用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 中小和英小具體有什麼分別
查看: 3523|回覆: 24
go

中小和英小具體有什麼分別

Rank: 5Rank: 5


1691
發表於 16-11-24 14:15 |顯示全部帖子
在選校時要考慮的因素嗎?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


30359
發表於 16-11-24 14:18 |顯示全部帖子
回覆 IICHENG 的帖子

主要差科英數.
英文課時可能多D..

有某校因有校友損助, 多一個NET.

Rank: 5Rank: 5


1691
發表於 16-11-24 15:56 |顯示全部帖子
煩請指教


55254
發表於 16-11-24 16:08 |顯示全部帖子

引用:回覆+IICHENG+的帖子 主要差科英數.英文課

原帖由 retriever 於 16-11-24 發表
回覆 IICHENG 的帖子

主要差科英數.
唔係瓜,英小應該除左中文,可能有一科半科閒科用中文,其餘係用英文 ~~~

有D英小係漸進式,去到高小階段先全英 ~~~



Rank: 5Rank: 5


1691
發表於 16-11-24 16:12 |顯示全部帖子
mcl203 發表於 16-11-24 16:08
唔係瓜,英小應該除左中文,可能有一科半科閒科用中文,其餘係用英文 ~~~

有D英小係漸進式,去到高小階段 ...

是,我理解也是英小是全部用英文教學,只有中文才是中文教學。

但是否只有英小才能升到英中?而英中才有相對好的入U率?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


30359
發表於 16-11-24 16:20 |顯示全部帖子
mcl203 發表於 16-11-24 16:08
唔係瓜,英小應該除左中文,可能有一科半科閒科用中文,其餘係用英文 ~~~

有D英小係漸進式,去到高小階段 ...
小學無幾多科喎...
你意思係咪體育都係呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


30359
發表於 16-11-24 16:22 |顯示全部帖子
IICHENG 發表於 16-11-24 16:12
是,我理解也是英小是全部用英文教學,只有中文才是中文教學。

但是否只有英小才能升到英中?而英中才有 ...

香港以津校計, 無幾多間係英小...

點會英小先上到英中.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14011
發表於 16-11-24 16:25 |顯示全部帖子
我又不認為, 其實中英文兩科都好緊要, 是旦一科唔OK, 都會影響讀其他科目


55254
發表於 16-11-24 16:26 |顯示全部帖子

引用:Quote:mcl203+發表於+16-11-24+16:08+唔係

原帖由 retriever 於 16-11-24 發表
小學無幾多科喎...
你意思係咪體育都係呀
體育都未必唔係噃,睇吓係咪中文老師啦,呢D有變數~~~



Rank: 5Rank: 5


2780
發表於 16-11-24 16:27 |顯示全部帖子
retriever 發表於 16-11-24 16:22
香港以津校計, 無幾多間係英小...

點會英小先上到英中.
我估係考英中(自行/直資)著數d,因為升中interview一定問英文抽津校個part影響唔大,因為係跟全港次第排名


55254
發表於 16-11-24 16:28 |顯示全部帖子

引用:Quote:mcl203+發表於+16-11-24+16:08+唔係

原帖由 retriever 於 16-11-24 發表
小學無幾多科喎...
你意思係咪體育都係呀
你唔計GS, IT, VA, Music,宗教乎~~~



Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14


120085
發表於 16-11-24 16:28 |顯示全部帖子
IICHENG 發表於 16-11-24 16:12
是,我理解也是英小是全部用英文教學,只有中文才是中文教學。

但是否只有英小才能升到英中?而英中才有 ...
LS,聖提女子,SPCC都唔係英小
還記得初為父母時,對孩子的期望嗎?我當時只想他/她平平安安,健健康康。
隨著時光飛逝,人的期望慢慢變了,變得越來越有要求。所以要經常提醒自己:毋忘初心
箴言4:23 - 你要保守你心,勝過保守一切,因為一生的果效是由心發出。
箴言22:6 - 教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不會偏離。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


30359
發表於 16-11-24 16:30 |顯示全部帖子
Felix223 發表於 16-11-24 16:25
我又不認為, 其實中英文兩科都好緊要, 是旦一科唔OK, 都會影響讀其他科目


對!

以數據王資料, 英小上既中文偏弱

但會否家長敬畏英小, 注重英文過猶不及?


Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


30359
發表於 16-11-24 16:36 |顯示全部帖子
hkpapa852 發表於 16-11-24 16:28
LS,聖提女子,SPCC都唔係英小
我覺得用SPCC 為中小做例子, 有D 唔公道.
唔係話佢地有幾勁, 但佢地有8 個NET, 一般直資都無可能接近.


如無記錯, 一般津小只有一個NET.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14011
發表於 16-11-24 16:39 |顯示全部帖子
retriever 發表於 16-11-24 16:30
對!

以數據王資料, 英小上既中文偏弱
大家用自己做實例, 我們小時都是大部分讀中小, 如果中英數科目打底打得好, 升中才轉英中, 當時大家覺得有無問題?


55254
發表於 16-11-24 16:50 |顯示全部帖子
Felix223 發表於 16-11-24 16:39
大家用自己做實例, 我們小時都是大部分讀中小, 如果中英數科目打底打得好, 升中才轉英中, 當時大家覺得有無 ...
都係睇你定位....普遍話學英文比中文易....都係睇你要求去邊啦....無絕對答案
我估....若唔使考文言文....成語.....會唔會已有D改变 ~~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


30359
發表於 16-11-24 17:01 |顯示全部帖子
本帖最後由 retriever 於 16-11-24 17:17 編輯
Felix223 發表於 16-11-24 16:39
大家用自己做實例, 我們小時都是大部分讀中小, 如果中英數科目打底打得好, 升中才轉英中, 當時大家覺得有無 ...

平情論之, 我較認同中小.

語文講底子, 我都係讀英小, 但好似文盲一樣, 其他學習都受影響.

讀理科唔係好覺, 但上到大學出到社會, 支筆差好遠.

當然昇職搵錢唔係有絕對關係.

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14


120085
發表於 16-11-24 17:04 |顯示全部帖子
mcl203 發表於 16-11-24 16:50
都係睇你定位....普遍話學英文比中文易....都係睇你要求去邊啦....無絕對答案
我估....若唔使考文言文.... ...
只求應試,英易過中,要熟練溝通,一定係母語易。
還記得初為父母時,對孩子的期望嗎?我當時只想他/她平平安安,健健康康。
隨著時光飛逝,人的期望慢慢變了,變得越來越有要求。所以要經常提醒自己:毋忘初心
箴言4:23 - 你要保守你心,勝過保守一切,因為一生的果效是由心發出。
箴言22:6 - 教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不會偏離。


55254
發表於 16-11-24 17:11 |顯示全部帖子

引用:Quote:mcl203+發表於+16-11-24+16:50+都係

原帖由 hkpapa852 於 16-11-24 發表
只求應試,英易過中,要熟練溝通,一定係母語易。
所以話睇要求去到边,早幾日咪睇過SPCS Vs SM,  PS1 無分別,DSE 就已經睇到DD分別,都係考卷,模式唔同啫。 因為中文係母語,所以要求比英文高,係讀英小既弱點 ~~~



Rank: 3Rank: 3


229
發表於 16-11-24 18:09 |顯示全部帖子
本人會想到升英中既適應,如果由中小上英中,數學科會否相當吃力