用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 將軍澳青衣商會幼稚園k1 及 南豐綠茵k1
查看: 2795|回覆: 21
go

將軍澳青衣商會幼稚園k1 及 南豐綠茵k1 [複製鏈接]

Rank: 4


572
1#
發表於 14-5-8 20:59 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
兩者都pm offer..

大家点揀?



   1    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2777
2#
發表於 14-5-8 22:03 |只看該作者

青衣商會

Rank: 4


572
3#
發表於 14-5-8 22:54 |只看該作者

引用:青衣商會+

原帖由 alanyeungsl2011 於 14-05-08 發表
青衣商會
点解?



Rank: 5Rank: 5


2777
4#
發表於 14-5-9 00:39 |只看該作者
有學券,區內好評

Rank: 4


572
5#
發表於 14-5-9 04:13 |只看該作者

引用:有學券,區內好評

原帖由 alanyeungsl2011 於 14-05-09 發表
有學券,區內好評
但將青商会否語文太浅……上小一追唔上?



Rank: 1


11
6#
發表於 14-5-9 12:03 |只看該作者

回覆:kwanym 的帖子

睇你回覆,其實你已經有答案了!



Rank: 4


572
7#
發表於 14-5-9 12:26 |只看該作者

引用:睇你回覆,其實你已經有答案了! +

原帖由 ahang3927 於 14-05-09 發表
睇你回覆,其實你已經有答案了!
將青商英文堂……每週3堂……15minutes 一堂……

即每週得45minutes...好少

其實各媽媽会否擔心英文時間太少?

青商其實好難入,如果為咗語境而放棄青商呢个offer...大家會点睇?



Rank: 5Rank: 5


3693
8#
發表於 14-5-9 13:14 |只看該作者
kwanym 發表於 14-5-9 12:26
將青商英文堂……每週3堂……15minutes 一堂……

即每週得45minutes...好少
負擔得起.....綠茵!
(利申:德寶同
將軍澳青衣商會都收左我仔....最後我決定將軍澳青衣商會...)

Rank: 5Rank: 5


1067
9#
發表於 14-5-9 14:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ahang3927+於+14-05-09+發表

原帖由 kwanym 於 14-05-09 發表
將青商英文堂……每週3堂……15minutes 一堂……

即每週得45minutes...好少
If this is your concern, please take greenfield.



Rank: 4


744
10#
發表於 14-5-9 15:04 |只看該作者
我放棄左青商

Rank: 4


572
11#
發表於 14-5-9 15:32 |只看該作者

引用:Quote:kwanym+發表於+14-5-9+12:26+將青商

原帖由 xoshan1025 於 14-05-09 發表
負擔得起.....綠茵!
(利申:德寶同將軍澳青衣商會都收左我仔....最後我決定將軍澳青衣商會...) ...
你小朋友9月入讀將青商K1?



Rank: 4


572
12#
發表於 14-5-9 15:33 |只看該作者

引用:Quote:kwanym+發表於+14-5-9+12:26+將青商

原帖由 xoshan1025 於 14-05-09 發表
負擔得起.....綠茵!
(利申:德寶同將軍澳青衣商會都收左我仔....最後我決定將軍澳青衣商會...) ...
請問咩原因、除了經濟方面……選綠茵?



Rank: 4


572
13#
發表於 14-5-9 15:35 |只看該作者

引用:我放棄左青商

原帖由 kaka1226 於 14-05-09 發表
我放棄左青商
点解呀?



Rank: 3Rank: 3


124
14#
發表於 14-5-10 00:06 |只看該作者
兩樣野黎咼,local 同 International school...睇你要咩?

Rank: 4


744
15#
發表於 14-5-12 10:26 |只看該作者
回覆 kwanym 的帖子

1. 語文唔夠..自己再出去搵英文, 普通話, 可能都要2千蚊, 又要安排搵人接送.
2. 可能會扣門, 跨區,直資,
我女翠茵小宇宙, 我見翠茵上小學既record 都幾好.

3. 有細佬跟住, 希望大女上到好小小既小學, 帶埋細佬入.

4. e 家呀女pn 班, 跟到佢英文, 唔想佢青衣到由頭讀過(程度淺左)


Rank: 4


572
16#
發表於 14-5-12 16:20 |只看該作者

引用:回覆+kwanym+的帖子 1.+語文唔夠..自己再

原帖由 kaka1226 於 14-05-12 發表
回覆 kwanym 的帖子

1. 語文唔夠..自己再出去搵英文, 普通話, 可能都要2千蚊, 又要安排搵人接送.
咁……私校語境……good



Rank: 1


11
17#
發表於 14-5-13 18:22 |只看該作者

回覆:kwanym 的帖子

其實堂的數量、時間,多是否代表好呢?實存在很多因素,例如小朋友的接收能力,老師教授的質素,還有其它同學仔的互動學習。小朋友在這時間,學校主要作用是提高自身的學習興趣,太密集式的學習,易會帶出反效果。

想深一層,3歲小朋友讀書開始,學習生活大約應有20年,如果3歲開始就不斷接受密集式的學習環境,學習怎會變成興趣?



Rank: 4


572
18#
發表於 14-5-13 23:37 |只看該作者

引用:其實堂的數量、時間,多是否代表好呢?實存

原帖由 ahang3927 於 14-05-13 發表
其實堂的數量、時間,多是否代表好呢?實存在很多因素,例如小朋友的接收能力,老師教授的質素,還有其它同 ...
但調翻轉諗……如果3歲便習慣了學習型式……日後日子便更輕鬆!!



Rank: 5Rank: 5


3693
19#
發表於 14-5-14 11:10 |只看該作者
kwanym 發表於 14-5-13 23:37
但調翻轉諗……如果3歲便習慣了學習型式……日後日子便更輕鬆!!
當然.....但你要付出呢(貴學費....培養小朋友).....

Rank: 4


572
20#
發表於 14-5-14 11:36 |只看該作者

引用:Quote:kwanym+發表於+14-5-13+23:37+但調翻

原帖由 xoshan1025 於 14-05-14 發表
當然.....但你要付出呢(貴學費....培養小朋友).....
一定啦!



‹ 上一主題|下一主題