教育王國

標題: 德望 Interview 结果 [打印本頁]

作者: Vinyny    時間: 08-10-4 23:08     標題: 德望 Interview 结果

I guess we failed on today's interview coz she told me that she didn't answer their questions...

:cry:
作者: YiChingMaMi    時間: 08-10-4 23:40

got it. your daughter told u she didn't know how to answer, maybe she forgot the questions, don't give up if you like the school and trust your girl she did her best already!!  

原帖由 Vinyny 於 08-10-4 11:08 PM 發表
I guess we failed on today's interview coz she told me that she didn't answer their questions...

[ 本帖最後由 YiChingMaMi 於 08-10-4 23:54 編輯 ]
作者: cheukyingma    時間: 08-10-5 00:39

我諗我哋都會fail, 事關佢畫又未畫晒, 又講唔出老師問乜, 講到的我又覺佢答得唔好/唔啱, 不過, 佢已盡力了, 那便算了, 而且佢有進步的, 就是她說她有大聲回答老師問題呢 (以前她是沒信心到好似蚊滋咁細聲的), 所以in完後, 我便買了支糖和請佢食雪糕當係獎勵了!!    

原帖由 Vinyny 於 08-10-4 23:08 發表

作者: YiChingMaMi    時間: 08-10-5 00:39

今日嘅interview有件頗不愉快經歷,   令我對此校的老師有一個好壞的印象. 呢得in就梗係想讀, otherwise, don't need to waste time for making portfolio & preparation of interview. But now, I have to re-consider....  

話說在校外排完隊入hall度攞#時, 老師問有無文件要後補. 我就俾咗近期才取到的一張獎狀, 佢一手接過就夾咗喺我之前已經交咗嘅portfolio裡面, 跟着示意我去排隊上課室. 填完問卷接埋個女先知家長不用interview, 就問課室裡的老師, 我可否拿回剛才給樓下老師的獎狀, 因那是正本. 但她(有禮貌地說): 我不知, 你問樓下嗰d老師. 咁我就照做.

當向一位年紀較大的老師詳述後, 她即時變臉, 黑面及表露極度煩厭. 多次跟我說 "我校老師絕不收取家長任何正本文件, 佢哋知道晒架", 當我再問可否拿回, 因我剛下來, 又知道幾樓同邊個課室, 要攞返其實好易. 但佢又唔俾我自己上, 又唔揾其它老師上, 只係不停重覆佢之前嘅答案 --> their teacher will not accept any original documents from parents.  

俾我覺得唔信我之餘又無解決方法, 只係雙方爭持了數分鐘, 最後我已有點不耐煩, 再給她解釋那是由北京頒發的, 故不可補領, 再次"央求"她. 換來的只是冷冷的: 你等下啦, 等到就等啦, 佢哋好忙架, 等佢哋做完嘢至幫你揾, 不過唔知等幾耐架. 我聽完就話咁算啦, 不用揾啦, 即時黑咗好耐嘅面嘅佢即刻面露笑容同我說bye bye.    

in this case, i feel a lot that how can I send my girl to here??  teacher is stubborn, not helpful and being difficult; (if she allow me to go upstair immediately and back to that room, it's very easy to take my portfolio out at that time & I believe that it will be very hard to find after few hours) not understandable. I can't imagine how they will treat the students here.  Thing happen but no solution, only give the same answer: we'll not accpet original.  (oh my God, why I need to tell lie to you, non-sense...)  Extremely disappointed to this school
作者: YiChingMaMi    時間: 08-10-5 00:41

em. you are a really good mother...   trust our girl did the best is enough.  the most important is her feeling, right?

原帖由 cheukyingma 於 08-10-5 12:39 AM 發表
我諗我哋都會fail, 事關佢畫又未畫晒, 又講唔出老師問乜, 講到的我又覺佢答得唔好/唔啱, 不過, 佢已盡力了, 那便算了, 而且佢有進步的, 就是她說她有大聲回答老師問題呢 (以前她是沒信心到好似蚊滋咁細聲的), 所以in ...

作者: goodmama2003    時間: 08-10-5 13:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: YiChingMaMi    時間: 08-10-5 18:26

第一: 我不是故意批評呢間學校, 此校亦是心儀之一, 否則唔會去考; (在下文,我亦有讚2樓的老師很有禮貌)

第二: 俾咗正本佢只怪自己大意, 一心以為會in家長, 但唔代表校方在此事做得對; (試想, 若女兒將來入咗去但欠帶東西回校, 老師只重覆池問你為什麼不帶, 叫咗你帶架啦. 但沒有解決方法, 覺得對嗎?)

第三: 我覺得說聲"再見"只是基本禮貌.

Goodmama2003, I think you are also a good mother, otherwise, you won't have a name as "good mama".  I believe that you quite not understand my feeling, I feel very sorry to my daughter as this is the award that she likes the most. she shows to grandpa & grandma everytimes when they come. Why I was so angry because I can't ask the Beijing U to send me another one, otherwise, I don't like to make thing complicated.  Although I made a careless mistake but trust this can be fixed if teacher is helpful.   As a point of view from a mother, you know how guilty I am.  

我在此只是抒發一下, 不是無中生有, 惡意評擊. 沒想到得來你這樣的評擊! "是人都只是彩色影印架啦. 你連最基本的野都不懂". 我之前俾的所有都是copies, 咁我究竟係唔係人呢?

大家都是一條船, 經歷緊一個艱辛的過程, 為自己的子女著想. 若大家不能勉勵一下, 都請不要落井下石, 萬分感激!

原帖由 goodmama2003 於 08-10-5 01:41 PM 發表

但, 話明是作參考用途, 點會把正本的証書給老師呢?  是人都只是彩色影印架啦. 你連最基本的野都不懂, 就在度批評人地間學校.

另一方面, 我又覺得德望老師不差呀, 女女那天同爸爸入去interview, 我在外面等, 突 ...

