20:24 |只看該作者
很變態啊!
罰抄有用嗎?抄書我尚可明白(當溫書作用),但抄通告有幫助嗎?抄完通告後那張紙老師會放在哪兒?那張紙可以讓家長簽名嗎?老師唔係獄長,點解唔去想想點樣可以防止再發生欠交/紀律差的情況,治本而不是治標?紀錄部隊如果在受訓期間有不妥行為,是罰體力勞動,而不是罰抄條例啊!

如果是紀律差,為什麼不讓學生課室值日生,幫手在圖書館整理書籍,幫忙打掃學校,將功抵過?如果是經常欠帶通告/功課,可以叫班長每日放學前幫忙檢查是否抄漏(雖然班長這樣很可憐)?如果是經常欠做/欠交功課,會否找一個課室,要學生做完才走?

不過老師看自己職業為「打份工」,最後還是要家長把關,唯有自己辛苦點,日日提仔仔。


55260
15#
發表於 16-12-3 21:18 |只看該作者
fooky-hk 發表於 16-12-3 09:18
小兒中一生,今日家長日,我同老師提議意發覺學生經常被罰抄書抄通告,我同意默書低分罰抄但不同意學生因欠 ...
你不如諗吓罰清潔、做義工、無小息之類....會唔會比罰抄寫...對學生係更有效制止 / 學生心理上更易接受 ??? 罰抄罰左無同學知....罰清潔、做義工、無小息就其他同學一定知

我反為覺得...重點係如何去改善學生漏習/犯錯....罰只係形式上去令學生唔重覆犯會
對應既處罰方法唔係重點....亦可能老師亦係暗示此點...所以提出反問家長有何有效方法

若學生唔再犯錯...根本唔需要為處罰方法去煩惱 ~~~

Rank: 4


816
16#
發表於 16-12-3 21:48 |只看該作者

回覆:mcl203 的帖子

我明白處罰學生的用意和治本方法就是交齊功課/通告/做個乖學生。

其實我唔係投訴老師,我仔只係抄過1次,只係聽到仔講邊個邊個同學又罰抄...唔係針對某同學而講,係對處罰方法而討論, 老師只有獨沽一味的罰法。罰抄係對每種過錯都適合嗎?



Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


4688
17#
發表於 16-12-4 08:49 |只看該作者
欠交通告,罰作文

點評

rlccmlcl  第一次罰50字中文,50字英文,第二次100字.....最多400字  發表於 16-12-5 21:28

Rank: 5Rank: 5


3136
18#
發表於 16-12-4 10:01 |只看該作者
罰抄, 係一個最唔洗用腦的懲罰方法,
對學生而言, 罰抄亦只係一個抄字, 對改善行為冇咩幫助.

點評

daisy17772  can't agree more!  發表於 16-12-5 18:38

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


20786
19#
發表於 16-12-4 10:36 |只看該作者

回覆:老師問我如果唔罰抄,你會建議我罰咩?

罰抄通知一次? 現體罰學校禁止的,另小朋友心靈較脆弱唔話得怕想多咗,如罰作文行不通老師也不笨,要老師改正反而加重老師負擔其實將功補過是一個好好方法,承擔責任。。。




55260
20#
發表於 16-12-4 12:21 |只看該作者
本帖最後由 mcl203 於 16-12-4 12:22 編輯

有邊樣"罰"既方法....係有效地去改善行為 ??....而唔係用某種手段意欲去制止某種行為再次發生 ~~~
‹ 上一主題|下一主題