用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 升中派位 黃大仙區Band 3應怎填好
發新帖
查看: 1209|回覆: 18
go

黃大仙區Band 3應怎填好

Rank: 3Rank: 3


221
發表於 14-4-11 23:53 |顯示全部帖子
我家仔仔屬Band 3學生, 現請教大家攪珠份表應該選擇那間好




6003
發表於 14-4-12 01:08 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


221
發表於 14-4-12 09:04 |顯示全部帖子

回覆:opclk 的帖子

多謝 賜教



Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1575
發表於 14-4-12 10:53 |顯示全部帖子

回覆:黃大仙區Band 3應怎填好

老師叫起碼填十間,但填B2B好似浪費quota,而有B3C的又填唔落手,好頭痕,點填10間?



孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!

Rank: 3Rank: 3


460
發表於 14-4-12 12:58 |顯示全部帖子

引用:我家仔仔屬Band+3學生,+現請教大家攪珠份

原帖由 sukicsc 於 14-04-11 發表
我家仔仔屬Band 3學生, 現請教大家攪珠份表應該選擇那間好
甲部可否填派位直資中學呢?請指點



Rank: 5Rank: 5


1566
發表於 14-4-12 15:58 |顯示全部帖子

引用:回覆+sukicsc+的帖子 Band+3己是最底Band,

原帖由 opclk 於 14-04-12 發表
回覆 sukicsc 的帖子

Band 3己是最底Band,通常只有向上搏幾間Band 2中尾再選些Band3校風佳的
如果冇選擇,
入龍翔官中都可以。

一來校风已大改善,
二來成绩有進中。
上年还在官校B隊中赢了英文辯論比賽冠軍,連何文田官中都敗在其下。



Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1575
發表於 14-4-12 16:15 |顯示全部帖子

引用:Quote:原帖由+opclk+於+14-04-12+發表回覆+

原帖由 zhuzhu 於 14-04-12 發表
如果冇選擇,
入龍翔官中都可以。
嗰日家長會,老師話冇乜必要千其唔好填呢間



孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


6003
發表於 14-4-12 16:17 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1566
發表於 14-4-12 16:26 |顯示全部帖子

引用:Quote:原帖由+zhuzhu+於+14-04-12+發表如果

原帖由 Giant 於 14-04-12 發表
嗰日家長會,老師話冇乜必要千其唔好填呢間
我話如果冇選擇的話。

如果入好班,其實是可以,
但要唔好介意同新移民做同学,因為他们除了英文弱外,鬥心比本地band3强。




6003
發表於 14-4-12 17:06 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1575
發表於 14-4-12 20:56 |顯示全部帖子

引用:Quote:原帖由+Giant+於+14-04-12+發表嗰日

原帖由 zhuzhu 於 14-04-12 發表
我話如果冇選擇的話。

如果入好班,其實是可以,
佢同卜記都專攻新移民。
我有朋友響龍翔中心工作,d男男女女成日放學響平台做陽台



點評

saiwanho  Oh my god!!!  發表於 14-4-12 22:20
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11205
發表於 14-4-12 22:15 |顯示全部帖子
本帖最後由 ohnono 於 14-4-12 22:21 編輯
sukicsc 發表於 14-4-11 23:53
我家仔仔屬Band 3學生, 現請教大家攪珠份表應該選擇那間好

余近卿和扶輪-ok
:verycold: :verycold: :verycold:

Rank: 3Rank: 3


373
發表於 14-4-12 22:25 |顯示全部帖子
Giant 發表於 14-4-12 20:56
佢同卜記都專攻新移民。
我有朋友響龍翔中心工作,d男男女女成日放學響平台做陽台



  ...
band3的校內管到已好好,
band1咪一橡有。

band3其實好多問題都係同家教有關。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11205
發表於 14-4-12 22:27 |顯示全部帖子
Giant 發表於 14-4-12 20:56
佢同卜記都專攻新移民。
我有朋友響龍翔中心工作,d男男女女成日放學響平台做陽台



  ...
新移民唔一定喜歡平台作陽台的。新移民雖然可能會程度偏低,特別是要追返英文科,因此被編入band 3組別,但他們的鬥心唔差!我見九龍城區的新亞,雖同是收唔少新移民的同學,但校風唔差,有些同學還可以插班往band 1中學。
:verycold: :verycold: :verycold:

Rank: 3Rank: 3


373
發表於 14-4-12 22:32 |顯示全部帖子
本帖最後由 glory32 於 14-4-12 22:40 編輯
ohnono 發表於 14-4-12 22:27
新移民唔一定喜歡平台作陽台的。新移民雖然可能會程度偏低,特別是要追返英文科,因此被編入band 3組別,但 ...

well-said.
佢地中數LS都好過Dband2架。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11205
發表於 14-4-12 22:39 |顯示全部帖子
glory32 發表於 14-4-12 22:25
band3的校內管到已好好,
band1咪一橡有。
最緊要唔好放棄自己,明天總會美好,一個好好的例子,希望為大家打打氣。

http://cablenews.i-cable.com/webapps/news_video/index.php?news_id=338412
:verycold: :verycold: :verycold:

Rank: 5Rank: 5


3752
發表於 14-4-12 23:01 |顯示全部帖子
回覆 ohnono 的帖子

對..新亞近年的校風真的改善很多, 見到D 學都很乖..

Rank: 3Rank: 3


373
發表於 14-4-12 23:05 |顯示全部帖子
lucia6119 發表於 14-4-12 23:01
回覆 ohnono 的帖子

對..新亞近年的校風真的改善很多, 見到D 學都很乖..
其實新亞、龍翔已改變緊,不過D小學老師仍會先入為主。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11205
發表於 14-4-12 23:58 |顯示全部帖子
glory32 發表於 14-4-12 23:05
其實新亞、龍翔已改變緊,不過D小學老師仍會先入為主。
好難一下子改變的。老師唔夠膽推介,家長唔容易接受。既然還有好的又行之有效,無理由可以說服到家長唔揀嗰d學校。
要抹黑一間學校容易,但要成就一間學校非常困難,非要有穩固的基礎和持續的成績來支持不可。
:verycold: :verycold: :verycold: