用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 報15間直/私, 但係點選好?
查看: 4698|回覆: 31
go

報15間直/私, 但係點選好? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2026
1#
發表於 12-8-21 14:19 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
究竟選一間
(1) 英文小學, 但係無聯繫/直屬中學; 定係
(2)中文小學, 但係有聯繫的英文中學, 好D呢?


   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


377
2#
發表於 12-8-21 15:05 |只看該作者
My own advice, try to omit those you won't take the offer even they accept your child's application. 15 applications is a bit too much. Your child will be too tired for the frequent interviews, or even hate the coming up interview later and thus affect his upcoming performance.

Concerning how to choose......after eliminating your choice....收咗至算啦!
(Words from my heart, no offence.)

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

醒目開學勳章 王國長老


58834
3#
發表於 12-8-21 17:09 |只看該作者
我覺得報左無妨, 因為總有d interview會撞期, 或者小朋友咁岩不在狀態, 到時in完睇下點再算

Rank: 3Rank: 3


356
4#
發表於 12-8-21 17:34 |只看該作者

回覆:9284 的帖子

同意,你考到先再決定



Rank: 5Rank: 5


1309
5#
發表於 12-8-21 17:46 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 12-8-21 17:09
我覺得報左無妨, 因為總有d interview會撞期, 或者小朋友咁岩不在狀態, 到時in完睇下點再算 ...

完全同意. 除非你手上已經有必收的心水學校或者超級強的背景, 否則你都需要漁翁撒網.

因為我的經驗給我知, 絶大多數的家長都低估這個遊戲的難度和高估自己小朋友的能力.

(P.S. 在我而言, 父母是醫生, 律師, 大學教授或I-BANKERS 都不屬背景強的一類)

Rank: 3Rank: 3


194
6#
發表於 12-8-21 18:12 |只看該作者

回覆:TYYC 的帖子

個人認為還要看小朋友在面試後的反應,小兒在in 到9-10間時問我是否沒有校收,
這可能會影響之後的表現。



點評

kwkyeung  我幫女報左6間,可能會報多一間,幸好第一間出結果就知道收左  發表於 12-8-22 20:28

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

醒目開學勳章 王國長老


58834
7#
發表於 12-8-21 19:16 |只看該作者

引用:個人認為還要看小朋友在面試後的反應,小兒

原帖由 JoanneCY 於 12-08-21 發表
個人認為還要看小朋友在面試後的反應,小兒在in 到9-10間時問我是否沒有校收,
這可能會影響之後的表現。



  ...
亦吾排除,隨住接觸學校機會多左,發現原來吾係自己杯茶



Rank: 3Rank: 3


377
8#
發表於 12-8-21 19:47 |只看該作者
TYYC 發表於 12-8-21 17:46
完全同意. 除非你手上已經有必收的心水學校或者超級強的背景, 否則你都需要漁翁撒網.

因為我的經驗給我 ...

"(P.S. 在我而言, 父母是醫生, 律師, 大學教授或I-BANKERS 都不屬背景強的一類)"

Agree!

Rank: 6Rank: 6


8186
9#
發表於 12-8-21 20:39 |只看該作者
回復 9284 的帖子

You have already ruled out 英文小學有聯繫的英文中學?

Rank: 8Rank: 8


19613
10#
發表於 12-8-21 21:30 |只看該作者

回覆:報15間直/私, 但係點選好

報左先算……而家好多時唔係你選擇學校,而係學校選擇你。不過呢十五間最好係自己都接受到,是但一間收都覺得ok。之後如果收左你,你就排次序咁放返個位出黎啦。



Rank: 5Rank: 5


2335
11#
發表於 12-8-22 10:02 |只看該作者

引用:Quote:Charlotte_mom+發表於+12-8-21+17:09

原帖由 TYYC 於 12-08-21 發表
完全同意. 除非你手上已經有必收的心水學校或者超級強的背景, 否則你都需要漁翁撒網.

因為我的經驗給我 ...
同意醫生律師banker當然唔算背景強勁,不過,再強背景嘅根本無須參加呢個game,同大家爭位。



Rank: 5Rank: 5


1247
12#
發表於 12-8-22 12:31 |只看該作者
報十五間? 我諗港九新界都報晒. 請考慮下會否東邊去到西邊.  與其太長途拔涉, 不如in 最多十間算罷.  一來有些學校肯定撞期, 未in經己要選校了.  何必浪費金錢, 最重要係時間.  身心疲累.

Rank: 5Rank: 5


4050
13#
發表於 12-8-22 13:10 |只看該作者
15間? 太多喇, 自己起碼有d基本嘅要求應可以西敢幾間吧!

Rank: 4


829
14#
發表於 12-8-22 14:04 |只看該作者
阿仔升P.2了,當年幫佢報7間,得兩間收,有幾間佢考試當日扭計,結果當然唔收,阿仔唔係天才,很普通的一個小朋友,我覺得找一間適合佢嘅學校,佢讀得開心就得,好彩嘅係,7間之中佢最鍾意而家讀緊嗰間,成績算幾ok,我想講嘅係,與其漁翁撒網,不如集中幾間大機會而又適合小朋友本身的能力,報得太多小朋會很累,包括身理、心理,如果你最想入嗰間考試日期很遲,之前又考得太多,係會影響小朋友的考試表現,尤其取錄與否的壓力,總之就要認清小朋友的能力,同埋要留意他們嘅情緒,祝成功!

Rank: 3Rank: 3


472
15#
發表於 12-8-22 18:04 |只看該作者
身心 疲累呀!!不能強求!!

Rank: 6Rank: 6


8186
16#
發表於 12-8-22 21:45 |只看該作者
回復 kanahose 的帖子

"如果你最想入嗰間考試日期很遲,之前又考得太多,係會影響小朋友的考試表現" - I think this may be different for different kids.  For my boy, he had more and more confidence during the interview process.  The initial few schools helped him warm up.

Rank: 3Rank: 3


377
17#
發表於 12-8-22 23:22 |只看該作者

引用:回復+kanahose+的帖子 "如果你最想入嗰間

原帖由 hoihoima 於 12-08-22 發表
回復 kanahose 的帖子

"如果你最想入嗰間考試日期很遲,之前又考得太多,係會影響小朋友的考試表現" - I t ...
Agree! But 15 application is a bit too much!



Rank: 4


829
18#
發表於 12-8-23 00:24 |只看該作者
回復 hoihoima 的帖子

所以真係要清楚自己小朋友的極限,明白每個小朋友都是獨立個體,理解他們所需,供給他們適量而優質的教育,幸好當年阿囝佢第一間就考入心儀學校,各方面都不斷進步,因為我明白他的學習能力、模式和傾向,不催逼,放手讓他獨立,自主學習,適量的指引,令他明白享受學習的過程,就已足夠!

Rank: 5Rank: 5


4012
19#
發表於 12-8-23 06:45 |只看該作者
我小朋友學習/練習全部都係開初抗拒/唔鐘意,所以做得唔好,過咗一排(三五次)就主動話鍾意,問幾時再去,樂意配合。希望面試都係,而家仲未入佳境,見完wkf 同港島另一dss, 就到心儀頭三位面試...

Rank: 5Rank: 5


1561
20#
發表於 12-8-23 09:28 |只看該作者
eggmama 發表於 12-8-23 06:45
我小朋友學習/練習全部都係開初抗拒/唔鐘意,所以做得唔好,過咗一排(三五次)就主動話鍾意,問幾時再去 ...

可否讓大家知道你所選的頭3間是那些呀(參考參考) ?
謝謝 !!
‹ 上一主題|下一主題