用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 升中派位 選校芧盾
發新帖
查看: 2183|回覆: 19
go

選校芧盾

Rank: 5Rank: 5


1738
發表於 15-12-16 23:25 |顯示全部帖子
小朋友很堅持選A校,但家長真心覺得B校較適合小朋友。已經傾了幾次,各有各堅持。A校成績略高一線,每年收小朋友學校約三十人,專注學業成績,活動少D,中四後體育,音樂和藝術只有得玩下,DSE不開這些非學術性科目,也不可以自修生名義考。B校,每年收小朋友學校約十多人,沒A校甘受家長歡迎,較少人選讀。成績校風OK,活動很多,話劇,家政,弹床也有得玩。中四非術科也可參加DSE。小朋友性格活潑,愛藝術和運動,年年A級,學術成績就中等,能力不低,如肯努力一些能再發揮好些。小朋友有志於藝術,體育方面發展,奈何A校高中不設非學術的科目,不可考DSE。作為家長,覺得要專重小朋友,返學是小朋友自己。但心裡感到選了A校,中四選科就頭痕,沒有想入大學的科目。小朋友知道這情況,卻話到期時在外面自己學習,自己參加各項比賽。話雖如此,但高中肯定忙得要命,很難要就時間出外自己學,自己比賽,而且學校不太支持,沒有同學團隊,很難捱下去。小朋友選A校,原因很簡單,鐘意,會讀得開心。背後原因多是朋輩影響,同感到較優越。作為家長,很想小朋友能選較為合適的路,很擔心走錯這步,影響小朋友心理和前路。大家點睇,AorB?



點評

王家爸爸  讀既係小朋友,所以他/她應該有最後决定權。  發表於 15-12-17 08:36
MCLIAN  沙田體藝合適嗎?  發表於 15-12-17 00:09

Rank: 5Rank: 5


3825
發表於 15-12-16 23:56 |顯示全部帖子

回覆:natnatbaby 的帖子

如無估錯, 兩間都係直資, 兩間都報, 收左先再算啦。  幸好我同我仔都鍾意B校, 無此煩惱, 我仔小五, 小四見家長時話我仔係 B1A, 但都唔想選 Banding 好d 的 A 校。



教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離。 (箴言22:6

Rank: 5Rank: 5


1738
發表於 15-12-17 00:07 |顯示全部帖子

引用:如無估錯,+兩間都係直資,+兩間都報,+收

原帖由 moondream3003 於 15-12-16 發表
如無估錯, 兩間都係直資, 兩間都報, 收左先再算啦。  幸好我同我仔都鍾意B校, 無此煩惱, 我仔小五,  ...
HiHi,係收左先最後決定。但都要諗定了,因為已in一間,今星期in一間。如果同一時間通知,又不知在幾天内要註冊,怕會好急。而且小朋友性格很硬的,又青春期,吾易攪,所以要想定對策。希望聖誕假期,多陪她玩,四圍行下,大家輕輕鬆鬆再傾下。



Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15


132916
發表於 15-12-17 08:40 |顯示全部帖子
natnatbaby 發表於 15-12-17 00:07
HiHi,係收左先最後決定。但都要諗定了,因為已in一間,今星期in一間。如果同一時間通知,又不知在幾天内要 ...
性格强硬反而易搞,同佢講清楚你既期望,等佢知如果佢入自己選嗰間,你希望佢最少攞乜野成績。