作者: Pianokc    時間: 08-10-5 19:25

I also agree, it's not the fault of the school's. And as you can see from yesterday, it's a SUPER busy day for everyone. I think it's understandable that because you need someone to take out their time, just for you to dig back your certificate, that it's not going to be welcomed with a BIG smile right?

I think you don't have to be so heartbroken. I suggest you can call the school, or go in person, tell them what happened, that you handed in an "original" certificate on Oct 4's interview ... and you saw that the reception teacher put it in your daughter's portfolio. I am quite sure you will get it back some time later.

Oct 4- interview date was just not the right time to request any SPECIAL treatment from any staff or teachers from the school, Good Hope or not.

I think that's a fair statement.
作者: nicolemummy    時間: 08-10-5 20:35

YiChingMami,

對於你為那證書要問學校拿回, 我們做家長的很明白.

但我跟另外的兩位回應你的家長一樣, 也很明白學校的處境. 當天是很繁忙, 要有特別的要求, 難怪老師心情不好. 你試想想, 若你是那位老師, 有近2000份(我估計)要在兩天處理, 若就算有1%家長有特別要求, 就是20份了. 流程會出亂子...

如果是我, 若學校當天怠到不方便, 我要提意改天再來拿取.

原帖由 YiChingMaMi 於 08-10-5 18:26 發表

第二: 俾咗正本佢只怪自己大意, 一心以為會in家長, 但唔代表校方在此事做得對; (試想, 若女兒將來入咗去但欠 ...

作者: tiggger    時間: 08-10-5 22:03

作者: YAPPLE    時間: 08-10-5 22:31

Hi Vinyny,

介唔介意講下老師問你女女甚麼問題?

作者: Vinyny    時間: 08-10-5 22:53

Don't upset 依靜媽, you can get back that cert. ge.  As what they said, try to call on Monday and explain to the school again.  I guess they are lack of teachers and too busy on that day jie.

原帖由 YiChingMaMi 於 08-10-5 00:39 發表
今日嘅interview有件頗不愉快經歷,   令我對此校的老師有一個好壞的印象. 呢得in就梗係想讀, otherwise, don't need to waste time for making portfolio & preparation of interview. But now, I have to re- ...

作者: redfacewai    時間: 08-10-5 23:15

My daughter said the teacher asked her name, what u drawing, what color you like and why?  after questions, story book time.  But I think the above questions isn't the full interview contents.

Pls let me know what ur daughter said about this interview.....

Thanks

原帖由 YAPPLE 於 08-10-5 22:31 發表
Hi Vinyny,

介唔介意講下老師問你女女甚麼問題?

作者: Vinyny    時間: 08-10-5 23:19

Hi Yapple,

My naughty girl said:

1) Asking her name and age in both C and E.

2) They showed her a picture and pointed out some animals and requested her to tell what is it in English.

That's all she told me. Actually, I am very worry about her preformance since this is the first interview she got.

How about your girl? Are the questions similiar to us?

原帖由 YAPPLE 於 08-10-5 22:31 發表
Hi Vinyny,

介唔介意講下老師問你女女甚麼問題?

作者: 喧嘩    時間: 08-10-5 23:32

其實大家都明白你唔係有意批評, 你個經歷真係好唔開心, 比起每一個人都會,  你作為家長會覺得如果將來亞女入到去冇帶功課......., 但係學校都會從佢地角度睇, 有冇攪錯, 從來冇人要收正本, 你就俾正本, 仲要隔咁耐先話攞番, 佢地會覺得你唔小心, 又或者唔睇清楚, 唔留心, 麻煩, 所以基本上你地兩邊都唔會對對方有好感, 如果有得番轉頭, 我諗你要認衰先囉, 因為真係你唔啱在先, (對事非對人), 而且係我地求學位ma, 點都叫我地求人, 我諗你要同老師講, 然後真係只有等, 請佢地有空先幫你搵, 或者你約返個時間返去囉, 否則而家個處境, 我諗你會攞得返, 但係就算你亞女in果時超叻, 佢地都唔會收你囉, 因為印象分已大減 ,當個經驗囉
原帖由 YiChingMaMi 於 08-10-5 18:26 發表

第二: 俾咗正本佢只怪自己大意, 一心以為會in家長, 但唔代表校方在此事做得對; (試想, 若女兒將來入咗去但欠 ...

作者: 喧嘩    時間: 08-10-5 23:46

hi,
   我亞女同兩個best friend同一group in, 仲要加多個係其中一個的同學, 即係四個都有關係, 亞女好開心, 仲話乜interview咁簡單, (德望係第一間), 佢地in之前已經玩到好開心, 入去畫畫只係下場, 唔知你地個女有冇話畫d乜, 我亞女話老師冇話要畫乜, 不過張畫紙係白色A4紙, 上面有個大大地的閃電, 咁佢就畫左我同媽咪喺屋入面跳舞....., 佢之前喺屋企練 習緊畫公園, 咁我問佢做乜唔畫公園, 佢話你估我笨咩?閃電仲畫小朋友喺公園?但係唔知可信性有幾高, 但係睇圖書亞女同學話睇左三本, 我個女仲勁話四本, 我話攪錯AR, 即係冇睇? 我諗佢地當時比賽揭書囉, 跟住亞女知衰就話佢另一個FRIEND仲勁, 八本, 真係激死, 不過算啦, 當攞個經驗, 另外又係問左叫乜名, 媽咪放假帶你去邊, 用英文問喜歡的生果以及讀生果D名咁囉, 仲有介紹頭先果幅畫, 另外同學仔就問叫乜名同埋做乜著紛紅色衫唔著藍色, 俾老師著得唔得......英文都係圍繞生果
作者: Cathleen    時間: 08-10-5 23:53     標題: 回覆 # 的文章

do anyone know when the result will be available?
作者: Vinyny    時間: 08-10-6 00:13

They will mail to you on 21/11 (Friday).

