用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 特殊教育 不如大家講下小一既學校生活?
發新帖
查看: 2046|回覆: 17
go

不如大家講下小一既學校生活?

Rank: 5Rank: 5


3651
發表於 15-1-24 13:38 |顯示全部帖子
我果間唔咪其他中想像中咁好,都係宣傳居多,媾通唔太足夠,要家長問先講,仲講得有點避忌,呢樣係我地好多家長都覺得
考試唔淺,中默都偏深,有d科都深過其他學校……
我地好多家長都只是覺得只係包容羅,我地果斑,有的同學明明講野對答ok既,但都退步左,同埋有d同學真係有某d野退步左,就算家長有跟到足都係咁
治療師都偏求其,完無溝通過



Rank: 5Rank: 5


3651
發表於 15-1-24 16:33 |顯示全部帖子

回覆:不如大家講下小一既學校生活?

無專業心理學家,只有實習心理學家,社工要有嚴重問題先開file



Rank: 5Rank: 5


2885
發表於 15-1-24 22:37 |顯示全部帖子

引用:我果間唔咪其他中想像中咁好,都係宣傳居多

原帖由 我係女仔 於 15-01-24 發表
我果間唔咪其他中想像中咁好,都係宣傳居多,媾通唔太足夠,要家長問先講,仲講得有點避忌,呢樣係我地好多 ...
會唔會係你有過高期望?普通小學係比正常發展小朋友,就算佢一定要收SEN,點講都係一間主流小學,教學已經好忙,就算小班,都2X人,照顧個別差異既工作好難滿足哂所有家長。
做到包容唔趕人走,已經係好有愛心既學校,進唔進步好睇小朋友本身能力同家長付出,主流學校點都有課程要跟,入得去讀都要努力去配合,日日諗點解學校唔幫自己小朋友,點解無老師同自己交代,點解有d教得深...越諗會覺得間學校唔好,負能量會越來越大,其實小學唔可以同幼稚園比較,更加唔好同S位比,S位照顧得太貼身。

多謝你分享,小朋友能力如何唔適合現今教得又深又快既主流,真係無謂免強。



點評

loklok0104    發表於 15-1-29 17:08


Rank: 9Rank: 9Rank: 9


20786
發表於 15-1-26 00:19 |顯示全部帖子

回覆:methy 的帖子

講得好好,好有深度,有個朋友是九龍城男校,升不番中學,真很負面,佢孩子有學習問題。。。



Rank: 5Rank: 5


4461
發表於 15-1-26 17:12 |顯示全部帖子
小學生涯就是你去追佢, 邊有人仲慢慢等你啦, 唔好話乜, 總之, 小朋友上堂唔騷擾人, 唔閙情緒咁就叫OK,至於成績, 咪比D調適你, 小組你,追唔追得上, 咪睇你做化, 至於社交,言語問題,學校都唔顧得咁多, 差不多係預左你執好晒先上小學.

Rank: 5Rank: 5


2885
發表於 15-1-26 18:07 |顯示全部帖子

引用:小學生涯就是你去追佢,+邊有人仲慢慢等你啦

原帖由 pocoyo123 於 15-01-26 發表
小學生涯就是你去追佢, 邊有人仲慢慢等你啦, 唔好話乜, 總之, 小朋友上堂唔騷擾人, 唔閙情緒咁就叫OK,至於 ...
你小朋友小三?小四?讀成點?
我參觀小學越睇越灰,邊區有好既小學都盡量去,多SEN既學校真係好多SEN,雙班主任都教得好辛苦。課程淺極都有程度,又教得快。





Rank: 5Rank: 5


3651
發表於 15-1-26 22:43 |顯示全部帖子

引用:Quote:原帖由+我係女仔+於+15-01-24+發表我

原帖由 methy 於 15-01-24 發表
會唔會係你有過高期望?普通小學係比正常發展小朋友,就算佢一定要收SEN,點講都係一間主流小學,教學已經好 ...
不過其實有老師都話呢間其實唔淺羅,係d人周圍講呢間學校課程淺……

不過佢地都好好,突登唔收太大問題既,等老師無咁大壓力,而家就算有都係好輕微,同埋最起碼講都識講句子先

我都唔算要求高,但求佢可以跟到課程,最緊唔無比人蝦就好了,佢而家返學都識到好多朋友……

其他各種治療都唔會靠學校,自己都可以再搵3t,同做家居訓練,學校主要讀書就好了,

我見有d同學會搵埋影子,搵埋特殊補習老師加埋各種不同治療加自己教。

其實我地都係想同老師有點溝通,起碼知道點樣去配合學校,同有咩要跟進



Rank: 5Rank: 5


4461
發表於 15-1-26 23:09 |顯示全部帖子
本帖最後由 pocoyo123 於 15-1-26 23:24 編輯

回覆 methy 的帖子

我個今年小三


講真, 到今日學校都無支援比我, 只是同佢做過一次評估, 話一切正常, 咁就自己顧自己啦.


成績佢都尚可, 在學校全級計,暫時在BAND 2中至 BAND 2頭位置, 希望守住啦, 不過, 都係要付出努力, 跟足功課, 溫書.


其實, 正如我話, 一般融合學校, 如果你唔騷擾人, 無情緒, 就算成績差, 佢都會由你讀(不過, 現在好多二線學校都大把學生, 所以, 都開始變得寸寸咁), 我見我仔學校, 有D學生上堂無端端大叫, 又跑出課室, 果D真係會勸退呀, 佢地係唔會理你, 反而, 無情緒果D成績差都無問題喎, 因為, 一間學校總有成績差學生.