Rank: 4


989
發表於 15-12-17 09:52 |顯示全部帖子

回覆:選校芧盾

我會自行一A,自行二B,佢鐘意由得佢,但希望佢兩間interview 都要認真。

將來要有好成績,讀邊間都辛苦,但唔比佢選A,佢可能怨你一世,由其是她同級有三十人入,最好的同學可能也在A校



Rank: 6Rank: 6


9067
發表於 15-12-17 10:40 |顯示全部帖子

回覆:選校芧盾

讀書既係佢,如兩間各方面都差不多,我會比佢選擇。

至於你講既音樂藝術科目,我覺得你同小朋解釋清楚中四選科既問題,如佢知道都揀A校,我會比佢決定。

老實講,佢而家喜歡音樂藝術,係咪肯定到佢中四都咁熱愛呢?堅持到當然好,但我覺得有機會佢去到中四揀科都未必真係會揀呢…

我明白你諗法,做家長梗係希望揀條啱佢既路,但佢都會有自己既選擇呀………



點評

粉紅虎    發表於 15-12-17 17:45
jackjackwin    發表於 15-12-17 10:45

Rank: 5Rank: 5


1738
發表於 15-12-17 12:26 |顯示全部帖子

引用:讀書既係佢,如兩間各方面都差不多,我會比

原帖由 YuYuMother 於 15-12-17 發表
讀書既係佢,如兩間各方面都差不多,我會比佢選擇。

至於你講既音樂藝術科目,我覺得你同小朋解釋清楚中四 ...
Thanks.其實我看到小朋友在藝術方面很有熱誠和天份。每天花上一小時以上沉醉這方面也樂亦不倦。反之,讀書做功課卻是坐不下來。我自己本身也在藝術方面興趣也很濃厚,小時候很想在這方面發展,很可惜沒機會去學習,自己年輕時也不懂爭取機會去學習。今時今日自己工作忙,家庭忙,但仍希望在孩子升中後再學習藝術,但始終年紀大了,只能是興趣。
我現在工作的,毫無興趣可言的,只是捱下去,揾飯食,不是想小朋友實現我的夢,而是所以希望小朋友真係要想清楚。既然本身有自己的清晰目標理想,又不直接一些。



點評

jackjackwin  你有無同小朋友分享你嘅親身經歷? 分享過之後, 佢都係選A嘅話, 就無得怨喇  發表於 15-12-17 12:42

Rank: 5Rank: 5


3825
發表於 15-12-17 12:44 |顯示全部帖子

引用:Quote:原帖由+moondream3003+於+15-12-16+

原帖由 natnatbaby 於 15-12-17 發表
HiHi,係收左先最後決定。但都要諗定了,因為已in一間,今星期in一間。如果同一時間通知,又不知在幾天内要 ...
明白明白同小朋友傾傾選科問題, 佢自己選擇對自己負責。



教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離。 (箴言22:6

Rank: 6Rank: 6


7293
發表於 15-12-17 13:35 |顯示全部帖子
本帖最後由 chocolatebean 於 15-12-17 13:58 編輯
natnatbaby 發表於 15-12-16 23:25
小朋友很堅持選A校,但家長真心覺得B校較適合小朋友。已經傾了幾次,各有各堅持。A校成績略高一線,每年收 ...

2 所都係好學校.

我會尊重小朋友意願. 選A校

你想選B校係因為到高中時選科可選音樂/藝術, 其實考呢2科DSE, 未必係你想像中的事情, 而且, 孩子3年後又是否真係會揀嚟考, 都是未知數, 建議你上ED 網STUDY SYLLABUS, 然後同個仔再傾下啦! 只為一個選修科放棄一間好學校,而且仲係仔仔鍾意既學校,值得嗎?

Rank: 12Rank: 12Rank: 12


64163
發表於 15-12-17 13:41 |顯示全部帖子
natnatbaby 發表於 15-12-17 12:26
Thanks.其實我看到小朋友在藝術方面很有熱誠和天份。每天花上一小時以上沉醉這方面也樂亦不倦。反之,讀書 ...
放心, 大學藝術系並不一定要求學生修讀視藝。最緊要成績好, 又keep住有畫畫, 到時interview做靚個profile就得。

Rank: 2


57
發表於 15-12-17 13:53 |顯示全部帖子

回覆:選校芧盾

路過,dse考體育,聽聞好難好難先會有星,所以就算有興趣,到選科時都會有取捨,唔好到時後悔,祝 小朋友一切順利



Rank: 5Rank: 5


1738
發表於 15-12-17 14:03 |顯示全部帖子

引用:Quote:natnatbaby+發表於+15-12-17+12:26+T

原帖由 little_yolky 於 15-12-17 發表
放心, 大學藝術系並不一定要求學生修讀視藝。最緊要成績好, 又keep住有畫畫, 到時interview做靚個profile就 ...
謝謝!相信我要入大學選科方面再了解下。



Rank: 5Rank: 5


4556
發表於 15-12-17 14:10 |顯示全部帖子
我贊成和同意給小朋友選擇,但大前題是家長要把學校之狀況,歷史,現在情況,各個方面告知小朋友,再告知利弊,而不是簡簡單單去聽了簡介會,見見校舍環境,便要一個心智未成熟之小六生去自己選學校.-- 個人意見

Rank: 6Rank: 6


7639
發表於 15-12-17 14:23 |顯示全部帖子

回覆:選校芧盾

興趣與修讀科目未必有直接關係。我的女兒十分喜愛畫畫,亦拿到不少獎項,考IGCSE 理所當然選擇art 一科。怎知她只陶醉在創作作品中,不喜歡做 Sketch book/portfolio 寫下她的創作過程,老師已三番四次勸導/批評她,說她的作品A*, sketch book D, 現仍未見改善,她亦決定以後都不再 take art!

路是小朋友自己走的,有重大決定我只能list out 考慮因素,pros n cons.  我們另外開一個 WhatsApp group 專門討論升學問題,想到了就立刻寫下來,之後有空才在家討論,效果很不錯呢!