Good luck to everyone...
作者: Pianokc    時間: 08-10-6 00:49

my daughter and her best friend (separate classrooms) because we didn't want them to talk to each other, and not focus... so we line up separately. But both came out with this:

1) Draw "family" picture. On an A4 paper.
2) After that, teacher ask them to read books.
3) Then call one by one over, holding the picture, my daughter said they write something on the picture. Asked her what she drew, told her it's very beautiful, my daughter smiled.
4) Then took out some picture cards, asked her what they are. My daughter said, they are just animals, like dog, bird, butterfly.
(her friend said, zebra, elephant, and cat)

5) Then asked me daughter what other animal she likes.

That's it.

Very happy and easy going interview!
作者: YiChingMaMi    時間: 08-10-6 01:02

I agreed with your point that's why I said "央求" on below, "唔好意思, sorry, 對唔住, etc..." 已經不停地講, (都係慕求揾得番,道歉認衰又點會慳) 但結果都是這樣,才更覺得更無助.  

雖然你好幫學校諗,但有一點需要更正你. 那一張正本不是交表時交的. 而是interview當日亞女入班房之前才交, 到個女in完, 已即時問老師. 相隔時間就只是我行咗一層嘅樓梯時間, 因張嘢當時仲喺2樓. 所以並不是你所講"隔咗好耐".   As I said b/4, I also suggested I lead a teacher & go together as I know which classroom but she didn't allow and ask me just stand in the hall.  Trust I can get it back immediately before all the files mixed up together & don't need to waste the teacher's time afterwards.

無論如何,我只是覺得當日只有一位老師的態度及處理有問題. 問心吖, 當時11點幾, 企係hall度等佢哋做完晒嘢到下晝5點, 你會唔會等呀? 而且2點重有個interview, 所以期間我提議過留低姓名及電話,待校方有時間找到才call我, anytime is okay for me & I can fit in the assigned time from school. 但佢都係果句:老師唔會收你正本. 真吹賬!

多謝及希望大家能持平地看, 事件中我是大意. 但為何兩位家長都只是攻擊我, 難道此事校方真的做得對? 大家不用再回答, 問心便可以.

我明白在座各位家長都是喜歡此校的, 只是我天真, 不應在此講了個事實出嚟, 如影响到你們請見諒...

原帖由 喧嘩 於 08-10-5 11:32 PM 發表
其實大家都明白你唔係有意批評, 你個經歷真係好唔開心, 比起每一個人都會,  你作為家長會覺得如果將來亞女入到去冇帶功課......., 但係學校都會從佢地角度睇, 有冇攪錯, 從來冇人要收正本, 你就俾正本, 仲要隔咁耐先 ...

作者: Pianokc    時間: 08-10-6 01:51

I don't think you get the point.
It's not about how many "sorry" and how "little" of a favor you are asking the "teacher".

The point is it's not the RIGHT time.

Anyways, it doesn't bother any of us (I think) what YOU think about this school. We just feel mother to mother, that you shouldn't judge the school based on your experience which I think you are quite biased because of it happening on the "interview" day, and you think it will affect your daughter's chance.

Have a little faith.  Your daughter still have equal chance in getting in (I think the teacher doesn't even remember you about this incidence and certainly doesn't have the power to alter the results of the interview!).....

Second, call the school, politely ask for your certificate back.

Good luck.
作者: yeungnl    時間: 08-10-6 08:27

interview day is a hard time for all mama. try one more time to ask the office. u must meet someone helpful to get certificate back. it is only a start for primary application. carry on ,all mama. wish everyone's children find a school match their character.
my daughter tell me the teacher asked her to draw her best friend. my husdand said she drew the wrong theme. i think the theme may be changed. now i'm afraid my husdand is right.
作者: leunglokyiu    時間: 08-10-6 10:19

我地星期六去in, 亞囡話d問題好淺

1. 首先各自任畫一幅畫
2. 老師問幅畫畫咩
3. 老師用英文問你叫咩名
4. 老師用中文叫佢答幾隻顏色

咁簡單既interview, 成700人, 選人準則係邊?
作者: goodmama2003    時間: 08-10-6 10:31

作者: Vinyny    時間: 08-10-6 11:01     標題: 回覆 # 的文章

Dear goodmama2003,

介唔介意講下你仲apply左邊几間學校?
作者: BBR    時間: 08-10-6 11:19

我諗個個畫紙都唔同,因為我個女話佢個張好多3角形,唔知係米已經in哂

原帖由 goodmama2003 於 08-10-6 10:31 發表

晝紙上本身己有一個圖啦, 我女女的紙左上角是一條線, 之後下面有4條垂直的線,
而女女又看到旁邊的一個小朋友的圖是右下角有3個圈圈,

我女女劃左一個太陽在右上角, 中間劃了爸爸, 她自己, 同媽媽, 天空上劃了3 ...

作者: Vinyny    時間: 08-10-6 11:51

yes... I think so... maybe different hours got different themes...

原帖由 BBR 於 08-10-6 11:19 發表
我諗個個畫紙都唔同,因為我個女話佢個張好多3角形,唔知係米已經in哂

作者: conniengor    時間: 08-10-6 11:54

YiChingMaMi,

其實好明白你嘅心情, 去interview已經好緊張架啦, 可能臨時漏左1張cert未影, 時 間又到唯有正本帶去! 這我也試過 在dbsp添, 果d老師好有礼貌叫我落一層樓影(要比錢同佢會來埋張紙比另些老師睇, 即通行証)
人地dbspd都係名校, 都係好多人, 點解人地可以咁有礼貌? 那天是取form日而不是interview日!
我尋日睇在"資優教育"欄中睇左"英華小學snoopy校長"講名校的老師要有愛心才可稱上是好名校!
你不防入去看看, 是video,, 好正!
唔駛唔開心架!