但是, 如果搵一些多SEN學生的學校, 又怕多到老師都教唔掂, 都好頭痛.
其實, 大部分私校,直資會教深, 津校一般課程唔會教深,進取D嘅會考得深, 即是預你出去補, 你唔補就會追唔上, 有D會考得淺D, 不過, 考得淺又會令你程分試成績唔理想, 真係好難兩全其美.





Rank: 5Rank: 5


4461
發表於 15-1-26 23:30 |顯示全部帖子
回覆 我係女仔 的帖子

對學校不要抱有太大希望, 小學老師如果成日搵你, 一係你小朋友好差, 一係佢好TOP, 否則, 佢每日無穿無爤咁返來就收工

Rank: 3Rank: 3


385
發表於 15-1-31 01:02 |顯示全部帖子

回覆:不如大家講下小一既學校生活?

無辦法,津貼學校資料未必夠多,有d學校話自己有支援都係人有我有,與其等人幫你個小朋友,不如搵下出面果d,如協康會,其實障礙只係代表小朋友需要其他的學習方法,比人行得慢d姐,比d時間和耐性佢就得存喇,要相信佢!



Rank: 4


752
發表於 15-2-6 21:50 |顯示全部帖子

引用:Quote:原帖由+我係女仔+於+15-01-24+發表我

原帖由 methy 於 15-01-24 發表
會唔會係你有過高期望?普通小學係比正常發展小朋友,就算佢一定要收SEN,點講都係一間主流小學,教學已經好 ...
講得好有道理呀!我見其他家長,仔女讀s 位,夾硬要升上主流小學,上得主流都應該預咗人地課程設計唔會特別因應sen學生而改變架嘛,頂多係調適。
夾硬上主流,但就嫌服務唔夠,小學唔幼稚園,人多好多,社工及其他治療師嘅caseload 都好大。都要體諒一下人地架



Rank: 4


752
發表於 15-2-6 21:55 |顯示全部帖子

回覆:不如大家講下小一既學校生活?

我見s位啲細路追得好辛苦,其實真係唔知為乜,日日上堂都聽唔明老師講乜。
既然咁樣都唔讀特殊學校,浪費嘥黃金學習期



Rank: 5Rank: 5


4461
發表於 15-2-7 13:12 |顯示全部帖子
其實, 上到小學家長係要從新調整自己心態, 要明白, 已經不是老師學校去照顧學生, 相反, 是學生去適應迎合小學生涯, 唔會放學個老師同你講佢點點點, 係靠你自己同小朋友溝通而了解佢在學校的生活, 每天做功課時, 留意佢識唔識做而去知道小朋友在上堂時學到幾多, 測驗考試時知道佢整體可去到條隊邊個位置, 再在那方面追落後, 這樣, 就是一個融合教育生涯, 要記住, 所有支援, 調適, 包容都係一個過度期, 應用最快時間去跟上大隊,否則, 上到中學基本上一定會跟唔到.

Rank: 5Rank: 5


3651
發表於 15-2-12 13:07 |顯示全部帖子
pocoyo123 發表於 15-2-7 13:12
其實, 上到小學家長係要從新調整自己心態, 要明白, 已經不是老師學校去照顧學生, 相反, 是學生去適應迎合小 ...
其實點樣可以知去到條隊邊個位置, 老師成日都話跟到課程, 又唔肯講其他野..

佢返到黎功課無唔識, 默書也好好, 我都想快點可跟到, 考試就麻麻..


我唔知點為之跟到課程呀, 又話唔無咁著重成績, 但事實而家教育制度唔咪咁

Rank: 5Rank: 5


4461
發表於 15-2-12 17:20 |顯示全部帖子
其實一年級上學期課程好淺, 大多學校係比小朋友適應由幼稚園轉小學的轉變., 到下學期會開始一路教深D, 開始都不是依靠死記就得, 數學有文字題, 英文有文法, 中文有語文運用........所以, 在一年級學期尾張成績表的排位就可以睇到小朋友在學校學術上在邊個位置.

不過, 一年級好多人未發力, 所以成績好,壞都唔代表無得追.

講笑, 香港教育唔講成績講乜? 只是家長用乜態度去面對, 我覺得對SEN學生來講, 小5.6的呈分試對佢地真係一個大挑戰, 佢地開始已輸在起跑線, 如果6年小學也未能追上, 咁派到好中學機會就好微, 真無奈

Rank: 5Rank: 5


1683
發表於 15-2-15 21:39 |顯示全部帖子

回覆:不如大家講下小一既學校生活?

曾經一年級時我都抱怨過點解啲課程咁深,但慢慢自己會明白能力呢樣野。坦然接受,加倍努力。我地學校無任何協助,所有野都係家長自己跟進,我呢年幾已經被訓練到可以做老師咁滯。



Rank: 5Rank: 5


1820
發表於 15-5-17 13:56 |顯示全部帖子

引用:無辦法,津貼學校資料未必夠多,有d學校話

原帖由 topyy 於 15-01-31 發表
無辦法,津貼學校資料未必夠多,有d學校話自己有支援都係人有我有,與其等人幫你個小朋友,不如搵下出面果d ...
請問有咩機構?我一無所知,有無助感



Rank: 3Rank: 3


385
發表於 15-5-17 19:57 |顯示全部帖子

引用:Quote:原帖由+topyy+於+15-01-31+發表無辦

原帖由 tinaleung 於 15-05-17 發表
請問有咩機構?我一無所知,有無助感
你評估左未呀?評估左會收到張表,有晒機構名稱。如果你無,你pm個fax no.比我丫,send 比你。