如果學校A成績不錯,到時仍然希望讀術科,到升中四亦可轉校,不用太擔心。



Rank: 5Rank: 5


1738
發表於 15-12-17 14:58 |顯示全部帖子

引用:興趣與修讀科目未必有直接關係。我的女兒十

原帖由 Chole 於 15-12-17 發表
興趣與修讀科目未必有直接關係。我的女兒十分喜愛畫畫,亦拿到不少獎項,考IGCSE 理所當然選擇art 一科。怎 ...
對,小朋友才11歲,由小到大我不想迫小朋友,但他是否有足夠的能力去分析,而且這年紀,朋輩影響很大,見人話好又話好的。如他能比出有力的原因,不只是鐘意兩個字,我會支持。我的確要找出更多資料跟他分析,務求大家清清楚楚前路。幾年後變數仍大,我只想多條路可選。中途轉校,位不多,小朋友已經有班朋友,更是困難。我朋友的囡現在遇上相同問題,完全不喜歡讀書,惟只想讀pe,因為興趣,中四學校又係吾開Pe,想轉校,又揾到學校,臨尾又吾捨得同學,又擔心同新同學夾不到,最後放棄左。放棄左,諗諗下又後悔,好似前路茫茫甘。



點評

jackjackwin    發表於 15-12-17 16:30

Rank: 12Rank: 12Rank: 12


64163
發表於 15-12-17 15:48 |顯示全部帖子
natnatbaby 發表於 15-12-17 14:58
對,小朋友才11歲,由小到大我不想迫小朋友,但他是否有足夠的能力去分析,而且這年紀,朋輩影響很大,見人 ...
A校成績較B校好, 已經係小朋友最大的理由了吧。應該係你做阿媽的, 有咩理由要小朋友有A唔揀揀個B。

另外, 又係僅供參考的, 可能你要睇睇兩校的高中選科邊間較靈活, 因為有D學校選擇似乎唔太多, 响現階段未知鐘意文理情況下, 可能不太理想, 因為大學某些系, 需要修過某些科目才可以報的。


況且, 我個人就唔會鼓勵小朋友DSE報AV, 因為投放精力太大, 回報太少, 不成比例。大家一日都係得24小時, 但AV投放的時間量巨大, 直接影響其他科目的投放時間。(我跟我姐都有考) 而且小朋友的興趣不斷在改變, 今天佢有藝術天份, 鐘意畫畫, 他朝佢見到新事物, 可能有另一樣興趣都未定, 無需要因為一科去作選擇。除非你真心覺得女女响A校會跟唔上。


Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14


120157
發表於 15-12-17 15:59 |顯示全部帖子
natnatbaby 發表於 15-12-16 23:25
小朋友很堅持選A校,但家長真心覺得B校較適合小朋友。已經傾了幾次,各有各堅持。A校成績略高一線,每年收 ...
不如講清楚, A校B校係邊兩間, 可能現實大家既意見同你想像好唔同
還記得初為父母時,對孩子的期望嗎?我當時只想他/她平平安安,健健康康。
隨著時光飛逝,人的期望慢慢變了,變得越來越有要求。所以要經常提醒自己:毋忘初心
箴言4:23 - 你要保守你心,勝過保守一切,因為一生的果效是由心發出。
箴言22:6 - 教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不會偏離。

Rank: 5Rank: 5


1738
發表於 15-12-17 16:06 |顯示全部帖子

引用:Quote:natnatbaby+發表於+15-12-17+14:58+

原帖由 little_yolky 於 15-12-17 發表
A校成績較B校好, 已經係小朋友最大的理由了吧。應該係你做阿媽的, 有咩理由要小朋友有A唔揀揀個B。
...
多謝你意見,我的確要刺激下我的思維。高中方面,A校其實高中選科限制很大,只有A,B,C餐,資源有限。而B校,可任意组合,學校保証同學能100%選到自己的科目。我們喜歡B校,另一原因是不想小朋友太辛苦,自信心强D,同多D活動。他喜歡活動式教學,最憎補習,從不肯補。明顯是懶散形。不知她將來會有幾進取,真係50/50。除了VA科問題,都會有少少擔心小朋友捱不到A校的學習模式,不知什麼時候才能坐定。




55258
發表於 15-12-17 16:28 |顯示全部帖子
natnatbaby 發表於 15-12-17 16:06
多謝你意見,我的確要刺激下我的思維。高中方面,A校其實高中選科限制很大,只有A,B,C餐,資源有限。而B ...
現實係....上到中學....B校都可能要補

點評

little_yolky    發表於 15-12-17 16:58

Rank: 5Rank: 5


1738
發表於 15-12-17 16:56 |顯示全部帖子

引用:Quote:natnatbaby+發表於+15-12-17+16:06+

原帖由 mcl203 於 15-12-17 發表
現實係....上到中學....B校都可能要補
B校校長話不要去補習,老師支援很足夠,放學,星期六和長假可幫忙。補習不如多參加有意義活動。這些也是我buy的。A校也查詢過,有幾位中上同學也只補數科。