原帖由 YiChingMaMi 於 08-10-6 01:02 發表
I agreed with your point that's why I said "央求" on below, "唔好意思, sorry, 對唔住, etc..." 已經不停地講, (都係慕求揾得番,道歉認衰又點會慳) 但結果都是這樣,才更覺得更無助.  

雖然你好幫學校諗,但有一 ...

作者: YiChingMaMi    時間: 08-10-6 13:36

Conniengor,

首先好多謝你咁明白事理及伸張正義, 聖人都有錯 (大人細路都會) 類似的事件我便沒有妳這麼幸運了, 但我相信公道自在人心. 為了亞女, 我會重新振作, 不會氣餒. 多謝妳的鼓勵!

Snoopy 校長講得好啱, 我相信學校在課程編制上是有監管的, 故不會有某些學校會特別差. 而我不是嗰D要個女飛黃騰達嘅亞媽, 我最注重就是亞女嘅身心發展, 佢嘅心靈同品德先至重要. 就算俾佢有幾好成績, 都不及有好嘅品德. 學校不單是傳授書本知識的地方, 德智體群美都同等重要.

老師及家長都是小朋友的模彷對象, 小朋友有無禮貌, 有無愛心, 都靠學校及家庭. 任何一方不配合, 都是徒勞無功.

真的希望盡力幫亞女揾到一所温暖的學校去渡過她的童年, 校長及老師都對孩子有愛心和耐性, 真的對辨學有熱誠的學校, 而不單只是為了賺錢.  

Conniengor, 希望妳都能如願以償!!   

原帖由 conniengor 於 08-10-6 11:54 AM 發表
YiChingMaMi,

其實好明白你嘅心情, 去interview已經好緊張架啦, 可能臨時漏左1張cert未影, 時 間又到唯有正本帶去! 這我也試過 在dbsp添, 果d老師好有礼貌叫我落一層樓影(要比錢同佢會來埋張紙比另些老師睇, 即通行 ...

作者: conniengor    時間: 08-10-6 13:47

Snoopy 校長講嘅野真係好有道理, 可惜我無入form去英華, 听完佢講嘅野我都好讚同, 如果第時阿仔入到一間學校個校長係咁就好啦!

你有無考培僑呀? 個校長都係好好架會同d學生玩埋一齊架, 我女讀緊G3!

dbspd好想入但都係博下咋, 多謝鼓勵!!!

大家努力!!!!
作者: AntheaLin    時間: 08-10-6 13:48

1. 首先各自在白紙上任畫一幅畫, 要寫自己名, 有朋友女寫唔晒 , 因為有鬧鐘du du du, hands up pens down, 唔知係味test埋time management

2. 囡囡畫了rainbow老師問你點知rainbow係彩色, 邊個教你架

3. 老師用英文問你叫咩名,幾歲,favorite colour and why

4. 老師用中文叫佢有冇兄弟姊妹, 讀邊間幼稚園, 鍾唔鍾意睇書, 平時睇乜書多, 同邊個睇, 在邊度睇, 跟住又du du du

5. Reading corner 自己任睇書, 我諗佢地想等埋一班咁放, 所以可能有小朋友睇4本, 有人睇8本, 係Oxford Tree Story book (green)

原帖由 leunglokyiu 於 08-10-6 10:19 發表
我地星期六去in, 亞囡話d問題好淺

1. 首先各自任畫一幅畫
2. 老師問幅畫畫咩
3. 老師用英文問你叫咩名
4. 老師用中文叫佢答幾隻顏色

咁簡單既interview, 成700人, 選人準則係邊? ...

作者: YiChingMaMi    時間: 08-10-6 15:42

Conniengor,
我哋開個topic再傾, 為免在此阻住樓主

原帖由 conniengor 於 08-10-6 01:47 PM 發表
Snoopy 校長講嘅野真係好有道理, 可惜我無入form去英華, 听完佢講嘅野我都好讚同, 如果第時阿仔入到一間學校個校長係咁就好啦!

你有無考培僑呀? 個校長都係好好架會同d學生玩埋一齊架, 我女讀緊G3!

dbspd好想入但 ...

作者: 喧嘩    時間: 08-10-6 20:12

{{{{多謝及希望大家能持平地看, 事件中我是大意. 但為何兩位家長都只是攻擊我, 難道此事校方真的做得?}}}

lee度冇人去攻撃你, 只係你唔啱聽, 你唔想聽, 同埋唔止兩個家長覺得你做法有問題, 你睇咁耐, 有邊個話乜個老師咁衰, 唔幫你攞返, 最多只係話乜乜名校個老師好好, 佢肯幫我攞返, 因為肯攞返果位老師係真係好好人, 而唔攞果位基本上冇做錯, 而眾家長都覺得你有問題, 只係你自己唔覺得, 你只係覺得唔係我地, 我地當然咁講啦, 但係我想話你知, 換轉我地, 我地事後做法唔會好似你咁囉, 若果你想同各家長分享你的事, 就希望你試下客觀d去睇件事,冇人專登針對你, 我亦都唔洗你更正我, 我都係11點果段時間, 你放底果份嘢, 應該就係喺禮堂, 個老師問我地有冇資料想補交果陣, 然後派返張紙俾小朋友攞住, 上面寫左no, 當時喺禮堂都仲要分批上去二樓, 果度都等左大半個鐘啦, 上到二樓填份嘢, 黑板都寫住20-25分鐘啦, 到你個女出黎相隔已經一個鐘, 點樣唔耐呢? 同埋學校做法我地又點知呢? 你是否肯定你個女in緊果陣, 後補張cert真的在那位負責in的老師手上嗎? 就算我地一早交定果份portfolio都唔知老師有冇於小朋友interview果陣楂埋喺手, 記唔記得交portfolio果陣張form要抽出黎, 因為我專登放埋喺入面, 但老師又幫我攞返出黎, 話唔準夾落裡面, 你再覺得我地有問題都冇辦法, 記唔記得有條問題係家長行為如何影響子女? 雖然你叫我地唔洗再回應, 但係你又再講, 我都問左心, 以上都係心果句
原帖由 YiChingMaMi 於 08-10-6 01:02 發表

雖然你好幫學校諗,但有一 ...

作者: monkeydad    時間: 08-10-6 20:49

YiChingMaMi,

I sympathised with you.  However, I do not agree with your sudden change of view on the school after this incident which obviously was your fault.

1.  Original is usually for purpose of verification and all submission, as a general understanding, are copies.  That is why the teacher kept on saying they would not accept originals.  You left an important original is your carelessness.

2.  The teacher did not allow you to go back to the classroom as this would cause discruption to others.

3.  No one follow up for you on that day as every one was busy running that big function for interviewing 2,000 candidates in 2 days.

4.  It would not be an easy task to locate your profile and take that cert out for you amongst bundles of applications.  This would against cause disruption to the process.

5.  School is a place where discipline is taught.  

6.  It is very unfair to erase the merits of the school because of this single incident which appeared not the fault of the school.
作者: YAPPLE    時間: 08-10-7 11:23

Hi Vinyny,

Thank you for you reply.

My girl said:
In Chinese:
What is your name?
What is your favourite colour?
What is your favourite animal?

In English:
What is your name?
What is your favourite fruit?

And my daughter said no any picture ask her...
but I don't belive...

原帖由 Vinyny 於 08-10-5 23:19 發表
Hi Yapple,

My naughty girl said:

1) Asking her name and age in both C and E.

2) They showed her a picture and pointed out some animals and requested her to tell what is it in English.

That's all  ...

作者: Vinyny    時間: 08-10-7 15:23

Let's pray all of them good luck...

any other schools have you applied?

原帖由 YAPPLE 於 08-10-7 11:23 發表
Hi Vinyny,

Thank you for you reply.

My girl said:
In Chinese:
What is your name?

In English:
What is your name?
What is your favourite  ...

作者: aniwong    時間: 08-10-7 18:48     標題: D:\Baby 2003.3.31

唔洗咁快話個囡唔識?d大小姐係呀媽面前最鍾意話唔知,但在老師面前答左你都唔知. 到in完,就一身鬆哂! 唔記得問什麼? 最快的回應就是唔識和冇答! don't worry! 小朋友會隨時發揮她們的小宇宙. 其實她們好大壓力, 大人的壓力可以自己舒緩, 對五歲的她, 是一項挑戰! 如果當成參與遊戲, 她們會更投入, 最重要讓她們開心和有興趣地參與遊戲. 不要加壓!
Everybody relax & enjoy this Halloween trick!!
( 以上純個人意見.)Thank you!!!

[ 本帖最後由 aniwong 於 08-10-7 19:21 編輯 ]
作者: aniwong    時間: 08-10-7 19:08

原帖由 leunglokyiu 於 08-10-6 10:19 發表
我地星期六去in, 亞囡話d問題好淺

1. 首先各自任畫一幅畫
2. 老師問幅畫畫咩
3. 老師用英文問你叫咩名
4. 老師用中文叫佢答幾隻顏色

咁簡單既interview, 成700人, 選人準則係邊? ...

我想請問早上in和下午3:00in, 機會會否不同??
700人, 早上會著數一點嗎?
作者: BBR    時間: 08-10-7 23:55

my daughter said the teacher let her saw some pictures and then ask her some questions about the pictures

原帖由 YAPPLE 於 08-10-7 11:23 發表
Hi Vinyny,

Thank you for you reply.

My girl said:
In Chinese:
What is your name?

In English:
What is your name?
What is your favourite  ...

作者: shsaa    時間: 08-10-8 11:52     標題: HI!在下只係路過....sorry!

作者: conniengor    時間: 08-10-8 12:04

Hi shsaa,

我十分同意你講, 其實果個miss都有問题啦!唔係多野做就可比面色同態度唔好架嗎, 更况係為人師表添!
作者: Vinyny    時間: 08-10-8 14:29

Hi Aniwong,

haha...承你贵言。。。

原帖由 aniwong 於 08-10-7 18:48 發表

唔洗咁快話個囡唔識?d大小姐係呀媽面前最鍾意話唔知,但在老師面前答左你都唔知. 到in完,就一身鬆哂! 唔記得問什麼? 最快的回應就是唔識和冇答! don't worry! 小朋友會隨時發揮她們的小宇宙. 其實她們好大壓力, 大人 ...

作者: shsaa    時間: 08-10-8 14:34     標題: hi!conniengor...

作者: jjbaby0307    時間: 08-10-8 15:38

我覺得呢間學校啲老師都好友善吖, 我交表和面試日都有好好的感覺.

我個女比較怕醜, 又慢熱, 面試日去到課室門口就喊了起來..., 我都好驚老師會叫我地唔洗考喇....

但係老師不但冇黑面, 仲面帶微笑, 好有心機氹我個女.  首先比我陪埋阿女去咗間課室睇書, 再睇啱時機就同我個女講: 你媽咪想去廁所得唔得呀?  咁阿女就話得, 我走咗之後老師就陪住佢去另外一間課室和其他小朋友一齊面試.  之後考完試我看見那位老師依然係拖住我個女隻手的.

當日每個老師都咁忙碌, 面對咁多小朋友, 我好多謝佢地咁有耐性, 亦冇遺棄每一個小朋友, 我相信佢地係有愛心和真心教好一班學生的老師.
作者: goodmama2003    時間: 08-10-8 16:22

作者: BBR    時間: 08-10-8 17:06

其實成件事都好簡單,個媽媽應該交文件比學校時要影左先,個老師如果好忙就應該叫個家長留下資料等第2日找到再通知個家長黎拎返,所以我個人認為大家都有小小不對,但係個家長都係想講下件事,我地大家又點解要人身攻擊個媽咪呢? 話佢個D媽咪淨識話佢的不是有D重要人身攻擊,話唔想有咁既家長同一間學校,咁樣話人地咁佢同她有咩分別? 我地係米應該討論件事而唔係人身攻擊人地?

[ 本帖最後由 BBR 於 08-10-8 17:08 編輯 ]
作者: 喧嘩    時間: 08-10-8 20:03

haha, 我睇完都覺得自己有d激動(言語上), 其實都唔係好關我事, 不過可能因為你路過, 而我唔係路過, 我係同yi ching mami差唔多時間in, 所以好清楚果陣的情況, 其實我係好想佢問白, 佢自己主觀感覺的事, 未必係真實, 佢覺得佢張cert係好容易攞返, 但係個老師唔肯幫佢囉, 人地內部的運作, 我地係唔知gar, 唔好因為唔肯定的事變做一個誤會, 好多嘢都係由誤會引申
其實個個都係講佢自己心聲, 俾下意見啫, 我又唔覺得點樣俾人.....唉喎, 如果有問題都會俾人delete左啦, 唔通每個post都要認同先可以講嘢, 咁好似有點兒那個囉
講句公道話, 有位媽咪話果位老師黑面又唔係幾好....., 講真, 我地又見唔到, 亦都唔知yi chingma果陣塊面係點, 語氣係點, 咁樣評價老師好似對佢唔係幾公平囉, 我唔係話yichingma講大話, 屈個老師, 只係覺得感覺lee樣嘢好個人, 而且佢當時個心咁亂, 咁慌張
原帖由 shsaa 於 08-10-8 11:52 發表
你好唔好唔好咁激動呢....
在下只係路過....但睇完先覺得你太激動....(言語上),YI CHING MAMI又唔係講咗D乜野唔應該講既...只係佢自己心聲啫....咁都俾人....唉!各位媽咪都係俾下意見啫....

作者: aniwong    時間: 08-10-8 20:26

原帖由 monkeydad 於 08-10-6 20:49 發表
YiChingMaMi,

I sympathised with you.  However, I do not agree with your sudden change of view on the school after this incident which obviously was your fault.

1.  Original is usually for purpose of ...

Sorry, I want to know about  your comments #3 - GH has 2,000 candidates in 2 days?
I think it only 1 day interview, is it? If have 2000 candidates. Oh! my God! No eyes see..................
作者: 喧嘩    時間: 08-10-8 20:32

我諗goodmama講果句{是人都只是彩色影印}, 其實lee句說話我地喺香港, 成日都聽到有人講, {{{係人都知架啦, 乜你唔知咩?}}}, 只不過佢打出黎打左是人啫, 我覺得佢唔係有心人生攻擊gar, 我相信好多人都聽過lee句嘢, 希望yichingma都唔好介意啦, 而goodmama之後講唔想同佢為伍都係因為眾多回應後, 仍然同yichingma唔同channel, 所以咁講啫, 我地大家都係為子女的好媽咪, 唔係都唔係喺小一選校搵資料啦, 攪咁多嘢, 大家交流下囉, 我都試過俾人喺bk罵啦, 初初睇有d唔舒服,  事緣係我想幫女女考琴為左張cert而考學校, 不過最終都冇考到, 因為雖然果位bk媽講嘢有d唔俾面, 但係佢冇講錯囉, 豈碼亞女而家仲好開心咁彈琴
原帖由 goodmama2003 於 08-10-5 13:41 發表

但, 話明是作參考用途, 點會把正本的証書給老師呢?  是人都只是彩色影印架啦. 你連最基本的野都不懂, 就在度批評人地間學校.

另一方面, 我又覺得德望老師不差呀, 女女那天同爸爸入去interview, 我在外面等, 突 ...

作者: BBR    時間: 08-10-8 21:03

我覺得大家都可以比意見,但千萬唔好人身攻擊,每個人都有自己一套見解,但千萬唔好唔同見解就人身攻擊,我地做父母要身教,好似德望份家長問卷都有題話父母的行為點樣影響子女,所以大家都要有包容心 (除非件事影響到我屋企人 )
作者: goodmama2003    時間: 08-10-8 21:23

作者: BBR    時間: 08-10-8 21:48

好多詞語用响唔同句子意思都會唔同,要對號入座我無辦法 ,至於有無比人delete account,這裡好多人亂講廢話都無比人delete
真是莫名奇奇妙 !

原帖由 goodmama2003 於 08-10-8 21:23 發表

sorry, 如果我真是出言去" 人身攻擊" 人, 我相信我個account 己被人刪左, 好明顯, 我仍能在這裡說野, 我則沒有 " 人身攻擊 " 任何人.

" 不以 xxx 為伍 ", 并不是人身攻擊的字眼, 相反, 是一個十分保守的字, 例如 ...

[ 本帖最後由 BBR 於 08-10-8 21:52 編輯 ]
作者: 喧嘩    時間: 08-10-8 21:51

{{{我地做父母要身教,好似德望份家長問卷都有題話父母的行為點樣影響子女}}}
乜咁似我之前講的? 我諗lee條題目我同你答得應該會好似, 既然goodmama都話佢冇人身攻擊囉, 咁咪信佢囉, 可能言者冇心, 聽者有意呢, 又引申一個誤會啦
原帖由 BBR 於 08-10-8 21:03 發表
我覺得大家都可以比意見,但千萬唔好人身攻擊,每個人都有自己一套見解,但千萬唔好唔同見解就人身攻擊,我地做父母要身教,好似德望份家長問卷都有題話父母的行為點樣影響子女,所以大家都要有包容心 (除非件事 ...

作者: BBR    時間: 08-10-8 21:59

我成日教個女要EQ高,要聽唔同意見,但就算人地唔同你一樣都唔可以話人,因為每個人想法都唔一樣(可以討論,但唔好人身攻擊),點可以樣樣都如你意,希望佢可以成為一個有教養的人,千萬唔可以野蠻(因為我自己脾氣都唔係太好,但要身教,所以現在EQ都高左)

原帖由 喧嘩 於 08-10-8 21:51 發表
{{{我地做父母要身教,好似德望份家長問卷都有題話父母的行為點樣影響子女}}}
乜咁似我之前講的? 我諗lee條題目我同你答得應該會好似, 既然goodmama都話佢冇人身攻擊囉, 咁咪信佢囉, 可能言者冇心, 聽者有意呢, 又引 ...

[ 本帖最後由 BBR 於 08-10-8 22:01 編輯 ]
作者: goodmama2003    時間: 08-10-8 22:23

作者: goodmama2003    時間: 08-10-8 23:22

作者: DFSUN    時間: 08-10-8 23:38

各位亮亮媽媽,請你們不要在爭論啦,說不定我們的小朋友將來還會成為同學了,到時候知道了多難過啊
作者: BBR    時間: 08-10-8 23:44

我諗你係,快去睇醫生 ,好彩你都知道自己有問題 ,有得醫,我絕對唔會睇唔起對號入座的人
點解宜家咁多媽咪一見到意見同自己唔同時就成日言詞激動,"出口成文",宜家有D媽咪教養真好 ,"如果有幸入到德望, 真不希望有這類家長為伍".

原帖由 goodmama2003 於 08-10-8 23:22 發表

是否有"妄想迫害症 " 呢 ?, 症狀是成日懷疑有人會攻擊自己同針對自己.

[ 本帖最後由 BBR 於 08-10-8 23:55 編輯 ]
作者: Vinyny    時間: 08-10-8 23:52

yes.... totally agree and I really feel regret to set up this topic...

Let's concentrate on our "long journey"la...

原帖由 DFSUN 於 08-10-8 23:38 發表
各位亮亮媽媽,請你們不要在爭論啦,說不定我們的小朋友將來還會成為同學了,到時候知道了多難過啊

作者: goodmama2003    時間: 08-10-8 23:52

作者: BBR    時間: 08-10-8 23:59

我一路都無話你人身攻擊,但你又三番兩次回應,我知你有好多病,快D去睇醫生,你個小朋友有個咁有教養的阿媽,真係三生有幸. 小心身體

原帖由 goodmama2003 於 08-10-8 23:52 發表

"妄想迫害症"  + " 老人痴呆症" , 自己說過的野都不記得, 正一白痴  !!

作者: goodmama2003    時間: 08-10-9 00:02

作者: jojoliu    時間: 08-10-9 00:04

駛唔駛咁激呀,又妄想迫害症" ," 老人痴呆症" , 又"正一白痴", 人地都係討論姐,重唔係人身攻擊?
作者: vhunghk    時間: 08-10-9 00:06

咁晚仲嘈,訓啦!!

花多些時間同力氣去應付interview仲好la.

Take care!

原帖由 goodmama2003 於 08-10-9 00:02 發表

在度自己贊自己EQ高, 不知害臊 !!!

作者: BBR    時間: 08-10-9 00:06

唔EQ高已經好似你咁"出口成文"啦:;pppp:

原帖由 goodmama2003 於 08-10-9 00:02 發表

在度自己贊自己EQ高, 不知害臊 !!!

作者: BBR    時間: 08-10-9 00:10

係,費事再理佢,佢好似潑婦罵街咁(係未出到3字經),我老公話一定係佢老公唔理佢所以佢搵人同佢嘈,叫我唔好再理佢 ,都唔知佢點解咁勞氣,我真係覺得佢好可憐,成日咁勞氣唔怪之得咁多病,放鬆D啦 ,不過你想發洩的話無所謂啦,我好抵得諗 ,千萬唔好難為小朋友,我唔會再回應你,你想鬧就keep going la潑婦 (這句記得對號入座)

原帖由 vhunghk 於 08-10-9 00:06 發表
咁晚仲嘈,訓啦!!

花多些時間同力氣去應付interview仲好la.

Take care!

[ 本帖最後由 BBR 於 08-10-9 00:27 編輯 ]
作者: goodmama2003    時間: 08-10-9 00:16

作者: yauyauyanyan    時間: 08-10-9 00:29

原帖由 aniwong 於 08-10-8 20:26 發表

Sorry, I want to know about  your comments #3 - GH has 2,000 candidates in 2 days?
I think it only 1 day interview, is it? If have 2000 candidates. Oh! my God! No eyes see..................

G.H only have 1 day interview and around 600-700 candidates . don't worry....
作者: aniwong    時間: 08-10-9 01:44

原帖由 yauyauyanyan 於 08-10-9 00:29 發表

Thank you! My daughter & I  like this school very much! But her interview time was at 3:15pm, most teachers seems very tried already. And one teacher told parents that just simply fill in the questionnaire. Don't so long! And my daughter also said that the interview teachers only ask 4 simply & short questions, then let them read books very soon.  Is it the early interview has more advantage??  (my application#29077X)

作者: YAPPLE    時間: 08-10-9 06:51

Why you know G.H. just have 600-700 candidates?

Ying Wah(Boy) have 1,844 candidates.
Why so big different?
One is girl,one is boy.

原帖由 yauyauyanyan 於 08-10-9 00:29 發表

作者: jojoliu    時間: 08-10-9 08:30

嘩!!!!簡直大開眼戒,第1次走過黎教育這邊居然見到宜家D mami可以咁勁,一意見不合就話人地有病,白痴..... 親子板個邊都無咁激!! 上得黎這邊的mami唔係應該要更加品性要好D咩?因為個個有小朋友自己唔做好榜樣點教小朋友?唔通教佢只要一有人同你意見不合你就話佢白痴有病 重要做到咄咄逼人.
居然可以話"謠言止於智者", 一輪嘴都未停過口,真係點教小朋友,點為人父母?我個人覺得o個位mami EQ真係好高,比人咁話都無咩反應.
我好耐都無上過BK,以前D mami好少會咁話人,大家有傾有講,就算意見不合都唔會去話人. 我只係路過,如果有咩講錯唔好話我"白痴", 宜家上BK好似睇人嘈咁,我都係閃人,所以希望好媽媽收下火,因為你 我我都睇唔到,我費事浪費時間再上BK
作者: goodmama2003    時間: 08-10-9 08:50

作者: Vinyny    時間: 08-10-9 11:49

I don't think so....

I feel like the earliest will have more difficulty questions and teacher will be very straight to the kids.

But of course, they will have more patient in the morning section.

原帖由 aniwong 於 08-10-9 01:44 發表

Thank you! My daughter & I  like this school very much! But her interview time was at 3:15pm, most teachers seems very tried already. And one teacher told parents that just simply fill in the questi ...

作者: aniwong    時間: 08-10-9 12:13

原帖由 Vinyny 於 08-10-9 11:49 發表
I don't think so....

I feel like the earliest will have more difficulty questions and teacher will be very straight to the kids.

But of course, they will have more patient in the morning section.

Hi Vinyny,

Thank you very much!
作者: Vinyny    時間: 08-10-9 17:10

Hi Aniwong,

Wishing all of us good luck...

BTW, do you apply SFA?

原帖由 aniwong 於 08-10-9 12:13 發表

Hi Vinyny,

Thank you very much!

作者: aniwong    時間: 08-10-9 18:08

Nice to chat with you!
Originally I want to apply, but furthre to my kindergarten teacher's information. The interview need to do papers. So, I decided to give-up already.  Afterworse, I know that SFA are no papers during the interview since two years already. Unfortunately, the apply date has passed already. Too late!
On the other hands, my daughter has successful accepted by Wong Kam Fai today. And SMC also will have 2nd interview on next Monday.
For my point of view, my daughter is an energetic girl  &  sometimes like dreaming. If SFA will hard for her, I think. If WKF & SMC will much more suit for her.  
Actually, My final target is GOODHOPE!!!
Wishing all of us can be have own target place!!!
原帖由 Vinyny 於 08-10-9 17:10 發表
Hi Aniwong,

Wishing all of us good luck...

BTW, do you apply SFA?

作者: 喧嘩    時間: 08-10-9 20:23

我地朝早in, 老師都係叫我地喺20-25分鐘內填晒份問卷, 因為下一批家長冇位座, 填完就要交, 尤其d小朋友in完, 個家長仲未填完果d, 老師會重覆好多次, 仲話未填晒唔緊要, 都可以交, 我都聽左n次, 而我亞女佢同佢d朋友仔都係問左四條問題, 同你一樣, 唔洗担心, 準則都係一樣, 佢地盡左力, 我地都幫到盡晒, 算係做左父母應做的
原帖由 aniwong 於 08-10-9 01:44 發表

Thank you! My daughter & I  like this school very much! But her interview time was at 3:15pm, most teachers seems very tried already. And one teacher told parents that just simply fill in the questi ...

作者: aniwong    時間: 08-10-9 21:11

真喺好唔容易,今次就算啤我地入到間學校, 條路都有排涯! 做父母n份工, 冇得轉工, 打一世! 死未!

原帖由 喧嘩 於 08-10-9 20:23 發表
我地朝早in, 老師都係叫我地喺20-25分鐘內填晒份問卷, 因為下一批家長冇位座, 填完就要交, 尤其d小朋友in完, 個家長仲未填完果d, 老師會重覆好多次, 仲話未填晒唔緊要, 都可以交, 我都聽左n次, 而我亞女佢同佢d朋友 ...

作者: Vinyny    時間: 08-10-9 21:39

Hi Aniwong,

We applied SMC as well but so far no letter and no call from them.  However, we just submitted on 30/9, maybe we shall call them directly.

原帖由 aniwong 於 08-10-9 18:08 發表
Nice to chat with you!
Originally I want to apply, but furthre to my kindergarten teacher's information. The interview need to do papers. So, I decided to give-up already.  Afterworse, I know that SFA ...

作者: vic6    時間: 08-10-10 12:10

it's better for you to phone GHS or go to school in person as early as possible, and point out how important of your daughter's cert. Of course, you need to apologize for the inconvenience that you have made (no matter is your fault or others fault). you should do more than others definitely, coz you need to get back the cert. to your daughter.  the action you take, the reaction you daughter will make for you. If you still stick on your point of view, you daughter will feel very sorry & upset.
try hard to do so.
作者: aniwong    時間: 08-10-10 14:43

SMC nomally will give you a call when they are available, they don't have a time schedule. I am 1st interview on 23/9 and recieved 2nd interview phone call on 9/OCT yesterday. They don't have a regular interview routine. No notice, no letter?
Just by phone call. So, nothing to do, just wait.

But for my case is very lucky, I apply the form on 22/9-5:00pm in person. That is T1, then the lady ask me, can you come for tomorrow interview at 3:00pm, so fast? My girl is morning school, therefore , I said OK. (May be some interview cancel  for (T3, the applicant think T3 next day) or the messy admin.office's arrangement problem, change mine and recall again.???) My friend also return form in the early morning on the same day 22/9, she need to wait for the phone call, no schedule for 1st in yet.

原帖由 Vinyny 於 08-10-9 21:39 發表
Hi Aniwong,

We applied SMC as well but so far no letter and no call from them.  However, we just submitted on 30/9, maybe we shall call them directly.

作者: Vinyny    時間: 08-10-10 16:07

you are really lucky then... people said 2nd interview meaning 90% closed to acceptance.

Congratulations in advance.  

原帖由 aniwong 於 08-10-10 14:43 發表
SMC nomally will give you a call when they are available, they don't have a time schedule. I am 1st interview on 23/9 and recieved 2nd interview phone call on 9/OCT yesterday. They don't have a regula ...

作者: aniwong    時間: 08-10-10 18:57

Hi, Vinyny

Thank you very much!
原帖由 Vinyny 於 08-10-10 16:07 發表
you are really lucky then... people said 2nd interview meaning 90% closed to acceptance.

Congratulations in advance.  

歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5